Kaikki alkoi vain yhdestä aamusta. Heräsin siihen kun siskoni tulee huoneeseeni huutaen ja hettää minua tyynyllä. Mietin hetken mitä ihmettä oikein tapahtuu kunnes mustan, että tänäänhän on koulujen päättymispäivä. Olin taas nukkunut pommiin, niin minun tyylistä. Puin äkkiä jotain päälleni ja ryntäsin vessaan laittamaan itseäni juhlakuntoon, kuitenkin olihan tänään minun valmistujais päiväni.
Olin vihdoin valmis ja melkein myöhässä onneksi paras kaverini Sofia oli tullut hakemaan minua autollaan. Olin niin kiitollinen olisin muuten myöhästynyt varmasti. Kun pääsin koululle lähdin juoksemaan ovia kohti, mutta yllättävää korkokengöt jalassa juokseminen ei ole järkevää ja olin lähellä kaatua. Onni onnettomuudessa kuitenkin joku sai minusta otteen juuri ennen kuin olin osumassa maahan.
En tiennyt vielä kuka tämä tumma tukkainen mies oli, mutta en kyllä ikinä unohda niitä kasvoja niissä oli jotain luomoavaa, niin symmetriset, niin kauniit mutta komeat. Nousin seisomaan parempaan ryhtiin ja kiitin tätä miestä ja lähdin sisälle.
Lakitustilaisuudessa kun oli minun vuoroni tulla hakemaan lakki ja todistus huomasin, että nilkaani kivisti. Yritin nousta, mutta se ei onnistunut ja kaaduin penkkini eteen. Kuitenkin ystäväni Hoseok, joka istui vieressäni auttoi minut ylös ja lavalle. Lavalta näin taas sen miehen, joka oli auttanut minua aijemmin aamulla. Tosin katseemme eivät kohdanneet, sillä hän vain katsoi kännykkäänsä.
Myöhemmin, kun lakitus oli loppumassa kuulin hänen nimensä se oli...
Jatkuu...
YOU ARE READING
Liika on Liikaa
FanfictionBTS ff Tarina pohjautuu minun omiin kokemuksiin tietysti muunnelluina toivottasti tykkäätte :)