Okulda ilk gün

491 30 4
                                    

Jorgeden

Bugün yeni okulumda ilk günüm . Bu yüzden okul evimize çok yakın olsa bile annem beni sınıfıma kadar götürecekmiş. Annem yüzünden rezil olacağım . Sınıfımın önüne geldiğimizde kapı kapalıydı.  Yani öğretmen derse girmişti. Annem kapıyı tıklattı ve içeri girdik.

Ö(öğretmen): Gel çocuğum. -sınıfa dönerek- Bu yeni arkadaşınız Jorge .

Beni sınıfa tanıttıktan sonra tekrar bana döndü.

Ö : Boş olan bir yere oturabilirsin.

Öğretmen bunu diyince sınıfa göz gezdirdim. Sınıftaki tek boş yer Tininin yanıydı.  Çok şanslıyım.  Hemen gittim ve yanına oturdum.

T: Merhaba

J: Merhaba

T: İyiki aynı sınıftayız.

J: Evet

Bu konuşmamızı öğretmen böldü.

Ö: Çocuklar bugün okulun ilk günü olduğu için ders işlemeyeceğim.  Herkes uslu uslu otursun ve sessizce bir şeyle ilgilensin. Yanınızdaki arkadaşınızla sessizce konuşabilirsiniz.

Yanımda getirdiğim kitabımız çıkardım. Tam okumaya başlayacaktım ki Tini bana döndü.

T: Hey!  Sevgilinle ilgilensene biraz.

J: Sevgili mi ?

T: Birbirimizi seviyoruz . Bunu birbirimize söyledik.  Sevgili değilmiyiz?

J : Öyle ama söyleyince tuhaf oluyor o yuzden birbirimize böyle seslenmeyelim.

T: Haklısın.

....
Tiniden

Ders bitmişti.  Ama biz hala sıramızda oturmuş kitap okuyorduk.  Bu sırada sınıfın belalı tipleri bizim yanımıza geldi ve Jorgeye laf atmaya başladı.

KÇ(kötü çocuklar ): Hey!  Yeni çocuk ilk günden sınıfın güzel kızını kapabileceğini mi düşünüyorsun.  O sert hareketleriyle her şeyiyle benim kızım ve  sen ona yaklaştığın için cezanı çekeceksin. 

Yumruk yaptığı elini kaldırdığında artık müdahale etmem gerektiğini anlamıştım.  Çünkü Jorge korkudan donakalmıştı. Hemen kalktım ve  benim onu sevdiğimi sanan gerizekalının elini tuttum. 

T: Hayal dünyasında yaşamaktan vazgeç ve Jorgeyi rahat bırak.  Senden daha güçlü olduğumu az önce kendin söyledin.  Eğer bir daha yanımıza yaklaşırsan seni bir güzel dönerim ve kızdan dayak yediğini herkese söylerim.!

Sözümü bitirdiğimde arkasına bakmadan koşarak uzaklaştı.  Jorgeye döndüğümde şaşkın bir şekilde beni izliyordu.

J:Gerçekten onu dövebilir misin ?

T: Dövebilirim.  İlk karşılaşmasını hatırlıyor musun ?

Gülmeye başladı. Ben de güldüm.  Okuldaki ilk günümüz olaylı bir şekilde başlamış sorunsuz bir şekilde bitmişti.

Unutulmuş Aşk(1.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin