Adapte olmak!

6 1 0
                                    

Hayatına bir noktadan başlayıp adapte olmaya çalışıyorsun.Belki pahalı mamalar ile belki katık belki pirinç unu belki sadece anne sütü.Sen doğduktan 40 gün sonra evde bir curcuna.Beyaz,3 hazneli tabaklar.1 tulumba,tavuklu pilav,ayran.İçeride sakallı bir adam bembeyaz kıyafeti ile ve ailenin geriye kalanları.Saçma sapan insanlar.Sana amca dedirtmeye çalışanlar,teyze dedirtmeye çalışanlar.Elleyenler,mıncıranlar.Türkçeyi bilmezken sen,arapça okunan dualar.Herkezden aynı anda amin sesleri.O zaman havalısın tabi herkes sana gelmiş 40 gün olmuş doğalı ya hani!Keşke her 40 günde bir gelselerdi.Akrabalar,dostlar imam falan...

Hayatında daima yalnız kalacağını daha doğduğundan 41 gün sonra anlayabiliyorsun aslında.Yaşadığın sürece kabullenemiyorsun sadece. 40. gününde ev kalabalık iğne atsan yere düşmez.41. gün bi bakıyorsun kimse yok.Babanda yok para diye birşey varmış onu kazanmaya gitmiş.Bir annen bir sen birde ağızına soktuğun o emzik.

Şaka gibi gerçeklerden biride doğduktan sonra dünyaya adapte olmaktır.Olabilmektir,olduğunu düşünmek değil.Eğer hayatınızda  gerçekten bir başarı hedefliyorsanız ve bunun uğruna bazı fedakarlıklar yapabilecekseniz.Yapmayın! Siz ne çaba sarfederseniz edin,hayatın size sundukları ile yaşamayı öğrenmeniz gerek.Ne kadar yükselirse hayalleriniz,mutluluğunuz da bir o kadar küçülür.Çünkü hayat sâfi rüzgardır.Bir o yana bir bu yana sizi savururken;arkanıza dönüp baktığınızda kaybınızın zaman tek kazancınızın ise tecrübe olduğunu anladığınızda herşey için çok geç kalmış olacaksınız.Kayıpların doğurduğu kazançlar,Kazançların doğurduğu kayıplardan daha mutlu eder insanı.O yüzden büyük oynayın mesela;kaybedin.Önce kaybetmeyi bilinki kazandığınızda kaybetmeyi göze alamayın.

----------------------------Şaka gibi gerçekler(2):Adapte olmak!-----------------------------------


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şaka Gibi GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin