•}[00]{•

890 76 25
                                    


11102020 ~ 2113

~~~

Soğuktan kızaran burnunu çekerek oturduğu sandalyeye sindi Hyunjin.

"Donarak ölürsem sorumlusu sizsiniz."

Arkadaşlarının aklına uyup İsviçre gezisine katılma fikrini kabul ettiği içi içten içe kendine söverken Minho'nun kafasına fırlattığı monta tepksiz kalmıştı.

Eve gitmek istiyordu. Elleride tıpkı burnu gibi kıpkırmızı olmuştu. Kansızlık denen şey peşini bırakmıyordu. Kan olsun diye yemediği şey kalmamıştı.

Yüzündeki montu çekip bakışlarını hemen yanında telefonuyla oynayan Jisung'a çevirdiğinde hiçbir şey demeden kafasını omzuna yaslamıştı.
Jisung arkadaş grubunda, Hyunjin'in yaptıklarına şikayetlenmeyen tek adamdı.
Hyunjin içinse Jisung günün yirmi dört saati yanında olmasını istediği tek kişiydi.

Jisung hala telefonuyla oynarken Hyunjin kafasını yasladığı huzurlu yerde çoktan uyku moduna geçmişti.
Jisung'un varlığı dahi onu ısıtmaya yetiyordu. Durum bu olsa bile Jisung'un grup içerisinde en uzak davrandığı kişi Hyunjin'di.

Ama Hyunjin'in de bunu sorun ettiği yoktu. Aralarındaki ilişki fazla garipti.

İkilinin yanyana olmalarına rağmen çok ayrı yerlerde olan kafalarının aniden birbirine tokuşmasının nedeni ise dönen muhabbeti dinlemedikleri için ardı ardına yedikleri mont darbeleri olmuştu.

Gerisi ikilinin küfürleri ile dolu bir geceydi...

~~~

12102020 ~ 1716
Syglr
Svglr

Uzak dur Han Jisung, ısınmak istedim yanmak değil / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin