קמתי באמצע הלילה עם כאב ראש נוראי , הרגשתי כאילו קודחים לי באמצע המוח . קמתי ממצב שכיבה והבנתי שזה לא היה המהלך הכי חכם לעשות כיוון שזה החמיר את כאב הראש הנוראי שהיה לי פי עשר בערך . הסתכלתי מסביבי והבחנתי בבנות מרוחות על המיטה כל אחת בפוזיציה יותר מוזרה מהשנייה , אני מניחה שהאלכוהול אחראי לכל מה שהולך פה .
קמתי בזהירות מהמיטה כדי לא להעיר אף אחת וגם כדי לנסות להקל על כאב הראש שלי כמה שיותר . התקדמתי בצעדים קטנים לעבר דלת החדר שלי , פתחתי אותה וסגרתי בעדינות והתחלתי לרדת במדרגות לכיוון המטבח . כשירדתי את המדרגה האחרונה יכולתי לשמוע את רעש הצחקוקים והדיבורים של הבנים מהחצר , הרמתי את ראשי לשעון וראיתי שהשעה 03:45 , אשכרה רבע לארבע בבוקר , יכולתי להמשיך לישון אם לא כאב הראש הזה .
המשכתי להתקדם לאט ובשקט לכיוון המטבח כדי שאף אחד מהבנים לא ישים לב שקמתי בכלל , הגעתי למטבח מבחינה בגבו של אחד הבנים , לא מה שתכננתי . הרמתי את ראשי טיפה והבחנתי בשיער שטני וקעקועים , שיט , זה אור .
אני לא כל כך זוכרת מה אמרתי , אני רק זוכרת צעקות , הרוב מהצד שלי .לא שמתי לב ודרכתי על כוס חד פעמית שכנראה נפלה מהערימה שלה , אור מהר הסתובב והסתכל עליי , יופי טיפשה.
שרר שקט , אף אחד מאיתנו לא דיבר , כנראה מהמבוכה.
זאת פעם אחרונה שאני שותה בצורה כזאת , זה היה מוגזם.אור הסתובב חזרה והמשיך להכין את כוסות התה , כנראה לבנים . החיסרון פה הוא שהוא עומד בדיוק איפה שהארון תרופות נמצא , ואני לא מצליחה להגיע אליו ברגיל , אז עכשיו שהוא חוסם לי בלי כל כוונה את הגישה אליו , זה מצריך ממני לדבר איתו , מה שאני לא כל כך להוטה לעשות .
״אתה יכול בבקשה להביא לי מהארון תרופות כדור לכאב ראש ?״ שאלתי , הוא סובב את ראשו אליי לרגע וגיחח ולאחר מכן סובב את ראשו חזרה ופתח את ארון התרופות ״אקמול או דקסמול ?״ הוא שאל ״לא כל כך משנה לי״ אמרתי מורידה את מבטי ומסתכלת על הרצפה , זה כל כך מביך .
״קחי״ הוא אמר מגיש לי כדור של אקמול וכוס מים ולאחר מכן חוזר לכוסות התה . הנחתי את הכדור על הלשון ושתיתי את המים , בולעת את הכדור ומסיימת את כוס המים .
״תודה״ אמרתי במבוכה והוא גיחח בשנית , רק שהפעם מבלי להסתכל עליי . מה לעזאזל הבן אדם רוצה ? מה אמרתי שהיה כל כך גרוע ?!״תשמע אור , אני לא כל כך זוכרת מה אמרתי ואי..-״ ״בטח שלא תזכרי , שתית כאילו אין מחר״ הוא קטע אותי באמצע ״אני רק רוצה להגיד ש..-״ ״תחסכי ממני אביגיל , הבנתי את מה שהייתי צריך להבין , לילה טוב״ הוא קטע אותי שוב , מרים את כוסות התה וחולף על פניי וחוזר לבנים .
זה כל כך מתסכל שאני לא מצליחה לזכור מה אמרתי , אני רק זוכרת שצעקתי , ורציתי להתנצל על זה כי אני לא כזאת .
מה כבר יכולתי להגיד שגרם לו להתנהג אליי בצורה הזאת ?
לעזאזל איתי ועם השתייה המזוינת הזאת !