Perlahan lahan kakinya dibawa menuju ke jalan besar, pandangan mata nya memerhati sekeliling. Takut takut kalau ada yang melihat perlakuannya itu. Dia nekad, hari ini dia tidak mahu tinggal dirumah ummi Sue, destinasi sepatutnya dia tuju selepas tamat sesi pembelajaran di tadika kemas seri kilat.. Bukan kerana ummi Sue garang, bukan juga kerana dek dia tidak mempunyai kawan. Cuma dia berasa kurang selesa dengan kewujudan anak saudara ummi Sue, Zambri.
"Kalau balik rumah, mesti tak ada orang. kalau aku pergi gerai emak, agak agak emak marah tak yee ?" Kuat tangan Nadira Aiza memaut beg galas yang eluk terletak pada bahunya.
"Aizaaaaaa..."
Langkah kaki nya terhenti. Suara Zambri kedengaran jelas di cuping telinganya. Dari kejauhan matanya memandang Zambri dan Ummi Sue yang sedang menanti di hadapan rumah milik Ummi Sue.Dalam keterpaksaan Aiza mendekat kan jarak antara mereka. Pandangan mata nya memandang wajah Ummi Sue tanpa memandang Zambri yang tersengih dari tadi.
"Lama ummi tunggu Aiza. cepatlah masuk, ummi nak kunci pintu. Aiza duduk dengan abang Zambri kejap je, ummi nak pergi bank ni dah lambat" bahu Aiza didorong kehadapan supaya gadis itu masuk ke perkarangan rumah. Aiza terkedu. Rancangan nya untuk melarikan diri tidak berjaya.
*****
Mata Aiza menyoroti gerak pacuan empat roda milik ummi. Dan seperti yang dijangka kan Zambri tersenyum seronok berdiri dibelakangnya.
"Aizaaa.. tolong Zambri boleh ? sebelum ummi balik. Zambri janji tak buat kasar."
Tangan Zambri sudah mendarat ke bahu gadis itu. Menarik Aiza supaya menghadap nya. Setelah dia berjaya memusingkan posisi Aiza, maka tangan nya sekali lagi bekerja untuk memuaskan nafsunya yang membuak.
Tanpa menunggu jawapan dari Aiza, Zambri merentap kain yang di pakai Aiza bagi menampak kan tandun kecil milik gadis yang berusia enam tahun dihadapan nya itu dibaluti seluar dalam berwarna biru lembut.
setiap hari, itulah saat yang di nantikan Zambri. meraba setiap inci tubuh budak perempuan jagaan ibu saudaranya. Malah tandun merah milik Aiza sering menjadi mangsa lidah dan jemari nya.
Bagi Aiza, tiada daya untuknya melawan. semua nya terpaksa dia turutkan
YOU ARE READING
Nadira Aiza
Randomsusuk tubuh yang dipegang pegang lenggang lenguk pinggul ditayang tayang nafsu jadi prmacu dendam mrnebal dikalbu