13.Bölüm

714 51 6
                                    

Nisa Selin Elidemir

Lale:Aycan barışın eski sevgilisi.
Selin:Terkeden sevgilisi mi. Berkan için mi terketmiş yani barışı. Allahım nasıl iğrenç insanlar bunlar yaa.
Lale yeniden ağlamaya başladı onu sakinleştirip yatırdım ve aşağı barışın yanına indim. Yanına oturup
Selin:Barış... Iyi misin?
Barış:O şerefsiz gelsin Bi ağzını yüzünü kırıyım o zaman iyi olucam.
Selin:Bence sen sakinleş önce.Hatta bence burda deli o gelsin dışarı çıkalım Lale görmesin hı?
Barış:Tamam.
Selin:Bak barış olay çıkartma sakince konuşucaz tamam mı başını belaya sokmıcaksın.
Barış derin bi nefes aldı.
Barış:Tamam sadece konuşucam ama biraz dövmeden bırakmam o iti.
Selin:Barııış.
Kapı çaldı ve barış hemen açmaya fırladı ben de arkasından gittim kapıyı açmadan kolundan tuttum ve durdurdum.
Selin:Sadece konuşacaksın.
Barış:Tamam elimden geleni yapıcam.
Deyip kapıyı açtı.
Barış:Hoşgeldin. Hadi çıkalım Lale uyuyor rahatsız olmasın.
Berkan:E ama ben lalemi görücektim.
Barış:Sonra görürsün Berkan kaçmıyo ya kız.hadi selin
Berkan:S-Selin de mi geliyor. Yani Lale tek kalmasın.
Selin:Nolucak canım kocaman kız, hadi çıkalım.
Berkan:Dur. Çıkmadan, barış sana birini getirdim.
Barış kaşlarını çatıp ne anlamında başını salladı.
Berkan sağ tarafına bakıp gel anlamında elini salladı. Çıkan kişi Aycandı. Kafamı kaldırıp barışa baktım sadece duruyordu. Destek olmak için elimi omzuna çıkardım benim bu hareketinle bana dönüp gülümsemeye çalıştı.
Aycan:Barış.
Diyerek barışın boynuna atladı. Barışın yüzüne baktığımda gözleri kapalı bir şekilde öylece duruyordu ama sarılmıyordu. Bir süre sonra Aycandı tutup kendinden ayırdı,be Berkan dönerek.
Barış:Ne işi var bunun burda.
Berkan:Yolda karşılaştık ben de buraya getirdim.
Barışın sinirlendiği boynundaki beliren damarlardan anlamıştım ve daha ne olduğunu bile anlamadan barış Berkanın boynuna yapıştı.
Barış:LAN ŞEREFSİZ SEN YOLDA GÖRDÜĞÜN HERKESLE YİYİŞİYOMUSUN LAN İT.
Berkan:N-ne diyorsun barış.
Dedi arada bana kayıyordu bakışları. Barışı ayırmaya gidiyordum ki Berkanın suratına yumruğu indirdi ve üstüne çıkıp dövmeye başladı. Barışı kolundan tutup çekip kaldırmaya çalışsam da bir işe yaramadı.
Selin:Barış. Yeter hadi ölücek.
Artık Berkan da karşılık veriyordu ve ben aradan çekilmem gerektiğini anladım yoksa ben de kavgadan nasibimi alıcaktım. Aycan sürtüğü sadece izliyordu.
Selin:BARIŞ YETEER.
Artık dayanamayıp bağırma la barış durdu ve yüzüme baktı çok kötü haldeydi.
Selin:Tamam. Yeter, hadi gel.
Diyip kolundan tutup kaldırdım zor da olsa bir şekilde eve soktuğuda kapıyı kapattım. O da koltuğa geçip oturmuştu, yukarı çıktım ve ilk yardım kutusunu laıp aşağı indim. Yanına gidip yüzünü kendime çevirdim ve kaşına ve dudağına pansuman yapmaya başladım şuan burun burunayadık ve kalbim deli gibi atıyordu.
Selin:İyi misin?
Barış:Cık.
Pansumanı bitirdim ve tam kalkacakken kolumdan tuttu ve kafasını boynuma yerleştirdi. Boynumun ıslanmasıyla ağladığını anladım, sakinleştirmek için saçlarıyla oynuyordum bende. Onu bu halde görmek içimi yakıyordu.
Bir süre sonra barıştan ses gelmeyince uyuduğunu anladım onu kendimden ayırıp koltuğa yatırdım ve kalkacakken yine engel oldu ve beni de yanına yatırıp aynı şekilde boynuma yerleşti.
Barış:Gitme.
Boğuk ve uykulu çıkan sesiyle gülümsedim.
Selin:Burdayım.
Bunu dememle boynuma daha da sokulunca derin bir nefes aldı ama nefesi titriyordu.Tekrar uyuması için saçlarıyla oynamaya başladım ve çok sürmeden uyumuştu bile. O uyurken birkaç kez kalkmaya çalıştım ama o her seferinde bana daha da sokulduğu için çabalarım sonuç bulmadı, ben de pes edip kendimi uykuya bıraktım.

Ben geldiiiim
Bu bölüm hiç içime sinmedi açıkçası ve baya kısa oldu bu yüzden sizden özür dilerim😔
Bu arada yorum sınırı koymadan kimsenin yorum yapmadığını gördüm. Bu yüzden beş üstü yorum ve yayınladığım bu bölüm dahil herhangi iki bölümün yani bu bölümle birlikte üç bölümün yirmi oy üstü sınır koyuyorum.
Umarım beğenirsiniz...
Sizi seviyorum 🤟
(548 kelime)
:) :) :) :) :)

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin