12.Bölüm

703 42 4
                                    

Barış Murat Yağcı
...
Kapıyı açtım gelen yemekleri alıp parayıda ödeyip kuryeyi gönderdim. (jkdksmns)
Kızların yanına içeri geçtim onlar da acıkmış olacak ki görür görmez ikisi de hemen elimdeki poşetlere saldırdılar. Onların bu haline gülerek mutfağa gittim ve tabaklarla bardakları aldım ve içeri geri döndüm.

Nisa Selin Elidemir

Sadece yemeğim odaklanmış ve büyük bir iştahla yemeğimi yiyordum ki telefonum çaldı. Telefonu açıp kulağıma götürürken bir yandan da yemeğe devam ediyordum.
Selin:Hııı.
Emir:Hı ne ya öylemi açılır telefon.
Selin:Emir yemek yiyorum canım tam zamanında ardın yani.
Dedim ufak bir sitemle.
Emir:Ben sonra arıyım o zaman.
Selin:Trip mi yiyorum şu an.
Emir:E biraz.Neyse görüşürüz.
Selin:Ya tamam bak bıraktım yemeği falan, alooo. Emiiir.
Kapatmıştı, neyse sonra alırım onun gönlünü ben.
Lale:Noldu kız?
Selin:Trip yedim nolcak.
Lale:Neyin tribi
Selin:Off önemli deil yaa. Alırım ben onun gönlünü sonra.

Yemeklerinizi yiyip barışların evinden çıktık arabaya binip bize geçtik saat daha erken olduğundan biraz film izleyip vakit geçirdik. Sonra odalarımıza geçip uyuduk.

Sabah erken uyandım hemen duşumu alıp aşağı kahvaltı hazırlamaya indim ama evde eksikler olduğunu görünce salondaki masaya Bi not bırakıp çıktım. Biraz yürümek istediğim için evin bir iki sokak ötesinde sahil kenarında bulunan markete girdim. Marketteyken telefonum çaldı açtım
Selin:Günaydııııınnn.
Emir:Günaydın. Ne bu enerji.
Selin:Bilmeem.
Emir:Dışarda mısın sen.
Selin:Hıı, evet. Markete geldim.
Konuşurken kasaya gelmiştim bile parayı ödeyip çıkarken konuşmaya da devam ediyordum.
Selin:aa ben sana söylemeyi unuttum, laleyle barış bize taşındı.
Emir:Yaa iyi olmuş zaten sen orda tek başınaiçim hiç rahat değildi valla.
Sahile çıkıp yürürken gördüğüm manzara ile olduğum yerde kaldım.
Emir:Aloo. Selin orda mısın?
Selin:Emir sonra arıycam ben seni.
Deyip telefonu kapatmıştım.
Biraz daha yakınlaşıp o mu diye emin oldum, ve evet berkandı. Sarı saçlı Bi kızla resmen yiyişiyordu ve ben buna sessiz kalamazdım.
Selin:B-berkaan!
Diyip onlara doğru ilerledim biraz daha beni duymuş olmalı ki hemen ayrıldılar.
Berkan:Selin.
Selin:Gerçekten mi, onlara bunu yaptın mı Berkan?
Sesim titriyordu .
Berkan:Nolur kimseye bişey söyleme.
Selin:Ne saçmalıyorsun sen ya ben de onlardan saklasam senden ne farkım olucak benim.
Sesim yükselmeye başlamıştı ratık.
Berkan:Tamam haklısın ama ben zaten anlatıcam Selin nolur biraz zaman ver.
Selin:saçmalıyorsun şuan. Ne zamanı ya ne diyorsun sen.
Bu seferde yanındaki sarışın kız devreye girdi.
X:Aşkım kim bu ya.
Berkan:Aycan anlatıcam ben sana sonra. Selin...
Kafamı iki yana sallayıp gittim ne yapıcağımı bilmiyordum nasıl sötliycektim ki böyle birşeyi. Bunlar düşünürken eve gelmiştim. Anahtarım olduğundan kapıyı açtım ve içeri girdim Lale ve barışta uyanmış salonda oturuyorlardı. Yüzlerine bile bakmadım sanki bakınca herşeyi anlıycaklarmış gibi. Mutfağa geçip yemek hazırlamaya başlayınca Lale yanıma geldi.
Lale:Selin. İyi misin canım? Birşey mi oldu.?
Ona döndüm herşeyi anlatmam lazımdı saklayamazdım bunu ondan berkandı ne kadar sevdiğini çok iyi biliyordum, ve söyleyince ne kadar yıkılacağını da...
Selin:Lale, benim sana yani size birşey söylemem lazım.
O sırada ne zamandır orada olduğunu bilmediğim kapıya yaslanmış bize bakan barışa kaydı gözüm. Lale barışa bakıp bana geri döndü.
Lale:T-tamam, gel salona geçelim o zaman.
Başımla onu onayladım ve salona geçtik.
Selin:Berkanı gördüm.
Dedim daha fazla uzatmanın bir anlamı yoktu.
Lale:aaa dönmüş mü niye haber vermedi acaba.
Selin:Lale... Berkanı B-bi kızla gördüm.
Lale:N-nasıl. Ne kızı. Saçmalama selin arkadaşıdır.
Gözlerimi kapatıp derin Bi nefes aldım gözlerimi açtığımda barışla göz göze geldik gözlerindeki öfke çok büyüktü gerçekten. Onu üzgünken birçok kez gördüm ama bu kadar öfkeli hiç görmemiştim.
Selin:Lale.. Yapma nolur.
Lale:Ben bişey yapmıyorum Selin. Hiç mi kız olmıcak hayatında benden başka.Şimdi emirin sevgilisi olduğunu düşün senden kıskansa mesela emiri aldattığını düşünse senle.
Sesi yükselmeye başlamıştı ben de sinirlenmeye başlamıştım.
Selin:Ben Emirle öpüşmüyorum ama.
Benim de sesim yüksek çıkmıştı Bi anda ağzımdan çıkan şeyle kendime küfürler ettim içimden böyle düşünmüyordum söylemeyi.
Lale:Seliiin.
Selin:Çok üzgünüm.
Barış:Kimdi.
Barıştan gelen ani soruyla başımı ona çevirdim.
Selin:Kim kimdi?
Barış:Kız. Kız kimdi.
Selin:Tanımıyorum ama adı Aycandı.
Dediğim şeyle Lale barışa döndü barış ellerini saçlarını geçirmiş başını eğmişti hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Lale zaten çoktan ağlamaya başlamıştı bile.
Lalenin yanına gidip ona sarılınca ağlaması daha da şiddetlendi. Lalenin omzunun üstünden barışa bakıyordum hiç iyi gözükümüyordu o sırada lalenin telefonu çaldı.
Lale:Arıyo..
Barış bi anda telefonu lalenin elinden aldı.
Barış:Alo.
.....
Barış:İyidir Berkan sen nasılsın dönmüyor musun daha.
.....
Barış:Hadi yaaa geldin demek. E buluşalım Bi yerde.
.......
Barış:Lale. Lale lavaboda.
......
Barış:Yada başver dışarıyı ya seline gel sen otururuz biraz hem selinle de görüşmüş olursunuz he.
.....
Barış:Yok yok sen seline gel işte. Bekliyoruz.
Deyip telefonu kapattı.
Lale:Barış. Ben görüşmem onunla.
Barış:Tamam Lale yok deriz.
Lale hafifçe kafa salladı.
Barış:Selin laleyi yukarı çıkarsana uzasın biraz.
Başımı sallayıp lalenin koluna girdik ve onun odasına gittik.
Selin:Daha iyi misin canım.
Lale:Sanırım. Ya Selin nasıl yapar böyle birşeyi hem de aycanla.
Selin:Aycan kim ki?

Yine ben geldiiim
Bölümler nasıl gidiyor sizce.
Biraz daha kaos olmalı mı eğer evetse nasıl olmalı ne olmalı. Yorum ve oylarınızı bekliyorum.
Sizi çoook seviyorum 🤟
Umarım beğenirsiniz :) :):) :) :) :)
(777 kelime)

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin