Alarmın çalışıyla resmen sıçrayarak uyandım. Gözlerim bir süre tavanda çakılı kaldı ama daha fazla dayanamayıp gözümü kapattım. Daha bir kaç dakika olmadan tekrar alarm çaldı ve bu sefer büyük bir sinirle kalktım. Ama biraz garip bir durum vardı. Çünkü ben daha önce hiç uyanmadığım bir yerdeydim. Büyük bir şaşkınlıkla ayağa kalktım, sağa sola baktım. Neresi burası? Ben neredeyim? Gerçekten neler oluyor?
'Nerede olduğumu nasıl öğreneceğim?' derken komodinin üzerinde duran telefonu gördüm. Hemen koşarak gidip telefonu aldım ama bir sorun var, şifre... Tamam sakin olmam lazım. Biraz sakinleştim ve odaya göz atmaya karar verdim.
Geniş bir odaydı. Odanın yarısını bir duvar bölüyordu. Duvarın böldüğü tarafta yatak, komodin ve yatağın hemen karşısında dolap ve şifonyer vardı. Duvarın diğer tarafında bir televizyon ve koltuk takımı vardı. Burası oldukça süslüydü. Renkli ışıklar beni benden almıştı. Koltuk takımının hemen karşısında yani dolabın olduğu duvarda bir kapı vardı. Merak edip girdim ve banyo olduğunu gördüm, büyük bir banyo... Daha sonra çıkınca hemen sol duvardaki kapıya baktım. Kapı siyah renkteydi ve önünde merdiven vardı, diğer tarafı yani koltuk takımının hemen arkası camdı. Odada bir sürü çiçek ve fotoğraf vardı. Banyo kapısının yanındaki boy aynasını unutmamak gerek. Odaya hayranlıkla baktım. Baya iyiydi ama bura nereydi?
Sonra gözüme koltuk takımının yanında duran pufun üstündeki kıyafetler takıldı. Alıp baktığımda lise forması olduğunu gördüm. Liseye gidiyordum, bu gün pazartesiydi yani okul vardı ve ben hiçbir şey hatırlamıyordum. Harika...
Üstüme beyaz gömlek tişört, siyah pantolon ve beyaz spor ayakkabı giydim. Saçımı atkuyruğu yaptım ve siyah deri ceketi giydim. Çok da ağır durmayan siyah çantayı aldığım gibi aynanın karşısına geçtim.
Kendime son kez baktım ama bu 'Güzel olmuş muyum?' bakışı değildi. Gözlerimin içine bakıyordum. Her an ağlamaya hazır, korku dolu gözlerimin içine... Kısa süre kendimi aşağıda beni bekleyen şeylere hazırlamaya çalıştım ama tabii ki pek de hazırlanılabilir bir tarafı yoktu. Yapabileceğime inanıp kapıya doğru döndüm, derin bir nefes aldım ve çıkmak için ilk adımı attım. Çok hatırlamıyorum gerçi ama kalbim hiç bu kadar hızlı atmamış gibiydi, tıpkı bunların bir rüyaya benzediği gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
Mystery / ThrillerHer şey o sabah başlamıştı. Tanımadığım bir odada uyandığım o sabah. İlk başta rüya olduğunu düşünüyordum. Ama ben hiç bu kadar uzun rüya görmemiştim. Aslında çok korkutucu bir boyut almış olsa da galiba hoşuma gitmeye başlamıştı. Ne yaşadığımı, son...