Křída

668 61 0
                                    

Doctor luskl prsty a dveře se otevřely.

"Hope, ven. Tohle se ti bude líbit."

Hope vyhlédla ven a pak se zase otočila zpět.

"Doctore tam je dinosaurus."

Doctor se na ni otočil.

"Samozdřejmě že je tam dinosaurus, je to křída. A teď šup, šup ven. Ukážu ti tyranosaura."

Hope se usmála a zavěsila do jeho nabídnuté ruky. Vyšli ven a dveře TARDIS se za nimi zavřely. Hope zaklonila hlavu a nad ní proletěl pterodaktyl. Ona se zasmála a mírně se přitiskla k Doctorovi. Ten se na ni usmál a ukázal prstem kamsi do lesa.

"Tam, vidíš? Tam jak se třepe listí. Slyšíš jak se země otřásá? To je jeden z nejnebezpečnějších tvorů v historii planety země. Tyranosaurus Rex."

Hope se podívala na Doctora.

"A nesežere nás?"

Ozval se řev a Doctor se na ni usmál.

"Doufejme že ne."

Hope se na něj pobaveně podívala. Chtěla něco říct, ale přerušil ji zvuk laseru. Doctor otočil hlavu k nebi a ozval se další řev. Doctor se rozběhl tím směrem.

"Ne! Ne! Tohle nesmíte!"

Hope se rozběhla za ním až jí vlasy vály. Doběhli až nahoru a Doctor se zastavil a projel si vlasy rukama. Hope se udýchaně zeptala.

"Co se děje?"

Doctor se na ni otočil s výrazem který naznačoval že je naštvaný.

"Přemýšlej! Zapoj ten svůj pudingový mozeček a mysli!"

Hope se to dotklo.

"Jediný pudingový mozek v okolí patří tomu tyranosaurovi! Přestaň mě urážet a vysvětli mi to!"

Doctor se na ni udiveně podíval.

"Mimozemštani. Vždycky jsou to mimozemštani. Pravidlo číslo dvě."

S těmito slovy se rozběhl dolů k osobám ve skafandru, stojícím u mrtého T-Rexe.

"Hej vy! Co si myslíte že děláte? Ten tyranosaurus je pod mojí ochranou."

Dva muži se otočili jeho směrem a Hope za ním doběhla. Stoupla si za něj a hrdě se dívala na muže. Ti vytáhli zbraně.

"Odejděte, nebo vás zabiju."

Doctor vzal Hope za ramena a postavil ji před sebe.

"Dobře. Ji zabijte první, se mnou to bude na déle. Vlastně neumřu."

Muži se na něj koukali.

"Kdo jste?"

Doctor si ochranářsky stoupl před Hope a roztáhl ruce.

"Jsem Doctor, Pán Času z planety Gallifrey a je mi přes dva tisíce let. Země je pod mojí ochranou! Takže se buď seberete a odejdete nebo to s vámi nedopadne dobře. Já jsem Doctor!"

Poslední větu křičel. Pak vytáhl sonický šroubovák a vystřelil ohnivou kouli do vzduchu.

"Chápete? Vypadněte!"

Muži se raději sebrali a odešli. Hope se dívala na Doctora.

"Ji zabijte první? Co to mělo znamenat?"

Doctor se na ni usmál.

"Pravidlo číslo jedna: Doctor lže."

Love Timelord (Doctor Who CZ ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat