Nisam mogla da zaspim od kad me je Veljko ostavio,pokušavala sam da se umorim,ali to nije tako lako. Ponekad volim da pricam sama sa sobom,a ovo je pravo vreme i mesto,nema nikoga,a ja ne mogu da spavam.
-"Da li da trcim po sobi? Nee,mislim da ce me cuti. A mozda da izadjem? Sta ako se probude i dodju da vide da li spavam?"- sela sam i uzela telefon.
Kada sam uzela telefon videla sam da je prazan,a punjac je kod Veljka.
-"Da li ovaj dan moze biti gori !?"- viknula sam,odjednom je Veljko uleteo u sobu.
-"Sta se desilo?"-pitao me je
-"Ne mogu da spavam,a telefon mi je ugasen. Ne mogu ga napuniti jer je punjac u tvojoj sobi."- odgovorila sam
-"Pa to bas i nije razlog da nas sve probudis"- Rekao je i nasmejao se.
-"Izvini,nisam znala da sam toliko glasna."- rekla sam.
-"Hoces da spavas u mojoj sobi? Kad si bila manja uvek si govorila da tamo lakse zaspis"-pitao je.
-"Ako tebi ne smeta." - nasmejao se i ustao,sacekao me je kod vrata i otisli smo u njegovu sobu.
Pitam se zasto tamo uvek lakse zaspim. Mozda zato sto je on tu,a ja sam budala koja je bila zaljubljena u njega. Vise nisam,ali to nije bitno,bila sam.
Zasto je on tako dobar prema meni? Mozda zato sto mora? Ili mu se mozda svidjam? Neee,to je nemoguce,jer on jos uvek voli Sofiju. Znam da nece priznati ali ju voli.
-"Ema!"-Veljko je zvao.Vratila sam se u realnost iz mojih misli.
-"Izvini."-rekla sam
-"Sta se izvinjavas,lezi vec jednom."-rekao je. Legla sam i zagrlila ga. Uzvratio je zagrljaj i zaspala sam.
Probudio me je zvuk poruke. Podigla sam glavu i videla sam da je to Veljkov telefon. Da li da ga probudim? Ili da ga ostavim da spava pa da mu kazem za poruku kad se probudi? Probudicu ga odmah.
-"Veljko."- rekla sam i malo ga prodrmala.
-"Veljkooo!"- pocela sam da vicem. Polako je otvorio oci,prosao je rukom kroz kosu i tek onda pitao.
-"Sta je?"
-"Dobio si poruku."-odgovorila sam
-"Gde je Nikola?"-pitao je
-"Mislim da je otisao."-rekla sam i vezala kosu u neuredan rep
-"Daj mi telefon."-rekao je i pokazao prema njemu
Dala sam mu telefon i zatvorila oci da bih nastavila spavanje.
-" Staaa?"- viknuo je Veljko i brzo izasao iz kreveta
-"Sta se desilo?"-pitala sam,pomalo uplasena.
-"Ne znam,Nikola mi je poslao poruku gde pise da sto pre dodjem do groblja,rekao je da moras i ti doci. "- rekao je. Ne znam sta da ocekujem. Da li je tu Sofija? Da li je saznala da sam bila tamo? Sta se desilo?
___________________________________________________________________________
Nastavak pisem kad stignem.
*Jelena* Ly all <3
YOU ARE READING
Emma's secret life
Lupi mannariZdravo,ja sam Ema. Da samo Ema, nemam prezime,jer nemam roditelje. Ja sam vukodlak. Ali nisam agresivna,zapravo bih volela prijatelja. Ovo je moja prica. Rodjena sam takva,moji roditelji su me smatrali cudovistem i bacili me u sumu. Da nisam vukod...