{Розділ 30}

101 6 2
                                    

Бо зранку на почту Хатке прийшло...
-Що, це?! - я підійшов до Какаши і подивився в ноутбук. Там були фотки де я цілуюся з якимось пацаном! А потім і з Карін!
-Ем... я незнаю. Моду сказати коли я цілувався з Карін, а того пацана я вперше бачу!
-І звідки та Карін?!
-Та це фотки зроблені більше року тому, вони є і в мене, і Дейдри та в Хідана вони є! А того хлопця я повторюю в перше бачу!
-Невидно! Ти вдітий там як був в суботу вдягнений! Вот які в тебе друзі!
-Ти серйозно?! Це ФОТОШОП! ПРИНАЙМІ З ТИМ ХЛРПЦЕМ!
-НЕВИДНО! Ти просто незгати хто! Піднявся за мої гроші і лижися непонятно з ким!
-Я НА ТВОЇ ГРОШІ НІКОЛИ НЕ ДИВИВСЯ!
-БАЧУ ЯК НЕ ДИВИШСЯ!
-Ти хочеш сказати, що ТИ МЕНІ НЕ ВІРИШ?!
-Я бачу реальні фотки. І ТИ ГОВРИШ ВІРИТИ ТВОЇМ СЛОВАМ?!
-ТА, ПІШОВ ТИ НАХРЕН! Я НЕ БУДУ ЗА ТЕБЕ СОБІ ГОЛОС ЗРИВАТИ І НЕОВИ ПОРТИТИ! - я пішов в кімнату взяв саме не обхідне і склав в рюкзак і пішов з хати гримнувши прицьому дверима. Сів на мотоцикл і поїхав.
Вирішив я поїхати на лісо полосу. Тільки я поставив мотоцикл як почув, що в мене лаються союзи.
За, що?! Яж реально до нього почав почувати щось більше! А він бере і все рушить ясно, що це все Фотошоп! Але нє! Він мене не вірить! То які нахрен стосунки без довіри?! Вот імено не які!
І так завжди! Тільки все наладжу життя і все пропадає! Жив собі щасливо маму вбили, тато розійшовся. Потім з Орачімару. Потім ліпший друг! Тепер той!
Я себе не стримував просто арав на весь ліс. Був я там дуже довго але вирішив поїхати в клуб.
Приїхав то я зразу направився до барної стойки. Перший стакан... другий... дванадцятий Трохим розслабився. П'ятнадцятий стакан... збився з рахунку.
На своїй шиї я почув жіночі руки і мені на Еліна призимлилася Карін, а біля неї точніше на сусіднє крісло той хлопець.
-Привіт, лисьонок. Я так скучала. - вона полізла за поцілунком. Але я її відштовхнув.
-Не лізь... НЕ ЛІЗЬ ДО МЕНЕ! Я ТЕБЕ ТЕРПІТИ НЕ МОЖУ!
-Але киця що я зробила?!
-ТИ ЗНИЩИЛА ВСЕ! - я скинув її зі себе
-Він вона впала на землю а той навіть не ворухнувся.
-ТИ ТОЖЕ СПОРТИВНІ МЕНІ ВСЕ! А Я ТЕЬЕ НАВІТЬ НЕ ЗНАЮ! - він ухмильнувся і йому врізав поки він падав з крісла я пішо на вихід. Я прям протверезів від того всього.
Вийшов на вулицю і викликав таксі. Назвав адрес Дея і відкинувся на спинку.
Відкрив я двері своїми ключами і зайшов в середину. В корідор вискочив Дейдра. Він був в піжамі з єдиноросами я з цього усміхнувся і сів на підлогу.
-Ти, що тут робиш?! - я почав нервно сміятися.
-Він мені не вірить!
-Хто?!
-Какаши! Йому на почту прийшли фотки тамде я цілуюся з Карін.
-Ну ці фотки є і в мене, і в тебе, та Хідан тоже має!
-Я говорив. Він не вірить! А ще там були фотки де я цілуюся з якимось хлопцем! Але я навіть його не знаю!
-Ем...?!
-Це Фотошоп! Полюбас!
-Але він не вірить! Бо я був там вдягнутий як в суботу!
-Тихенько.
-Зе поїхав в клуб. І там до мене поділа Карін. А з нею був ще той чувак! - я почув як по моїм щокам тичуть сльози.
Дейдра сів біля мене і почав гладити по волосі, плечах.
-Все, все тихенько. Пішли я теье вложу. - він мене підняв і повів в гостину розтелив мені і вложив.
-Все, спи. Я завтра вставлю тому не доробленому. Бо якого я йому тебе довіряю, а тут він таке викідає. Таке я йому не пробачу навіть за погріб всього самого другого вина! Бо нафіг обідати мою дитинку! А Хідан і Конохамару розберуться з тою червоно волостю шваброю і тим псом під забороним! - я зміг усміхнутися і ліпше вмостився.
-Дякую, що ти в мене є. Яб по іншому в тому світі не вижив. - так я і заснув.
Прснувся я від криків. Знов крики. Я лизав і слухав їх.
-Ви двоє! Якщо не вправите мозги тій швабрі то ні один херург вам не допоможе!
-Та тихо. Ми поняли. - це був Хідан.
-Ну вот і славно. Інакшеб яб вас зірвав.
-Ми знаємо, що ти на таке здатний. - а це був Конохамару.
Я почекав поки гримнути двері і вийшов до Дейдри.
-Я тебе збудив?
-Мінімалбно.
-Ну...
-Я почув який ти скандал закотив тим двоїсте.
-А но то, якщо вони не справдяться мені прийдеться вбити і тебе бо ти все чув. - він усміхнувся і поставив перед лісною чай.
-Тримаю що них кулачки. - я усміхнувся і почав пити чай. Ми випили той чай і поїли і той пішов зьиратися.
-Ти куда?
-Впоавляти одному не дорозвинотуму створінь вправляти мозги.
-Удачі. Ти головне будинок не зірви.
-Постараюся. - він усімнхеувся і якраз зашнорлвувався.
Він пішов а я вирішив ще поспати. Я казав що не збираюся за нього ламати нерви тому ліпше поспати.
Зручно собі вмостився і знов заснув. Снилося мені скандал який стається між Дейдрою і Какаши. Чесно, я незнаю чи яб йому вибачив томущо якщо немає довіри то немає стосунків. Наприклад в того ідіота і Сасорі все файно томущо в них довіра. Куклаводу треьа плстійно їздити Джо своєї баби а Дею часто не виходить але вини не підозрюють один одного.
Прмнувся я вде година сьома а того ще не було. Нічого я собі поспав.
Я пішов їсти і якраз прийшов Дейдра. І він був щасливий.
-Чого лишишся?!
-Чекай завтра щось грандіозне а зараз до нас приїдуть ті двоє.
Він теж сів їсти і через пів години прийди ті ядвоє.
Вони теж буди довольні тому сіли все розказувати.
———————
Трохи скла💔🔪

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now