Ziua următoare
Cobor în bucătărie cu gândul de a pregăti micul dejun, lăsându-l pe Weston să doarmă liniștit, dar în schimb, o găsesc pe mama Kristen trebăluind ca de obicei.
— Neața, mamă! Deja ai început să muncești de la prima oră?
— Hei, scumpo! Pregăteam micul dejun.
— Voiam să-l pregătesc eu, dar o să te ajut pentru că nu mă lăsai oricum s-o fac doar eu.
— Vezi că știi?
Aranjăm masa împreună și la un moment dat o văd destul de gânditoare.
— Mamă, vrei să-mi spui ceva? Pari ca si cum...
— Da. Voiam doar să te întreb dacă ești liberă astăzi.
— Da, sunt liberă. De ce? Ai nevoie de ceva? Te rog să-mi spui dacă...
— Mă bucur. Eu nu am nevoie de nimic, dar... Astăzi este ziua lui Weston și m-am gândit că ar fi frumos să-i pregătim un tort.
— Stai, ce?! Astăzi este ziua lui Weston? Mamă, de ce nu mi-ai spus nimic?
— Îmi pare rău, scumpo. Nu am știut când să-ți spun. Ieri ai fost toată ziua ocupată.
— Of, mamă... Trebuia să-mi spui. Vom avea timp să facem tortul?
— Desigur, scumpa mea. Doar că ar fi minunat să-l poți ține ocupat câteva ore.
— Dar cum? Nu te pot lăsa să faci totul sin-... Gata, am găsit! Îl putem ruga pe Liam să îi spună că vrea să meargă la un film, iar eu o să mă prefac că îmi este puțin rău și nu voi putea merge cu ei. Știu, nu este bine deloc să mint, dar nu îmi vine acum în minte o idee mai bună. Ce zici, mamă?
— Wow! Chiar nu mă așteptam la una ca asta din partea ta, dar sunt de acord. Sper doar să meargă planul tău.
— Sper și eu. Mă duc acum să-l trezesc pe Liam și să văd dacă ne poate ajuta.
Urc în camera puiului meu care încă doarme, dragul de el, și îmi fac puțin loc în pat lângă el, trăgându-l cu grijă la pieptul meu. După scurt timp se trezește și pare surprins să mă vadă.
— Mami?
— Bună dimineața, puiule! Cum ai dormit?
— Bine.
— Mă bucur. Sper că ți-e foame, dragostea mea. Eu și buni am pregătit un mic dejun foarte delicios.
— Da!
— Eram sigură... Vom coborî imediat, dar vreau să te rog ceva mai întâi. Oare îl poți ține pe Weston ocupat câteva ore? Ați putea merge într-un parc de distracții sau la un film...
— De ce?
— O să-ți spun acum un secret, dar va trebui să rămână între noi. Voi face un tort bun, bun până o să vă întoarceți. Weston nu trebuie să știe, iar de aceea te rog să nu-i spui. Bine, puiule?
— Ura! Tort!
— Te rog, vorbește mai încet! Poate te va auzi, piticot.
— Așa e. Scuze, mami. O să țin secretul.
— Bravo, dragoste! Ah, micuțul meu isteț...
O oră mai târziu, Weston împreună cu Liam ies din casă și răsuflu ușurată. Planul meu a mers fără să mai apelez și la ideea cu prefăcutul că mi-ar fi rău, iar asta nu are decât să mă bucure. Nu prea mă pricep să mint și sigur mă dădeam de gol, mai ales că, cel mai probabil acum va crede că am uitat de ziua lui. Intru în bucătărie aplaudând fericită și o văd și pe mama zâmbind.
CITEȘTI
A NEW CHANCE
Romance"O nouă șansă" - povestea de dragoste dintre doi oameni care se rănesc reciproc, iar finalul fericit al acestei povești depinde doar de cei doi îndrăgostiți. Va reuși oare EA să dea "O nouă șansă" iubirii, dar mai ales să-și dea ei "O nouă șansă" l...