"Eu nu știu să iubesc" este replica ce mi-a schimbat ultimii 4 ani. Totul, datorită ție s-a schimbat, dar în ceea ce mi-am dorit. Povestea mea? Oh... Este una încâlcită, dar o să îți placă.
O să ți se pară absurd să alfi că totul a început pe un grup pe WhatsApp, dar asta m-a făcut să iubesc cel mai perfect băiat. Toată dragostea mea acum este focusată pe cultura lui, da, sunt atrasă de inteligența lui, dar să nu mai zic de suflet, este perfect, atât de dulce și de bun, atât de romantic și copil, doar când mă uit în ochii lui mă reîndrăgostesc.
Acum singura mea dorință este să nu îl pierd...
Vă spun sincer, vă dați seama că iubiți doar atunci când cel de langă tine vrea să plece, dar tu spui cu toată puterea "NU" și lupți până la ultima suflare. Asta am facut eu timp de doi ani, m-am uitat pe mine pentru el, pentru cel care se presupunea că mă iubește până la stele și înapoi.
Ajungi la momentul acela în care te întrebi "Eu chiar mai pot?" unde toate gândurile sunt amestecate cu sentimentele și nu vrei să renunți oricât de rău ți-ar face să continui, doar pentru binele celui de lângă tine, dar pe tine te lași pierdut, uiți cine ești și ce dorințe ai. Nu greșiți la fel ca mine, iubiți, dar mai întâi pe voi, voi sunteți cei care contați în această lume, suntem speciali, unici, tot ce simțim și trăim este unic, dar niciodată nu iubiți mai mult ca cealaltă persoană, o să ajungeți în punctul în care o să credeți că s-a ruinat totul, dar dincontră, frumosul abia acum începe.
Toți o să ajungem să iubim pe cineva și să uităm de tot ce ne înconjoară, iubiți până la capăt, până la ultima suflare, deoarece doar așa ajungem să ne cunoaștem pe noi înșine, să ne cunoaștem curiozitățile, sentimentele, gândurile, dar mai ales fricile. De ele scapi cel mai greu într-o relație, te bântuie la fiecare pas, la ficeare bataie a inimii, iar persoana de lângă tine nu trebuie să renunțe de la primul obstacol, unde mai este iubirea, acea dorință de mai mult? Cel de lângă tine trebuie să aibe grijă, să te susțină, să fie acolo pentru tine, fără critici, jigniri, decât cu iubire. Aveți gijă pe cine alegeți, nu toți sunt ceea ce par, chiar și după ani de cunoaștere realizezi că nu e ceea ce ai crezut...
CITEȘTI
Only you
Romance"Eu nu știu să iubesc" este replica ce mi-a schimbat ultimii 4 ani. Totul, datorită ție s-a schimbat, dar în ceea ce mi-am dorit. Povestea mea? Oh... Este una încâlcită, dar o să îți placă.