"צהריים טובים וברוכים הבאים למקדונלס, איפה תרצו לשבת?" לואי הידק את חולצתו בזמן שהזוג הדביק מידי לטעמו בחר שולחן צדדי לשבת בו, "מיד אביא לכם תפריטים" הם הינהנו והוא פנה למאחוריי הדלפק ליד המטבח.
"בוקר טוב" ג'ק זרק לעברו בזמן שהעביר מטלית לחה על שיש המטבח המלוכלך.
"בוקר" לואי השיב ולקח את התפריטים בידו, לא מסתכל לג'ק בעיניים.
"הכול טוב אחי?" הוא הבחין בשפת גופו המוטרדת מעט של חברו ועצר את העבודה לרגע.
לואי הביט בו כשוקל האם לספר לו על הארי ומה שלא קרה לעזעאעל באותו הלילה. הוא היה רגיל לספר לג׳ק כל פרט ומחשבה מחייו, החל מצלקות נפשיות קשות שחווה עד ללמה הוא חושב שמיונז לא אמור להיות ממרח מאושר על ידי הממשל. (״זה עשוי מפאקינג ביצים ג׳ק. לא משנה איזה תהליך קרה בדרך, שום ביצה לא אמורה לגמור בתור ממרח לבן וחמוץ. יש שם משהו מסריח שאני לא סומך עליו״).
אך למרות קרבתם הרבה, הוא החליט לשמור על פיו נצור.
משהו בהארי הרגיש לו סודי מידי. ואפילו שהוא היה משוכנע שהוא לא באמת במוסד, אין לדעת לאיזה ארגון פשע אחר הוא משתייך ומה יהיו ההשלכות של המידע הזה. "כן, אני סתם קצת עייף" הוא תירץ וג'ק קרץ לו."מישהו פה חגג הלילה הא?".
ללואי התחשק לדפוק לו מרפק בצלעות אך הוא רק גלגל עיניים והלך משם אל הסועדים. ג'ק הוא אידיוט אמיתי.
"בבקשה" הוא הניח על ידם את התפריטים והתרחק מהזוג ללא רצון לראות אותם מתנשקים שוב ושוב. זוגות דביקים זה דוחה, הוא חשב והתנער כאילו זרם של גועל עבר לו בעמוד השדרה. מאז כיתה יא' לא היה לו בן זוג, (הוא לא מחשיב את המסכנה בכיתה י' שדרכה הבין שהוא גיי) והוא לא התחרט על היותו רווק אפילו לרגע. אפילו שהיה נחמד אם לעוד מישהו היה אכפת ממנו חוץ מאיש הזבל הנחמד בבקרים.
הוא ידע טוב מאוד שההחלטה להישאר רווק עם סטוצים מזדמנים הייתה שלו בלבד, שכן הוא היה במרחק פגישת אחוות הלהט״ב אחת מלהשיג חבר. כולם ידעו שקל להשיג בן זוג מחוץ לתיכון, במיוחד בקולג׳ הליברלי שבו למד. אבל הניסיון בשנתיים האחרונות בקמפוס לימד את לואי שהסטודנטים בשנה הראשונה בקולג׳ תמיד היו תמימים ומלאי רצון להתבגר, ו״להתבגר״ אומר להזדיין במיטה שהיא לא של ההורים בפעם הראשונה. האמת המכוערת הייתה שלואי העדיף לנצל את העובדה הזו יותר מאשר לחפש בן זוג רציני. עם זאת, הוא כן קיווה שאם יבוא בחור שיהיה שווה להתמסד לזוגיות עבורו, הוא יידע לא לתת להזדמנות הזו להתמסמס. הוא נאחז בתקווה הזאתי בתלותיות בכל פעם שחזר מחוויה לילית לא מוצלחת, שכמעט גרמה לו להתחיל לחפש זוגיות כמו שאר הסטודנטים. אך הוא ידע בתוכו, אפילו אם ג׳ק לא האמין לו בעצמו, שאם יבוא מישהו שהוא חושב שהוא יוכל באמת לאהוב- הוא יידע לא לדפוק את זה. פשוט... מתוך קהל הגייז שהיו בקמפוס, היו אולי שני אנשים שבאמת היו בשלים נפשית לזוגיות אמיתית. לואי לא היה בטוח אם הוא אחד מהם.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?