اطلاعیه

605 88 50
                                    

سلام به همگی! امیدوارم حالتون خوب باشه🙂 قبل از هر چیز عذرخواهی میکنم بابت اینکه هفته ی پیش آپ نداشتیم. واقعا ببخشید، من خیلی کار روی سرم ریخته بود😞 الان هم متاسفانه برای آپ پارت جدید نیومدم. میدونم خیلی منتظرش هستین ولی باید بگم متاسفانه فعلا نمیتونم داستان رو آپ کنم. راستش الان نزدیک دو ماهی هست که من یه سری کار اداری توی دانشگاه برام پیش اومده که واقعا درگیرم کرده و همه ی وقت و انرژی من رو گرفته. متاسفانه همین موضوع باعث شده که از خیلی از کارام عقب بیفتم و کوهی از کارهای تلنبار شده بیفته گردنم و به قدری ذهنم درگیرشون بشه که اصلا نمیتونم درست به هیچ کاری برسم. وقتی میخوام داستان بنویسم هی نگرانی و دلشوره شون توی سرم تاب میخوره و نمیذاره درست بنویسم و وقتی هم به کارای عقب افتاده ام میرسم همش نگران آپ داستانم هستم و هی دلم شور میزنه براش. واسه ی همین طی چند روز اخیر خیلی فکر کردم و موضوع رو سبک و سنگین کردم تا به این نتیجه رسیدم فقط برای چند هفته آپ داستان رو متوقف کنم تا بدون نگرانی از بابتش به کارای عقب افتاده ام برسم و بهشون سر و سامون بدم و بعد دوباره آپش رو از سر بگیرم. این داستان خیلی برام مهمه و خیلی جزئیات داره و دوست دارم با آرامش خیال و دقت بنویسمش ولی الان به قدری ذهنم درگیر چیزای مختلف هست که وقتی می‌نویسمش یا خیلی جاها رو جا ميندازم یا هر کاری میکنم اونجوری که میخوام از آب در نمیاد و دوست هم ندارم که یه کار بی کیفیت و سرسری تحویل شما بدم. درسته که این فقط یه فیکشن هست ولی شما دارین براش وقت میذارین پس وظیفه ی من هست که یه کار با کیفیت رو بهتون تحویل بدم!
برای همین فعلا آپ داستان برای یه مدت کوتاه متوقف میشه و بعد از انجام کارهام دوباره آپش رو از سر میگیرم. داستان رو هم آنپابلیش نمیکنم و میذارم بمونه و اگر دوست داشتین نوتیفش رو فعال کنید تا وقتی دوباره آپش رو شروع کردم براتون نوتیفش بیاد و عقب نیفتین ازش. بابت زمانی که برای داستان هام میذارین و کامنت های قشنگتون ممنونم❤️ توی این مدت کامنت هاتون رو میخونم و حواسم بهتون هست و قول میدم زود به کارام برسم و دست پر برگردم پیشتون😘

The Princess's Maid/ندیمه دختر امپراطورDonde viven las historias. Descúbrelo ahora