Bir yeni bildirim!
Ophelia Entertainment'den çifte skandal!
Aç / Sil
Haber Sıtesi; Magazin D
Geçtiğimiz günlerde açılan Ophelia Entertainment'den çifte skandal!
Ophelia Entertainment geçtiğimiz günlerde resmi açılışını duyurmuştu!Ve açılışını 09/10/2020 tarihinde de açılışını gerçekleştirdi!
Ophelia Entertainment'in iki CEO'su da ilk grubunu yakın zamanda çıkartacağını sosyal medya hesaplarından duyurmuştu!
"Ophelia_Ent: Açılışımız'ın üzerinden daha fazla zaman geçmemesine rağmen yakın zamanda ilk grubumuzu çılartacağız!Albüm kapağı ve Adı hazır sırada sadece albümün ana şarkısı kaldı. Ophelia Entertainment iyi günler diler"
Şeklinde açıklamasını yapmıştı.
Pekii olay ne?
Geçtiğimiz saatlerde elimize Ophelia Entertainment'in çıkartacağı grup için Albüm adı ve Kapağı ulaştı!
Ophelia Entertainment ilk grubunun çıkışını "Amore Chiamami" adlı albümü ile çıkartak!
Pekii Amore Chiamami ne demek?;
'Amore Chiamami' İtalyanca 'Aşk beni ara' demek.
'Amore Chiamami' adlı Albümünün kapağı;
[Bu kadar yapabilinip sorry]
Albüm kapağı;
Ophelia Entertainment konu hakkında ne düşünüyor?
Ophelia Entertainment'in içinde bir çalışan Albüm adı ve Kapağını sızdırdı.
Gelelim ikinci haberimize.
Ophelia Entertainment'in CEO'ların dan biri olan güzel CEO Maria Salazar'ın bir ilişkisi mi var?
Maria Salazar'ın şirkette olan bir stajyer bir ilişkisi olduğu düşünülüyor?
Pekii doğrumu?
Ophelia Entertainment nasıl bir açıklama yapacak?
Açıklama mı yapacak, yoksa görmezden mi gelinecek?
Maria'ın hayranları üzgün.
(Eheheh hayranlarm :D)Maria Salazar;
Başka haberlerde görüşmek üzere.
Magazin D iyi günler diler!
Sayfadan çıkış yap.
Evet /Hayır.
Sayfadan çıkış yapıldı!