Da si prekinuo s njom

807 47 0
                                    

Cekamo u cekaonici. Decki su zaspali a ja sam ostao budan. Spavalo mi se ali mi nesto mi nije dalo da zaklopim oci. Doktori su poceli izlazit iz sobe. Ja sam se samo preblizio jednom.

"Jer je Anni dobro?"

"Uspjeli smo Annu probudit iz kome. Sada se mora odmarat. Ako je hocete vidjet mozete uc u njezinu sobu"

Otvorio sam vrata sobe. Sjeo sam na krevet pokraj Anne i spojio nase usne njezno. Primio sam joj ruku a ona je polako otvarala oci.

"Nemoj se umarat, spavaj"saptao sam joj i poslusala me je.

Sjeo sam na stolac pokraj nje i umiru zaspao.

Probudio sam se i vidio Annu kako mi se smije. Imala se cemu smijat jer mi je frizura bila rascupana. Preblizio sam joj se i poljubio ju.

"Dobro jutro cupavi"smijala mi se dok sam ja popravljao frizuru

"Nego jer si se naspavala"sjeo sam pokraj nje

"Jesam"

Mislila mi je sjest u krilo ali nije mogla pomaknut noge. Odmah sam pozvao doktora i brzo su dosli. Rekli su mi da izadem iz sobe. Kad sam izasao vidio sam kako je Alvesova glava naslonjena na Messievo rame. Spavali su. Poceo sam se smijat a oni su me cudno pogledali. Kad su se razbudili skuzili su cemu se smijem. Sjeo sam pokraj njih.

"Jer si bio unutra?"pitao me je Dani dok je trljao oci

"Jesam ali su me sad izbacili jer Anna nije mogla pomaknut nogama"

"Kaj je postala invalud?"pitali su me istovremeno

"Neznam nadam se da ne"

Doktor je otvorio vraza i pokazao mi da udem. Usao sam u sobu i odmah primio Anninu ruku.

"Nazalos cinise se da je koma ostecio jedan dio mozga. Nemoze pomicat nogama i to se vidi. Ali s vremenom bi mogla ih pomicat ali malo. A ako ne onda bi mogla zauvijek ostat u invalickim kolicima"

Pogledao sam Annu u oci. Vidio sam da ce pocet plakat pa sam ju zagrlio. Doktor je izasao iz sobe a ja sam ostao.

"Sto ako..."

"Budes ti ozdravila. Nemoj mislit na zlo. Ti si jaka."

"Nadam se"

U sobu su usli decki s kroasanom. Dali su ga Anni.

"Hvala decki"nasmjesila im se "Nego od kud vi tu?"

"Pa.... "poceli su se pogledavat

"Falila si im"puknuo sam iz topa i spasio ih.

Oni su se sjeli na kauc koj je bio pokraj njezinog kreveta.
Izlazak iz bolnice

Uzeo sam Annu u narucje i stavio je u kolica. Izasli smo iz bolnice i stavio sam je u suvozacko mjesto. Cjelo vrijeme je bila tiha.

"Sto je bilo?"

"Nis samo mi fali Barcelona"

"Budemo isli sutra"

Dosli smo do hotela i usli u nasu sobu. Polegao sam ju na krevet i poljubio njezine usne. Falio mi je njezin osmjeh. Ona je stavila svoju glavu na moja prsa i zaspala. Igrao sam se s njezinom dugom valovizom kosom. Zavibrirao mi je mobitel i javio sam se. Zvao je Oscar.

#pogodi tko mi je cura?

#Ariana Grande, Bethany Mota, Shakira,..-poceo sam nabrajat

#hahaha ne nego Vanessa

#ti nisi normalan covjek

#zas bas je slatka i duhovita

#Da su prekinuo s njom

Poklopio mi je. Samo da Vanessa nesto mu ne napravi jer ako bude. Budem njemu i njoj j.... mater.
Gotov nastavak. Zahvaljujem MonikiBiebs69 na slici, stasa_grba sto mi uvijek vota nastavak i Ivoni0112 isto.
Komentirajte i votajte

Slucajan susret  ZAVRSENAWhere stories live. Discover now