Hüso ve Zen farklı farklı dövüşler kazanarak sekizinci kilometreye gelmişlerdi. Hüso orda Fervos'u gördü. Bir anda aşırı derecede şaşırdı, çünkü Fervos'un dövüştüğü kişi o garip çocuktu. Fervos ise zor durumda gözüküyordu. Çocuk ciddi bir suratla konuşuyordu.
-Boşuna uzatma, Fervos. Sadece kendi taini bitiriyorsun.
Fervos yere düştü. Elleriyle kendini kaldırdı. Nefes nefeseydi. Çocuk eliyle Fervos'u kızıl saçlarından tuttu ve kaldırdı.
-Yine de iyi dövüştü. Isıyı kafana göre kontrol edebiliyorsun. İstediğin şeyi, hava da dahil, halini değiştirebiliyorsun. Bazı hal değişimlerin doğada bulunmadığı için yasaklı tekniği kullanmış sayılıyorsun. Bu yüzden sana "Yasakçı" demişler. Yine her şeyi açıklayabiliyorum.
Hüso şimdi her şeyi çakmıştı. Fervos, Hüso'nun özel saldırısını soğutarak onu tamamen nötrlemişti. Roketler de tamamen havaydı. Arkasında sıcak önünde soğuk hava vardı. Ateş çıkması için ısı, yakıt ve oksijen gerekliydi. O roketlerin arkasındaki alevleri çıkarmak için gerekli yakıt arenalarda olmadığı için ya o şeyler alev değildi ya da bir şekilde tai transferi harcıyordu. Hüso'nun yumruklarındaki alevleri söndürebilmesinin sebebi onun kızıl alevlerini yanamayacakları bir sıcaklığa indirdiği içindi. Son mavi alevi de sıcak zannedip soğutmaya kalktığı için yüzü donmuştu. Hüso hepsini öğrendiği için üstünden bir yük kalkmıştı fakat bu Fervos Hüso'nun karşı saldırısıydı. Yaptığı her şeyi nötrleyebilirdi. Gerçi Hüso da aynı şeyi ona yapabilirdi. Şimdi Hüso'nun aklına yeni bir şey takımıştı. Bu Fervos'la dövüşen çocuk da kimdi? Hüso bunu zaten bulacağını düşünerek oradan ayrıldı. Aşağı inmişken orada bir meydan okumaya yakalanmıştı. Dövüşten sonra Zen ve Hüso'nun yanına Fervos gelmişti. Onun birlikte gezme isteğini kabul ettiler. Fervos onlara çocuğun özelliklerini anlatmıştı.
-O dövüştüğüm çocuk kendisine "Kaos'un Ölçeri" diyor. Bundan başka ismi olmadığını söylüyor. Ona Kaos Birimi adlı bir gücün olmadan hasar veremiyorsun. Bende o birimden az olduğu için sadece birkaç çizik atabildim. Çok tehlikeli adam.
Hüso, Fervos'un gücünü öğrenmiş olsa da şimdi aklına bu Kaos'un Ölçeri takılmıştı. Üç genç farklı farklı dövüşler atlattılar. Artık onuncu kilometreye ulaşmışlardı. Hatta sıfır yenilgileri vardı. Fervos yenilgilerini fazla dövüş yenerek sildirebilmişti. Hepsinin farklı amaçları vardı fakat hepsine ulaşma yolu aynıydı: Neo'yu yenmek! Zen kral olmak istiyordu, Fervos geldiği Voyvollah adlı turizm köyünün adını duyurmak için Battland'i gezip ünlü olmaya çalışıyordu, Hüso ise Pechvogels'le olan hesabını kapatıp arkadaşlarının intikamını almak için Neo'yu yenmek istiyordu. Gençler amaçlarına ulaşabilecekler miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battland Maceraları Vol. 2
AventuraBattland Maceraları'nı okumak için: https://www.wattpad.com/story/76321977-battland-maceralar%C4%B1 Her bölüm ortalama 300 kelimedir. Bu yer beklediklerinden çok daha farklıydı. Hem her yer, hem de hiçbir yere benziyordu. Büyük güçler ve tehlikeler...