15 - "Tell me, my angel, how can I endure the minutes i spend without kiss u?"

3.4K 327 315
                                    

TAM BİR DERDİM BİTTİ HAYATIMDA BİR ŞEYLER YOLUNA GİRİYOR DİYORUM YENİ BİR DERT KAPISI AÇILIYOR BU NE YA YETER

BAŞIMA GELMEYEN BİR TIRNAK BATMASI KALMIŞTI GALİBA O DA OLDU ÇOK ACIYOR YA İMDAT NASIL KURTULUCAM BEN BUNDAN

SİZE İYİ OKUMALAR BANA DA BOL ACILI ÇİĞ KÖFTE AMK

OY ATANLARIN ELLERİ DERT GÖRMESİN 😾💖🌻

~~~~~~~~~~~~~~

Yanağımda hissettiğim minik öpücükler ve dokunuşlarla gözlerimi aralayıp beni uyandırmaya uğraşan Taehyung'la karşılaştım.

Birlikte uyuduğumuz o ilk günden beri, okula birlikte gidip, birlikte döndük ve akşamları gizlice odama girip benimle birlikte uyudu. Tıpkı söylediği ve yapmak istediği gibi, bir dakikamız bile ayrı geçmedi.

Gülümsediğimde gülümseyip dudaklarıma öpücük kondurdu.
"Günaydın güzel meleğim,"

"Günaydın Taehyung-shi,"

Elleri sırtımda dolaşıp sıvazlarken bu kez boynuma öpücük kondurdu. Bedenlerimiz iç içe geçmiş, nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Huzurluydum. Onun kollarında uyandığım her günüm huzurlu geçiyordu.

"Uykunu bölmek istemezdim güzellik ancak okula gitmen gerekiyor. Ben de evime gidip üstümü değiştirmeliyim,"

Her sabah beni yüzüme ve boynuma kondurduğu minik öpücüklerle uyandırıyor, ardından kahvaltı yapmamı beklerken evine gidip hazırlanıyor; duşunu alıp üzerini değiştirerek beni almaya gelmiş gibi kapımızı çalıp evime bu kez kapıdan giriyordu. Öyle ki bana alarm kurmamın gerek olmadığını söyleyerek alarmımı kapattırmış, rahatsız edici müzik sesiyle uyanmak yerine öpücüklerinin güzel bir günün başlangıcı olabileceğini söyleyerek beni güldürmüştü. Bu yüzden artık alarm kurmuyordum ve halimden de oldukça memnundum.

Kim öpücüklerle uyandırılmak varken aptal alarm sesini duymak ister ki?

Başımı salladığımda dudaklarıma son bir öpücük kondurarak yataktan kalktı. Onun kalkmasıyla oluşan boşluk beni huzursuz ederken artık bedeninin sıcaklığına alışmış olan bedenim onun yataktan kalkmasıyla beraber uykuyu terk etmiş, yerine mayhoş bir uyku sersemliği bırakmıştı.

"Tekrar uyuyakalmazsın değil mi?"

Başımı ona çevirip ceketini giyerken onu seyrettim. Ardından başımı iki yana salladım. "Hayır, uyandım. Zaten birazdan banyo yapacağım, uykum falan kalmaz hiç, merak etme."

"Banyo mu yapacaksın? Bu soğukta banyo yapıp dışarı mı çıkacaksın? Olmaz, akşam yaparsın. Göz göre göre hasta olmana izin veremem, banyoyu unut ufaklık."

Kaşlarım hafifçe çatılırken somurttum. "Sensin be ufaklık,"

Kıkırdayıp tekrar yanıma gelerek saçlarımı karıştırdı. "Somurtma öyle, çok tatlı oluyorsun."

Somurttuğum için hafif tombul duran yanaklarımı sıkıştırarak dudaklarımın büzülerek öne çıkmasını sağlayıp büzülen dudaklarıma sulu bir öpücük kondurdu.

"Senin için söylüyorum bebeğim. Çok narinsin, çok zayıfsın. Bünyen de çok zayıf ve her an hasta olmaya meğillisin. Küçüklüğünden beri böylesin. Küçükken öyle çok ateşlenir ve annenle baban seni hastaneye götürürdü ki, artık hemşireler ve doktorlar bile sizi hastanede tanır hâle gelmişti. Kimlik göstermene bile gerek kalmadan kaydını hemen yapıp seni muayene odasına alırlardı. Ortaokuldayken çektiğin karın ağrılarını unuttun mu? Annen her abur cubur yiyişinde karnın ağrıdığı ve sonunda hastanelik olduğun için sana abur cubur yemeyi tamamen yasaklamıştı. Bunları belki sen hatırlamıyorsun ancak ben dün kadar net hatırlıyorum miniğim, bu yüzden hasta olmandan korkuyorum ve seni korumaya çalışıyorum. Şimdi, banyo yapmaman konusunda anlaştık mı bakalım?"

Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin