"Am zis nu, Ioan." a spus Rin, punandu-si tigara intre buze. Isi lasa capul pe spate pe spatarul canapelei, iar de undeva de deasupra ei, flacara unei brichete a aparut pentru a i-o aprinde.
Ioan ridica din umeri si pasa joint-ul mai departe, fara sa o intrebe pe Rin daca vrea a treia oara. Rin isi lasa capul pe umarul unei fete, ei bine, mai mult piele decat fata, si o inconjura cu bratul. Ea chicoti, iar Rin isi adanci capul in umarul ei.
Facultatea urma sa inceapa intr-o luna, iar Rin a fost acceptata, spre surprinderea ei si a multor alti oameni dupa ce nici macar nu a mers la scoala ultima luna dintr-a doispea, la Medicina. Stia ca nu o sa mai aiba timp de asemenea petreceri de acum incolo, de muzica prostesc de buna si tigari in si din toate locurile imaginabile, asa ca profita cat mai putea.
Nu a mers la multe petreceri in vara asta, desi au fost cu siguranta mai multe ca vara trecuta. De-abia daca isi amintea ce a facut anul trecut, in afara faptului ca a fost internata in spital din cauza unei supradoze, si ca de atunci a inceput sa ia antidepresive si sa faca sedinte de terapie de doua, uneori trei, ori pe saptamana. Psihologul ei era specializat in adictii si cum sa treci peste ele, si tot el a fost cel ce i-a zis ca poate petrecerile, cu cineva care sa o verifice, ar putea fi o idee buna pentru a vedea daca reabilitarea da roade.
Ei bine, Rin a ignorat partea cu "cineva care sa o verifice", si a hotarat sa mearga la petreceri pe cont propriu pentru a-si demonstra ca poate, ca e bine... cel putin asa era la inceput. Cand a venit prima data in acea vara, Ioan a tinut-o in brate cateva minute bune, iar iubitul lui a scos de undeva o acadea cu capsuni si i-a dat-o drept cadou.
Nu a durat mult pana ce nevoia de a lua un fum, doar unul, a venit peste ea din nou. La a treia petrecere la care a fost in vara de dupa bac, Rin l-a tras pe Ioan in baie si i-a zis de sedintele de la psiholog si cum aparent chiar are nevoie de ajutor. Ioan i-a apucat umerii strans, nu destul cat sa o doara, si i-a promis ca va avea grija de ea.
La inceput nu o scapa din ochi, insa pe masura ce Rin s-a obisnuit mai mult cu politica de a se uita si a nu atinge, Ioan a inceput sa o testeze. Ii oferea edibles sau fumuri, iar Rin isi musca limba tare si refuza. Uneori, Ioan si iubitul lui, Emil, o scoteau la micul dejun pentru a sarbatori ca a reusit sa treaca peste inca o noapte. Alteori, Emil doar ii dadea un mesaj foarte lung in care spunea cat de mandru e de ea, iar Rin se asigura ca era singura atunci cand izbucnea in lacrimi.
In seara aia, Rin nu a pus gura pe altceva decat suc de portocale, trei sani si jumatate de pachet de tigari. Ioan ii zambi cand ii prinse ochii, facandu-i imperceptibil un semn cu degetul mare ridicat. Rin isi dadu ochii peste cap, inainte sa ii zambeasca slab si sa isi puna mana pe coapsa dezgolita de pantalonii mult prea scurti sa fie scurti ai fetei de care se sprijinea.
"Vrei sa mergem sus, iepuras?" intreba, un flirt uzual pentru ea, insa pentru un anumit motiv porecla aia ii ingheta sangele in vene. Fata de langa ea parea sa dispara, inlocuita de cineva cu pielea de un maro cald, cu ochii negri si parul lung pana o acoperea pe Rin cu totul. Inspira, iar acum fata de langa ea isi reveni la normal.
"Rin? Esti cu mine?" intreba ea si vocea ii era zgariata, se auzea cumva gresit. Ii zambi, suflandu-i fum de la tigara in fata si se ridica, tragand-o dupa ea.
De undeva, cineva fluiera cand le vazu ca se indreptau spre unul dintre cele trei dormitoare, Rin raspunzandu-i cu un deget ridicat. Dupa ce au nimerit intr-unul ocupat si neincuiat, au gasit unul liber. Pana a apucat Rin sa incuie usa, fata al carei nume nu il stia avea deja hainele ei scurte pe jos si buzele pe gatul lui Rin. In timp ce o dezbraca lipita de usa, Rin nu putea sa se gandeasca decat la cum capul blond al fetei nu este cel al iepurasului pe care il cauta.
Isi puse o mana in parul ei si stranse, si era de parca o numaratoare incepu in capul ei. Trase de parul lung pana ce isi lasa capul pe spate, iar numaratoarea se opri, pana ce isi imagina ca ochii fetei erau caprui, ca parul ei era negru, ca pielea cu cateva nuante mai inchisa.
CITEȘTI
(emoji) inktober 2020 ✔
Teen FictionPROMPTS: 1. 👗🍂🌂 2. 🦋🍄🏮 3. 🤐👻🔪 4. 🐰🍥🌸 5. 🌾🌊✨ 6. 💌💀🥀 7. 🌌🐇🎶 8. 🦊🍂🌄 9. 💣💅👑 10. 💌🌈🎸 11. 🦌🍂☁️ 12. 🎂🎨🦋 13. 👁️👄👁️ 14. 🌊🌧️🌙 15. 👘👻🏵️ 16. 🔥🧞♀️🐲 17. 🧚💀♥️ 18. 🌻🐲🎃 19. 🌙🦉☕ 20. 🔮🌌🍄 21. 🐍🍄🍂 22. 🐇🔪🌈 ...