Bölüm bir gün gecikti ama yazdım .:)
İkimizde geri çekildiğimizde kan içindeydik. Bize şaşkınlıkla bakan gözlere döndüm. Archer;
" Birbirinizi öldüreceksiniz sandık. "
" İyi dövüştü. "
diye ekledi Aeron. Adrian çoktan bir mühür daha çizmiş yaralarını iyileştiriyordu. Karnımda ki yara yavaş yavaş kapanırken sırıttım. Uzun zamandır dövüşmüyordum ve bu iyi gelmişti. Yara tamamen kapanınca öbürlerine döndüm.
" Bugünlük bu kadar yeter. " dedi Archer.
Hepimiz başımızla onayladık. Onlar eve dönerken ben bahçede kaldım. Hepsi gittikten sonra derin bir nefes aldım ve bacaklarımı esnettim. Biraz koşmak iyi gelirdi. Olduğum yerde gerindim ve posizyon aldım. Hızla koşmaya başladığımda rüzgarı her yerimde hissetmiştim. Bu iyi gelmişti. Bir kaç saniye sonra daha da hızlandım. Saçlarım uçuşuyor ve rüzgar yüzümü yalıyordu. Sonunda uçurumun kenarında ki özel yerime geldim. Burası bana huzur verirdi. Çıkacağım görev oldukça zorluydu ve eğer başarılı olamazsam buraya bir daha dönemezdim. Çünkü onların aklında başarısız biri olarak kalacaktım. Kendi isteğimle büyük bir sorumluluk almıştım. Altından nasıl kalkacağımı bilmiyordum.
" Güzel yermiş. "
Yan tarafımdan gelen sesle sıçradım. Adrian yan tarafıma oturmuş etrafı izliyordu.
" Sen beni nerden buldun ? "
" Kokunu takip ettim. "
Kısa bir süre sessizlik oldu. Sonunda sessizliği o bozdu.
" Biliyor musun ? Hiç bir zaman gerçekten normal olamadık. "
" Birde bana sor. "
" Merak etmiyor musun ? "
" Neyi ? "
" Max'i neden tutsak tuttuklarını ? "
" Biraz. "
Güldü ve konuşmaya başladı.
" Babam avcıların en iyilerindendi annemde öyle. Arthur başa geçtiğinde karşı çıktılar. Arthur onları tehdit etti ama babam boyun eğmedi. Bir gece evimize baskın yaptılar. Annem ve babamı gözümüzün önünde öldürdüler. Bizi ise yanlarına aldılar. Max daha küçük olduğu için onu eğitemiyorlardı ama beni eğittiler. Onlara karşı çıkmam için Max' i kullandılar. "
" Ben çok üzüldüm. "
" Biliyorum. Bu yüzden sizinleyim ailemin intikamını almak için. Onları katledeni katletmek için. "
" Ama Arthur'u ben öldüreceğim. "
" Biliyorum, doğrusuda bu. "
" Hayır değil. "
" Ne ? "
" Onu sen öldürmelisin . Benim onunla kişisel bir sorunum yok. Ailenin intikamını almalısın. "
" Teşekkür ederim. "
Gülümsedim ve ona sarıldım. Şaşırsada kolları belime dolandı. Başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Huzurluydum. Hayatımda ilk kez gerçekten huzurluydum.
******************************
Gözlerimi araladım. En son Adrian 'la uçurumdaydım şimdi ise yumuşak yatağımda. Beni onun getirdiğini varsayarak esnedim. Üzerimde kirli kıyafetler yerine pijamalarım vardı. Gözlerim büyüdü. Beni o mu giydirmişti ? Üzerimde ki şoku atıp duşa girdim. Duştan sonra üzerime rahat bir şeyler giyip aşağı indim. Herkes salonda oturmuş sphbet ediyordu. Tek boş yer Adrian'ın yanıydı. Mecburen onun yanına oturdum. Sarah bana pis bir sırıtmayla bakıp önüne döndü. Adrian' sa Aeron'la konuşuyordu. Beni fark ettiğinde yamuk bir sırıtışla baktı ve konuşmaya geri döndü. Babam ;
" Alex ben Brad'in de sizinle gelmesini istiyorum. "
" Hayatta olmaz. "
" Bak sen eğitimini yarıda bırakıp gittin ama o tamamladı. Senden daha çok şey biliyor. "
" Olmaz dedim. "
" Sizi oraya gönderen benim ya Brad ' de gelir yada hiç biriniz gitmezsiniz. "
" Benim daha iyi bir fikrim var. "
" Neymiş ? "
" Düello istiyorum. Kim daha iyi görelim. Eğer ben kazanırsam Brad gelmez ama o kazanırsa senin dediğin olur. "
" Ama- " diye söze başlayacaktı ki Brad babam sözünü kesti.
" Kabul. "
İstediğimi almanın verdiği hazla gülümseyip arkama yaslandım.
" Yarın gece Okulun bahçesinde. Yeteneklerinizi kullanabilirsiniz ama silah yok. "
" Bunları ona anlat baba daha öncede düello yaptım. "
dedim Brad'e bakarken ve devsam ettim.
" Hepsinide kazandım. "
Bir bölümün daha sonuna geldik. Yorum yapınnnnn. Düşüncelerinizi merak ediyorum. Bu arada yeni hikayeme bakmayı unutmayın. Sizi seviyorum canlarım benim . Öptüm bir sonraki bölüme görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışın Melez 2
Random*İlk kitabı okumadan başlamayın* Alex normal bir hayat sürmek için New York 'a gelir ama sorunlar peşini bırakmaz. En büyük sorunsa Gölge Avcılarıdır. Savaş yaklaşıyordur. Verilmesi gereken kararlar yapılması gereken fedekarlıklar vardır.