Päivä, jona taivas oli harmaa

9 0 0
                                    

Keskiviikko 7.10.2020
Klo 22:32

Miten meni tämä päivä?
-heräsin 7:46, vaikka oisin saanut nukkua ainakin kahdeksaan asti

-en kuitenkaan noussu heti, vaan makasin sängyssä kunnes kello oli 8:27 ja totesin, että nyt sulle tuli kiire

-nousin pikaisesti ylös ja väistin kaatuvaa tuolia. Tuolilla on liikaa likaisia vaatteita, joita en oo jostakin syystä jaksanut laittaa pyykkiin. Se saattaa koitua ongelmaksi.

-pukeuduin ja pakkasin laukun. Mietin että syönkö mä tänään aamiaista vai en. Päädyin syömään paahtoleipää, joka oli kieltämättä makoisaa.

-soitin hetken pianoa, koska se on ainut asia joka pitää mut vielä järjissäni, mut tähän palataan myöhemmin vielä.

-lähdin kouluun. Mulla oli hieno takki ja oli mukava ja vahva fiilis, koulumatka oli mukava

-koulussa oli ensiksi uskontoa. Sitten kiidin syömään, jonne allekirjoittanut raahasi itsensä pakonomaisesti koska muuten mut olis tapettu usean ihmisen toimesta monin ja väkivaltaisin keinoin

-sain ussan esseen valmiiksi. Siitä tuli huono, mut sainpahan ees jotakin paskaperseelläni aikaseksi.

-sitten oli tukarien kokous. Kokous käsitteli halloweenia ja kuulosti hauskalta.

-mentiin äidinkielessä kirjastokäynnille ja lainattiin sarjakuva-albumit. Mä lainasin Anne Frankin päiväkirjan sarjakuvaversion.

-sit oli taas tukarikokous. Siellä oli tosi hauskaa. On mukavaa olla tukioppilas. Monet jätkätkin on mukavia, vaikka yleensä ne oiskin pelottavia ja ärsyttäviä.

-kuoro. Maskit. Hengittäminen oli laulaessa vaikeaa ja muiden ilmeitä oli vaikea tulkita, mutta ei juurikaan muuta valittamista.

-matka musaopistolle. Välttelin kauppaa koska sillä oli kiire pianotunnille. Se raahas mut kauppaan ja ostin sit kana-taco-salaatin.

-kiitokävelyä musaopistolle.

-musaopistolla oli seuraa, joten en ollut yksin. Oisin voinut tehä läksyjä ja pyhittää illan historialle, mut olin taas vaihteeksi tyhmä.

-klo 17:30 pianotunti. Päivän paras hetki, enkä nyt ees oo sarkastinen.

Pianotunneista on tullut mun lempi asioita. Vaikka kaikki muu elämässä menis tosi vituilleen ja kaikki hajottais, piano ois täällä.
Piano ei menis pois, niin kuin useilla ihmisillä on tapana.

Minnan kanssa tunneilla on mahtava fiilis. Kukaan muu opettaja ei osais opettaa asioita mulle noin. Silleen, että jopa mä uskon, että mä voisin saavuttaa tällä jotakin. Se kertoi, että me voitaisiin joskus kahdestaan mennä jonnekin, missä voitaisiin käydä parilla tunnilla jonkun sibelius-akatemian opettajan kanssa.

Kuinka helvetin siistiä.

Kuinka mä olen sen mielestä taitava. Hii.

Kuinka mä olen sun mielestä tarpeeks taitava vallankumousetydiin.

-pianotunnin jälkeen koitti bändi. Bändissä oli mukavaa. Meillä oli joku uusi rumpali testaamassa ja se oli tosi taitava. Oli hauskaa.

-kaikki hyvä loppuu aikanaan. Matka kotiin. Kotona odotti pastaa, jota sitten nassutin ennen kun väistin perheriitaa yläkertaan. Yläkerrassa tein läksyjä.

-läksyjä. Hissankoe. Läksyjä. Vittu.

-matka suihkuun. Miksen mä tunne mitään?

Luin myös kaksi vanhaa. Ne oli pelottavia. Ne oli surullisia, ne myös aiheutti suuria myötähäpeän aaltoja. Jestas.

Miksen mä tunne mitään.
Help.

Well shit i guessTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang