12.kapitola

258 3 1
                                    

Musím uznat, že je to tu opravdu nádherné. Ellie si s tím musela dát velkou práci. Šly jsme si hned pro pití, vzaly jsme si Colu a šly si sednout k našemu stolu, kde kupodivu ještě nikdo neseděl. Po asi 5 minutách za námi přišli kluci. " Ahoj zlatíčko." řekl Lukas a dal mi pusu na čelo. " Můžu si tě na chvíli vypůjčit?" usmál se na mě.  " Ty můžeš všechno!" odpověděla jsem.  Aby s Mikem šli tancovat, stejně jako Alex se Sebem. No a Chloe zůstala s Leem u stolu. S Lukasem jsme vyšli ven před jídelnou, kde nikdo nebyl. Najednou mě lehce přimáčknul na zeď, vzal mě za boky a zašeptal...
" Tak moc tě chci Mio, tak moc. Nikdy už tě nepustím. Jsi jen moje, a tak to zůstane. " usmála jsem se na něj. " Ty si jako myslíš, že se mě tak lehce zbavíš? Nikdy, nikdy, nikdy! " dlouze jsem ho políbila. Mohlo to trvat tak minutu a pro mě to v tu chvíli bylo jako milión takových minut. Byla jsem úplně jak v sedmém nebi.

" I když nerada, ale měli bychom se už asi vrátit." řekla jsem po tom, co jsme tam stáli asi 10 minut v objetí a užívali si jeden druhého.
" Počkej, nech Leovi a Chloe ještě chvíli času." nechápavě jsem se na něj podívala. " Leo se nám svěřil, že se mu strašně líbí Chloe, tak jsme se s klukama dohodli, že je necháme o samotě, ať to zkusí. " řekl mi. " No, taky jsem si všimla, jak po sobě pořád koukají, ale vždy jsem se zapomněla zeptat Chloe. " usmála jsem se.  " Ale to teda znamená, že jsi mě ven vytáhl jen proto, aby mohli být sami? " udělala jsem jakoby uraženou.
" Lásko moje, víš moc dobře, že to není pravda. Strávil bych s tebou veškerý svůj čas. Takže dnešní večer už se mě nezbavíš. " mrkl na mě a usmál se. " Tak to si nechám líbit." usmála jsem se a oba dva jsme se rozesmáli. Ještě jsme se naposledy políbili a šli zpátky do jídelny. Mike s Aby i Seb s Alex byli pořád na parketě. Chtěli jsme se vrátit ke stolu, ale uviděli jsme Chloe s Leem, jak se líbají. Usmáli jsme se na sebe a šli taky tancovat, abychom je ještě chvíli nechali o samotě. Přidali jsme se k ostatním, zrovna hráli ploužák.
" Smím prosit?"
zeptal se Lukas a uklonil se předemnou. " Samozřejmě." řekla jsem. Dala jsem mu ruce kolem krku, on svoje položil na mé boky a pomalu se kolíbali do rytmu hudby.

Tančili jsme jen chvíli, protože kolem půl deváté přišla Ellie.
" Ahoj všichni, doufám, že se bavíte. Jen vám řeknu malé info a hned můžete pokračovat. Výjimečně máte všichni dnes večerku až do jedné. Samozřejmě můžete odejít kdykoliv předtím, ale max do 1. Je mi jasný, že se vám bude zítra vstávat hůř, takže máte pro jednou budíček až v deset a nástup bude tentokrát až po obědě. Takže se všichni bavte dál, zatím je to všechno. "
Seděli jsme u stolu a povídali si. Lukas si s sebou přinesl alkohol, který dnes koupil ve městě. Nalil nám trochu do pití, tak aby si toho nikdo nevšiml. " Musí být aspoň trochu sranda ." řekl jen a všichni
jsme se rozesmáli.

" Hele lidi, já jen půjdu pozdravit ségru, za chvíli jsem zpátky." viděla jsem totiž stát Sofi vedle pultu s občerstvením.
" Ahoj Sofi. " pozdravila jsem ji.
" Nazdárek prcku, jak si to zatím užíváš?" zeptala se. " Skvěle, akorát mi už pár dní není moc dobře, ale to snad přejde, neměj s tím starosti. Co ty? " koukla jsem na ni.
" Jde to no, akorát mi tu chybí Boby." ukápla ji slza. Objala jsem ji a řekla... " Neboj se, to uteče, za chvíli budete zase spolu. " jen se na mě usmála.

Ještě jsem si odskočila, než se vrátím ke stolu. Už jsem chtěla vyjít ven z kabinky, když jsem uslyšela naše missky. Nechtěla jsem se s nima potkat, tak jsem ještě chvíli zůstala.
" Holky, musím vám říct, že dnes to bylo skvělý. Mezitím, co se ty čtyři nány producírovaly ve městě. Já jsem byla s Lukasem. Vyspali jsme se spolu." dál už jsem nemohla poslouchat, se slzami v očích jsem vyběhla z kabinky a mířila si to rovnou k našemu stolu. Nic jsem neřekla, jen jsem Lukasovi vlepila facku. Všichni se na mě koukali, včetně holek, ale bylo mi to jedno. Slyšela jsem Lukase, jak křičí moje jméno, běží za mnou, ale já už ho nechtěla vidět. Doběhla jsem na chatku, jenže Lukas byl rychlejší, takže jsem nestihla zabouchnout dveře.  " Mio, řekni, co se proboha stalo? " naléhal na mě. " Tak ty nevíš, nic se nestalo mezitím, co jsem byla ve městě viď, nic? " rozbrečela jsem se ještě víc. " Já vůbec nevím, o čem to mluvíš Mio."... " Tak já ti teda tu tvoji paměť osvěžím. " nadechla jsem se.
" Vyspal si se s Kristy, to se stalo. A já ti tolik věřila. " povzdechla jsem si. " Co je to za blbost Mio, kdo ti to nakecal? "
" Slyšela jsem Kristy s těma jejíma, jak si o tom povídají na záchodech."  " Mio, vážně si myslíš, že bych to udělal, když mám tebe? Ona si to celý vymyslela, věř mi." teď už měl slzy v očích i on. 
" Proč by si to vymýšlela? Proč bych ti měla věřit? " řekla jsem už se zlomeným hlasem. " Protože nás chce rozeštvat, žárlí na tebe Mio. Celé to odpoledne jsem pomáhal Ellie zdobit jídelnu, potom jsem byl taky ve městě, abych mohl koupit ten chlast, potom jsme hráli tu flašku, no a potom už jsme se připravili a šli už dřív do jídelny, abychom ještě dodělali poslední úpravy. Pokud mi nevěříš, můžeš se klidně zeptat Ellie.
Věř mi Mio, nechci o tebe přijít. V životě jsem nemiloval nikoho tak, jako tebe. Chci s tebou prožít každý okamžik, celý život. " koukal se mi do očí a po tváři mu stékali slzy. " Luky, promiň mi to, věřím ti. Hrozně žárlím, protože o tebe taky nechci přijít. Miluju tě. Objali jsme se a políbili se. " Vrátíme se tam ještě? " koukl na mě. " Ano, ale holkám ani klukům nic neříkej prosím. " přikývl.
Věřila jsem mu, nenechám si zkazit vztah nějakou nafrněnou nánou.

Pořád seděli u našeho stolu, zřejmě asi čekali, jestli se vrátíme nebo ne.
" Omlouvám se lidi, už jsme si to vyřešili, na nic se prosím neptejte. " usmála jsem se na ně.

Zbytek večera jsme strávili na tanečním parketu nebo u stolu. Měla jsem už menší náladičku. Trochu jsem to přehnala, ale jinak jsme si celý večer strašně moc užili. V jednu ráno nás už vyhnali do chatek, jenže, my jsme šli k tomu lomu. Bylo nás tam osm. Užívali jsme si tu noc plnou hvězd. Bylo i příjemně teplo.
" Hele, mě napadlo, jestli bychom si neudělali takovou partu? Vždycky jsem nějakou chtěla. Můžeme se klidně scházet i po táboře. Nějak by se to zařídilo. " všichni to odsouhlasili. Navzájem jsme se poznali, jelikož jsem kluky ještě moc neznala. Dozvěděli jsme se o sobě nějaké info, ale svoji rodinu jsem si nechala pro sebe.
I v oblečení jsme potom skočili do vody a všichni si užívali tu nádheru. Teďka jsem byla opravdu šťastná, více než nikdy předtím.

Kolem 4 ráno jsme se vrátily na chatky.
Řekly jsme si s holkama nějaké drby ohledně kluků a spokojeně všechny usnuly...

Měsíc na táboře Kde žijí příběhy. Začni objevovat