Gerçeği Kabullenmek

213 13 0
                                    


Frank çayı bırakıp içini çekti."James? James?"James aniden sarsıldı ve ona baktı."Üzgünüm, düşüncelerimde kayboldum. Ne ... uh ... ne diyordun?"Frank tekrar iç çekti."James, bunu kendine yapma." azarladı. "Senin hatan değildi. Oğlunu korumak için elinden geleni yaptın."James, tıraşsız yüzünü bir elini ovuşturarak suratsızca alay etti."Evet, Ölüm Yiyen'i gizli bekçi yapmak dahil her şeyi yaptım!""Pettigrew hakkında bilgi sahibi olamazdınız." Frank ısrar etti. "Kimse onu yakalamadı. Herkesi kandırdı."James başını salladı, gözleri kapalı, elinde bir fincan çay vardı ama bir yudum alınmadı."Bilmeliydim" dedi, "Onu nasıl göremedim? Nasıl bu kadar kötü başarısız olabilirim?"Frank endişeli bakışlarını James'e paylaşarak Sirius ve Remus'a baktı. James hastaneden döneli iki hafta olmuştu ama hala iyileşmekten uzaktı. Sirius, James'in elinden soğuk bardağı alarak ayağa kalktı."Eğer istemiyorsan bunu kabul edeceğim."James bir fincan çay uzatarak başını salladı.Sirius çayı mutfağa taşıdı, Remus da peşinden gitti. Alice'i mutfak masasında tek başına otururken buldular."Lily nerede?" Diye sordu Remus."Banyo." Alice cevapladı. "James nasıl?" diye sordu."Frank onunla konuşuyor, ama James dinliyor bile görünmüyor." Sirius yanıtladı.Alice yüzünde derin bir empati ifadesi ile derin bir nefes verdi."Zavallı James. Onun ve Lily'nin neler yaşadığını hayal bile edemiyorum.""Hastaneden döndüklerinden beri Godrics hallow'a gitmediler." Sirius endişeyle söyledi. "Burada kanepede çöküyorlar.""Neden?" Alice şaşırarak sordu." Harry'nin odasının yarısının yıkıldığını görmek istemiyorlar." Sirius açıkladı. "Odasına, girip elbiselerine, oyuncaklarına bakacaklarını sanmıyorum ..." Sirius başını sallamadan önce, elleri yumruklara sıkıştı. "Tanrım! O piçi bulacağım ve yaptığı şey için onu öldüreceğim!"Alice, onun Peter hakkında konuştuğunu biliyordu ve Sirius'a gönülden katılıyordu."James ve Lily'nin önünde böyle şeyler söyleme." işaret etti. "Onlara yardım etmeliyiz, sadece onlara yardım edecek şeyleri yapmalı ve söylemeliyiz.""Ne gibi?" Diye sordu Sirius."Düşünüyordum," diye başladı Remus. "belki de oraya gidip Harry'nin odasını toplamalıyız. James ve Lily'nin zorunda kalmaması için eşyalarını toparlayın."Alice başını salladı."Bunu yapma." tavsiye etti. "James ve Lily, Harry'nin eşyalarını kaldıranlar olmalı. Eğer odasına girerlerse ve oda temizlenirse, Harry'nin herhangi bir yerindeki eşyalarının bir parçası değil, onları kıracaktır. Bununla kendileri yüzleşmek zorundadırlar. hazır olduklarında oraya gidip, Harry'nin eşyalarını kendileri toparlayacaklar. Bitirebilmelerinin tek yolu bu. "Remus başını salladı."Sanırım haklısın." o kabul etti. "Ben sadece ... Onlara yardım etmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.""Burada olmak, yapabileceğimiz tek şey." Alice dedi."Peter'ın kafasını geri getirmek başka bir şey!" Sirius homurdandı.Alice hemen, "Onun hakkında konuşma," dedi, "şimdilik, James ve Lily olanlarla anlaşana kadar, adını bu evde söyleme.""Bu asla olmayacak."Alice kapıda Lily'yi görmek için etrafına baktı. İçeri girdiğini duymamıştı."Bebeğimin başına gelenlerle asla hesaplaşamam." Lily duygusal olarak söyledi.Alice ayağa kalktı ve Lily'ye sarıldı.Zaman en büyük şifacıdır, Lily, "ona yumuşak bir sesle söyledi. Şu anda buna inanmadığını biliyorum, ama zamanla daha kolay olacak.""Daha kolay?" Lily ondan uzaklaştı. "Çocuğunuzun öldürüldüğünü kabul etmek nasıl daha kolay olabilir?" Lily sordu. "Asla kolay olmayacak."Alice başını salladı."Haklısın, daha kolay, asla olmayacak, ama katlanılabilir, belki?"Lily yanaklarını ovuşturarak gözyaşlarını kurutdu. Son haftalarda o kadar çok ağlamıştı ki, gözyaşlarının tükendiğini sandı. Ama her gün yanıldığını anladı ve ölen oğlu için giderek daha çok ağladı.Alice ona "Lily, güçlü olmalısın," demeye çalıştı. "James için ayrılıyor ve ona yardım edebilecek tek kişi sensin."Lily sessizce hıçkıra ağladı, gözleri ağrıyordu ve ağlamaktan duyarlıydı ama gözyaşları durmadı.Remus ve Sirius Lily'yi rahatlatmak için yürüdüler ve anında son birkaç gündür olduğu gibi arkadaşının kollarında ağlayarak Remus'a döndü."Shh, Lily," Remus saçını okşadı, "James seni duyarsa daha da üzülür. Ağlamanı görmeye dayanamaz.""Hiç durabileceğimi sanmıyorum." Lily ağladı."Tabi ki yapabilirsin." Sirius rahatladı. "Sen Zambak çiçeğisin, tanıdığım en güçlü kişisin.""Artık değil" Lily başını salladı. "Beni kırdı, Peter'ın bizi satması ve Voldemort'un bebeğimi öldürmesi beni kırdı."Ağladı, başı Remus'un omzuna gömüldü ve Alice, Remus veya Sirius ne derse desin duramadı. Durup durmayacağını bilmiyordu.

Henry LestrangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin