Ερμιόνη Γκρέιντζερ
Είμαι πίσω στο Χόγκουαρτς και για πρώτη φορά σε αυτό το μέρος μου φαίνονται όλα τόσο παράξενα. Θυμάμαι πόσο όμορφο και φωτεινό ήταν αυτό το μέρος όταν είχα πρωτοέρθει εδώ. Κλείνω τα μάτια μου και είναι λες και βλέπω αυτή την στιγμή τώρα. Γελάω μόνη μου και ακούω την φωνή της Ανδρομέδας να μου φωνάζει.
"Ερμιόνη, με ακούς;!" φωνάζει και τα μάτια μου ανοίγουν κοιτάζοντας την
"Ναι Ανδρομέδα, σε ακούω." της απαντάω
"Που ταξιδεύεις;" με ρωτάει
"Απλά, θυμάμαι πόσο όμορφο ήταν αυτό το μέρος όταν είχα έρθει την πρώτη φορά εδώ. Και κοίτα τώρα. Είναι τόσο σκοτεινό." η Ανδρομέδα γελάει και έρχεται μπροστά μου
"Μείνε εδώ εντάξει; Επιστρέφω σε λίγο." μου λέει και κουνάω το κεφάλι μου θετικά. Το βλέμμα μου πέφτει στο δωμάτιο του Σλίθεριν. Τα φώτα φαίνονται ανοιχτά από το παράθυρο. Άραγε να είναι στο δωμάτιο του τώρα; Και αν είναι, τι να κάνει; Λογικά θα είναι με καμία άλλη. Ίσως με την Αστόρια. Είμαι σίγουρη ότι αυτοί οι δύο θα έχουν έρθει κοντά αυτόν τον ένα χρόνο τώρα. Καθώς τα σκέφτομαι όλα αυτά κάθομαι πάνω στην βαλίτσα μου και κλείνω ξανά τα μάτια μου. Ένα δάκρυ πέφτει και το σκουπίζω αμέσως. Όχι, Ερμιόνη. Είπες ότι θα δείξεις δυνατή. Είπες ότι δεν θα αφήσεις τα συναισθήματα σου να σε κερδίσουν. Πρέπει να είσαι σκληρή. Ειδικά με τον Ντράκο. Επειδή αυτός θα είναι πολύ, πολύ σκληρός απέναντι σου. Κοιτάω πίσω μου και βλέπω την Ανδρομέδα να μιλάει με έναν μαυροφορεμένο. Κοιτάω πολύ περίεργα. Δείχνει να συνεννοείται μαζί του και όταν τελειώνει έρχεται ξανά προς το μέρος μου.
"Όλα τακτοποιήθηκαν Ερμιόνη! Είσαι έτοιμη να γυρίσεις πίσω στο Χόγκουαρτς." λέει και χαμογελάει
"Ποιος ήταν αυτός Ανδρομέδα;" ρωτάω γεμάτη περιέργεια
"Ήταν ένας φίλος. Μην ανησυχείς. Έβαλα καλά άτομα να σε προστατεύουν εδώ μέσα. Ξέρεις, δεν είναι όλοι εδώ μέσα με την σκοτεινή πλευρά. Υπάρχουν και άτομα που απλά το παίζουν σκοτεινοί." απαντάει και τον φωνάζει να μου πάρει τις βαλίτσες
"Ευχαριστώ." είναι το μόνο που της λέω πριν φύγω και αυτή με αγκαλιάζει. Χαμογελάμε η μία στην άλλη και μπαίνω μέσα στο προαύλιο του Χόγκουαρτς. Η πόρτα κλείνει και το μόνο που κάνω είναι να ακολουθήσω αυτόν τον μαυροφορεμένο ηλικιωμένο άνδρα.
Ντράκο Μαλφόι
Είμαι στο δωμάτιο μου και κοιτάζω από το παράθυρο την πόρτα στο προαύλιο να ανοίγει και έναν από τους φύλακες να κουβαλάει βαλίτσες. Αναρωτιέμαι ποιος να ήρθε στο Χόγκουαρτς. Καινούριος μαθητής; Κανονικά οι καινούριοι μαθητές έρχονται με την καινούρια χρονιά.
YOU ARE READING
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasyΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...