Harry için evrak işlerini halletmeye başlamak için malikaneden ayrılmak zorunda kalana kadar birkaç dakika orada durdular. Tek kelime etmeden odadan çıktı, arkasında etekleri dalgalandı ve tamamen sevgilisine odaklandı. Odasına giderken Harry Potter Temmuz'da doğarken 31 Ekim'de Henry Adrian Cygnus Lestrange Black 'in doğduğuna karar verdiler. Gerçekten büyülü bir gece.
"Parti gerçekten gerekli mi?" Rodolphus o gece karısının kararlı yüzüne gülerek sordu. Bellatrix öfkeyle mektuplar yazarken Rodolphus eskimiş bir kitabı karıştırırken yatakta yatıyorlardı, geceye hazırlardı.
"Oğlumuz en iyisine sahip olacak! Bol miktarda paramız var ve onu yakında arkadaşlarımızla ve meslektaşlarımızla tanıştırmalıyız!" Yukarıya bakmadan bile sertçe söyledi. Saçları bir topuzda zar zor toplanmıştı, uyku cüppeleri ince bir omuzdan aşağı kayıyordu. Rodolphus, yıllar önce bir aile kurmaya karar verdiklerinden beri ilk kez dinlenmiş ruhuna sevgiyle baktı.
"Yardım ister misin?" O sordu. Ona ışınlandı.
"Pasta ve süslemeler sipariş eder misiniz? Ayrıca Karanlık lorda haber verir misiniz?" Diye sordu ve hoşnutsuzluğunu görünce dikkatini bir öpücükle çabucak dağıttı.
Parti onların özel salonlarında yapıldı, sadece aileleri ve arkadaşları ortalıkta dolaşıyordu. Bir köşede bir yığın hediye, diğerinde dev bir pasta duruyordu. Mumlar bombaya benzediğinden ve hiçbiri Lestrange'ın yanına koymadığından konuklar pastadan kaçınıyorlardı.
Henry kanepelerin yanında bir oyun matına oturdu, pahalı pantolonlar ve düğmeli bir gömlek giymişti, küçük ayakları ayakkabılarla kaplıydı ve onlara dokunduğunda renk değiştiren sihirli bloklarıyla Onu selamlayan herkese el salladı.
Narcissa, bir kolunda bebek Draco'yu tutarak ve diğerini kız kardeşinin omzuna koymak için uzanarak Bellatrix'i selamladı. Bella olumlu bir şekilde parlıyordu ve neredeyse gülüp oğlunun ezilmesini engellemeye çalışan kız kardeşine kendini atıyordu. Zaten şımarık olan Draco, bundan hiç hoşlanmadı ve hoşnutsuzluğunu netleştirdi. Bella kız kardeşinden ayrıldı ve kükredi, yüzünü sıkan ve minik yumruklarıyla elini yumruklayan Draco'nun yanaklarını çimdiklemek için eğildi.
-"İstersen onu Henry'nin yanına koyabilirsiniz. Eminim bebeğim kuzeniyle tanışmak ister." Bella hevesli görünerek önerdi. Narcissa gülümsedi ve kabul etti, zarif bir şekilde mindere doğru yürüdü ve Draco'yu üzerine indirdi. Düzeltmeden önce başını okşadı.
-Ardından Narcissa, kız kardeşine dönerek anne olduğun için tebriklerimi iletebilir miyim. Senin adına çok sevindim.Ama haber vermediğin için çok kırıldım.
-Bellatrix bu sözün ardından hamile olduğumu öğrenince haber vermek istedim ama daha önce bir kaç kez düşük yaptıktan sonra ve şifacılar çocuk sahibi olmanız çok zor dedikten sonra haber veremedim herkesin benimle birlikte üzülmesinden korktum.
-Narcissa Bellatrix'e bakarak biz kardeş değil miyiz en zor günlerimizde birbirimizin yanımızda olucaz tabiki de yeğenime bak yaşına girdi ve ben yeni görüyorum ama yeni de anne olmana sevindim.
O sırada Henry bir arkadaşa sahip olduğu için çok mutlu görünüyordu ve Draco'nun dikkatini çeken bir gıcırtılı ses çıkardı. Draco, aynı zamanda kafasında soluk bir beyaz saç tüfü olan ince giysiler giymiş, Henry'yi bir dakika boyunca dikkatle inceledi ve kabul edilebilir olduğuna karar verdi. Draco beceriksizce ayağa kalktı ve çocuğun yanına çökerek Henry'ye doğru yürüdü. Henry hoş bir ses çıkardı ve ona mavi bir 'X' bloğu teklif etmeden önce Draco'nun dizini okşadı. Draco nezaketle kabul etti.
-Affedersiniz, ama merak ediyordum da benim hercai menekşemi de koyabilir miyim?" Kısa, şiş yüzlü bir kadın sordu. Can sıkıcı görünüyordu ama Bella fazlasıyla iyi bir ruh halindeydi ve buna izin verdi.
Siyah saçlı ve annesinin talihsiz burnu olan hercai menekşe de birdi. Dantelle oyulmuş yumuşak pembe bir elbise giymişti ve Henry ona doldurulmuş tek boynuzlu atını sunana kadar çocuklara yaklaşmayı reddetti.
Parti lestrangelara uygun ve akılda kalıcı oldu ve Henry düzinelerce oyuncak, giysi ve kitabı açmaya yardım etti. Pastasından çok keyif aldı -Bella bir fotoğraf çekti- ve kuzeni ve Pansy ile hızlı arkadaş oldu. Konukların çoğu ayrılırken, Henry uykulu bir şekilde başını köprücük kemiğine dayayarak parmaklarını çiğniyordu. Bella Henry'yi odasına götürüp yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Henry Lestrange
FanficVoldemort Harry potterı öldürmeye gittiği sırada büyü ters gidiyor öldüremediği çocuğu güvendiği iki kişiye yani Bellatrix ve Rodolphus'a veriyor ve çocuğu oğulları olarak yetişmelerini söylüyor Bellatrix ve Rodolphus'da çocukları olamadığı için kab...