Başlangıç:12.10.2020
***
Pencereden bakıp yolu izliyordum. Yan tarafımda oturmuş ablam telefonundan arkadaşları ile konuşuyordu. Bu lanet yere gitmeye çok hevesliydi. Hatta arkadaşlarını bile davet etmişti.
Abim bize söylemediği bir nedenden dolayı şehirdeki hayatımızı bırakıp, bu çiftlik evine gelmiştik. Harika! doğa ile iç içe, ablam ve salak arkadaşları ile bilmem kaç hafta. Evet! ne kadar kalacağımızda belli değildi.
Çiftlik evinin uzun girişinden geçiyorduk. Demir kapılar açıldı ve ağaçlık boş araziye girdik. Araba durduğu an indim. Daha fazla ablamın sesini dinlemek istemiyordum.
İndiğim zaman temiz havayı içime çektim. En azından beynime oksijen giderdi değil mi?
Etrafı izledim. 3 katlı koca bir ev. Yanında tek katlı küçük bir ev daha... (Müştemilat diye tahmin ediyorum) Ve atların kaldığı yer diye tahmin ettiğim bir ahır...
Bizim geldiğimizi duyup koşturan bir çalışan ordusuna kaydı gözlerim. Bavulları alıyor, ablam ve abime boyunlarını eğmiş emirlerini bekliyorlardı. Hizmet edilmesini çok seven ablam halinden memnundu. Göz devirip etrafı incelemeye devam ettim. Gözlerim hızlı tarama işlemini yaparken birinin üzerinde durdu. Kimdi o?
Siyah takım elbisesi, siyah gömleği ve kulağında bir cihaz olan adam, tahminlerime göre abimin korumalarından biriydi. Abime doğru gidip önünü iliklemesi ve konuşmasını izledim. Merak ettiğim için yanlarına yürüdüm. Kısa bir an göz göze geldik. Adam feci yakışıklıydı. Belkide günlerim o kadar kötü geçmezdi değil mi?
''Cihangir bu erkek kardeşim Doruk. Bu da kız kardeşim Deniz.'' Abim ikimizi kollarının altına alarak söylediği şey üzerine Cihangir cevap verdi:
''Memnum oldum efendim. Herhangi bir sıkıntınız olduğunda bana söylemeniz yeterli.''
''Cihangir benim sağ kolum. En güvendiğim adamlarımdan biridir. Kendisi ben yokken de çiftlikte olacak. Size göz kulak olması için.'' Abimin söyledikleri üzerine ablamın gözleri parladı.
''Memnum oldum Cihangir bey.'' Deniz'in 32 diş sırıtarak bakmasına göz devirdim. Belli ki ablam kancayı takmaya hazırlanıyordu. Aman hiçbir fırsatı kaçırma..!
''Memnum oldum efendim.'' Ablamdan sonra bana baktı. Kısa bir tebessüm gönderdim. Gözleri gözlerimi delercesine bakıyordu. Sanki potansiyel düşmanmışız gibi... Mesleki deformasyon diye düşünüp omuz silktim.
''Hadi bakalım siz yerleşin.'' Abimin bizi kışkışlaması üzerine yanımıza gelen abla ile beraber odalarımıza çıktık. Çok şükür ki ev büyüktü. Ablam ile kalmak zorunda kalmayacaktım.
Odama girip bavulu yatağa yerleştirdim. Yol yorgunu olduğum için direkt uyumak istiyordum. Pencereye doğru adım attım. Abim hâlâ o koruma ile konuşuyordu. Konuşması bitip yanından ayırdığında Cihangir elini kulağına koyup bir şeyler söyledi. Hissetmiş gibi kafasını bana çevirdiğinde göz göze geldik kısa bir an... Adama hayran olmamak elde değildi. Ona çeken bir şeyler vardı. Kısa bir tebessüm edip başıyla selam verdi.
Transa geçmiş olan ben affallayıp başım ile selam verdim. Tekrar önüne bakıp bir şeyler söyledi ve hızla uzaklaştı.
Daha fazla ayakta durmak istemediğim için yatağa koyduğum bavulumdan birkaç parça eşya alıp banyoya gittim. Güzel bir duş ve sonrasında uyku iyi gelecekti.
Selam arkadaşlar :) Bu benim yeni kurgum. Okuyanlar vote ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen. Okunma sayılarına göre yeni kurgular paylaşmaya devam edeceğim. Sevgiler :) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021