Najdu tě

19 0 0
                                    

"Tak co by jsi chtěla poznat první z mého města?" Usmála sem se na ní. " No přece tebe!" Zasmála se Nicky. Odvážila sem se jí chytnou v tom momentě za ruku a ona mi ji ještě více stiskla. Zaparkovala sem před svým domem a utíkala ji otevřít dveře od auta. "Tady ten klíč je od hlavních dveří,  odemkni a chovej se jako doma. "  Podala sem ji klíče a šla vzít její kufr.  "Máš to tu moc pěkné Nicky." Prohlížela si fotku mě a mých kamarádů.
"Dala by sis třeba margaritu?" Houkla jsem z kuchyně. "Ale jo a dej tam víc alkoholu!" Rozesmála se. Její smích byl opravdu andělský. Nicky si otevřela prosklené dveře na zahradu a usadila se na lehátku u bazénu. Podala sem ji margaritu a sedla si vedle ní. "Je tu opravdu krásně, mnohem lepší jak v New Yorku tam nemáš skoro kousek přírody kromě Central Parku." Zavřela oči a slunila se.
Nemohla sem z ní spustit oči a tiše sem povzdechla. No možná trochu víc nahlas."Děje se něco?" Zeptala se vážně. "Eh? Nic jen jsi strašně krásná."  Začervenala sem se a dívala se na zem. Natáhla ruku,zvedla mi hlavu a políbila mě. V ten moment se mi přehrála v hlavě písnička od My Morning Jacket, Touch me i am going to scream. Měla sem pocit, že to trvalo nekonečně ač to byla vteřina. Přemohli mě emoce a než si stačila lehnout zpět,chytila sem ji za ruku, stáhla k sobě a začala se s ní líbat.
"Miluji tě Maxine." Vyhrkla ze sebe. "Mám to stejně Nicky." Držela sem ji za ruku. Koukali jsme společně na západ slunce nad močálem který se táhnul kolem mého pozemku. Bylo dusno, močál ožil všemi možnými zvuky, hlavně byly slyšet žáby.
Zničeho nic se zvedla a skočila do bazénu v tričku i džínových mini kraťasech. Smála se a chtěla abych skočila za ní. Proč ne, pomyslela jsem si a skočila. Začali jsme po sobě cákat vodu, chytila sem ji ruce a přitáhla si ji k sobě. Setmělo se a z bazénu vycházela pára při osvětlení. Náš moment přerušilo asi tak 5 sanitek které rychle projeli kolem mého domu a několik policejních aut.
Vylezli jsme ven a promočené jsme se dívali na Facebook na mobilu, zda tam nebude něco co se děje. Bylo toho spoustu co se událo během chvíle, výbuchy, kanibalismus a demonstrace. "Maxine je  mi to strašně moc líto, ale budu muset jet do New Yorku. Mám starost o svoji rodinu. " Řekla ustaraně. "Pojedeme spolu odvezu tě tam, třeba už ani letiště nefunguje." Nechtěla sem ji pustit. " Jen se převléknu a vyrazíme, neopustěj mě Nicky." Běžela sem do ložnice a snažila se najít něco na sebe. Náhle jsem slyšela cvaknout dveře, vyběhla jsem ven a rozrazila dveře. "Nickyyy!!" Křičela jsem ale nebylo po ní ani památky, ani po mém autě. "Slibuji, že tě najdu!" Křičela jsem.

Cesta Kde žijí příběhy. Začni objevovat