3.Bölüm

48 4 0
                                    

Allahım bir yüzüme gülmedin gitti offf okuldan gelmiş ve salak salak aynaya bakıp " Kızım kim senden hoşlanır kiiii..." diyor ve unutmaya çalışıyordum hem Efe'yi kaptırdın diye içten içe kendimi yiyordum o anda içeride yani odamda bulunan kardeşim beni dinliyordu "Ne oha" içeriyi dışarı vurmamam gerekiyor bunu bana hatırlatın offf "Kimler üzmüş benim kardeşimi" diye dalga geçen Jale mal mal suratıma bakıp "Ödevlerimi yap annem öğrenmesin " dedi. Ben bu kadar salak değildim ne söyledim ki "Kızım adam olcan ne dedim ki ben?" diye sordum. Ve Jale "Yine yemedi offf" diye homurdandı. Kendi kendime oh yemezler derken ne kadar malca şeylerle bozuşduğumuzu anladım. Salaksın sen ya diyordum içten içe hem Efe' yi kaptır hemde kardeşim dediğim kız' a ölücem ah kesin beni kurtuluyım diyor içten içe bittiyordum. "Öldüm gömün beni rahat yatıyım."diye mırıldandım.Direk yatım "Anlamıyorum durumlar bukadar karışıken nasıl? yatım ki ..." dedim annem beni uyandırıp gittiği zaman hemen okul elbiseleri ve saçlar, parfüm ve mont ilk kez erken hazırlandım yani buraya taşındığımızdan beri ilk kez aşağıya indim amca çakmadan önce arabaya oturdum. Ve ilk kez nefretle okul 'un kapsındaydım Neden mi? Sakın sorma Allah aşkına ahhğğğ gine sınıfa çıktım ve bi çocuk kızların ona hayran hayran bakıcağı tipten dur bi gariplik var tam tam tersi çocuk bana hayran hayran bakıyordu. Ve tam kapıyı açıcakken "Afedesin"dedim,gülümserken oda bana bakarken "Kusura bakma afedemem ben kalbimi allanları afetmiyorum."diye homordandı bende hiç esirgerniyim sizce tanıyın beni Hayır tabi "Derken" demezmiyim ahğ hayır bana "Sen anlarsın "demesin mi valla dedi. "Ben seni anlamıyorum utansana biraz kendinden sabah sabah bişeymi içiriyorlar size yoksa dengesizlermi beni buluyo!!!" Demseydim "Allahım sevmediğin kulunmuyum neyim ahğ inanmıyom yağ" dedim arkadan cebap geldi. "Sen sevilmez misin?" Diyen Efe' ye dönüp 'sen sevmedin yağ' derdimde neyse "Niye yağ offf " bana dönerek "1yağ bakkal' da 2.si ise artık senin sayende hoşlandığım kızla çıkıyorum." demesin mi? Valla diyo lan kabus olsun lütfen lütfen yaaaaa ölcem sınıfa girdim. Çantamı bırakır bırakmaz bizim küçük Farettin isimi çok uzun boyu kısa olan varya o Allhım gören başka Farettin diye tanıdığım var sanki salağım işte neyse çekti beni...

Kendini TanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin