Capitolul 1

37 7 0
                                    

        Adevăr său minciună?

     Ai simțit vreodată că mori pe dinauntru ?Ghici ce?Eu știu perfect cum e.
  De când mama să decis că nu-l  mai iubeste pe tata și a plecat de acasă fără să ne spună și lăsând doar un bilet pe care mi-l adresase mie cu mesajul ,,Îmi pare rău, te voi iubi mereu ..."Nu am mai simțit sentimentul acela de bucurie .

   Stau întinsă pe canapeaua din sufragerie uitândumă la telivizor uitândumă la ,,Elektra" e fain filmul ,cea ce îmi place la acest film e faptul că Elektra este că e puternică și nu se dă bătută...Ce nu aș da să fiu ca ea !

       Deodată niste bubuituri puternice  se aud în ușă. Sa terminat cu momentul de liniște și pace ,se putea să stau și eu măcar o oră în liniste fără să aud cum țipă tata la mie când vine acasă după ce bea până cand nu se mai poate cine pe picioare ?Nuuu!Normal.

- Ce stai acolo ?!M-Mai fă și tu curat nu vezi ce mizeri e ?...Doar să mănânci și să dormi ști...

    Tata e în fața mea îmbrăcat cu o cămașă albă ce e pătată cu sange și cu o pereche de blugi negri .În colțul gurii are sânge cea ce înseamnă că iar și-a luat bătaie. Nu mai stau pe gânduri și îi răspund.

-Mie mi se pare că e destul de curat...

  Se uită la mine după aruncă sticla cu băutură pe jos aceșta spărgânduse .Tresar la reacția acestuia și pun capul  în pământ .

-Vreau să fie lună când mă trezesc !

  Dau afirmativ din cap și mă duc să iau un făras și o mătură că sa strâng.

    După aproximativ o oră în care tata iar mo luat la ceartă am plecat sa mă plimb .E ora 20:45 seară și străzile sunt aproape goale ,abia dacă mai vezi un om la ora asta dar nu înțeleg de ce?
  Noapte este cel mai frumos!

   Mă duc într-un magazin și îmi cumpăr un pachet de țigări. Știu că nu ar trebui să fumez la ani ăstea dar mă ajută la nervi .

   Mă așez pe o bancă din aproprierea unui parc și îmi aprind o țigară. Îmi verific telefonul să văd dacă nu am vriun apel pierdut realizând că nu are cine sa mă sune !Tata sigur e într-un șanț pe undeva și prieteni nu am ...

   -Ai să-mi dai și mie un foc ?

    Îmi ridic capul din telefon și dau peste un baiat ce pare de aceași varsta ca si mine dar mai mare pucin. E înalt, are părul castaniu și ochii albastri .Mereu mi-au plăcut ochii albaștri, eu îi am căprui și un păr lung și castaniu .

   Întind bricheta spre el dândui drumul flăcări, acesta își aprinde țigara și se așează lângă mine .

-Max!

       Spune aceșta întinzînd mâna spre mine ,îi apuc mana și îmi spun numele .

-Lia...

-Lia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
DaemoniumUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum