Untitled Story Part

25 1 0
                                    

Jutro je.Sunčevi zraci koji su dopirali do moje sobe me bude.Ustajem,prebacim pogled na sat ,i shvatam da kasnim u skolu.Brzo se spremam i trčećim korakom idem do škole.Ulazim u školu,časovi su već odavno počeli.Dolazim do moje učionice.Duboko sam uzdahnula i polako otvorila vrata od ucionice.

-dobar dan izvinite sto kasnim na cas

-dobro ajde sedi

Kako bi stvar bila jos gora nastavnica nam daje iznenadni kontrolni.Ehh...uradila sam ono sto sam znala.Tužna se vracam kuci.Jedem i spremam se za trening.Na treningu se nista bolje nije desilo cak sta vise je gore nego ono u skoli.Na trening je dosao moj bivsi decko .Dok sam gledala u njega saplela sam se pred mnogo ljudi koji su nas gledali i pala sam.Svi su mi se smejali isim mojih najboljih drugarica,Kejle i Roksele.Pomogle su mi da ustanem i odvele su me do svlacionice.

Ostao je samo jos jedan dan skole.Sutradan otisla sam u skolu i dobila onaj iznenadni kontrolni i dobila dvojku.Dan nije mogao poceti gore.Ubrzo je prosao i taj dan,pa je dosao i raspust.

Moj veliki san ustvari moj san i san mojih drugarica je bio da na raspustu odemo u Pariz i da tamo kupimo modnu kucu Milisens u kojoj cemo kreirati odecu za modne revije.Mislile smo da to nikada necemo osrvariti.Za nas san rekla sam mom ujaku,koji je bio pomalo tuzan slusajuci sve sto sam mu pricala.Dok jednog dana....

Gledala sam televizor i odjednom cula kako neko kuca na vrata.Polako sam ih otvorila i ugledala mog ujaka.Rekao je da je dosao da mi donese jedno iznenadjenje.Usao je unutra i dao mi je jednu belu kovertu.Pitala sam ga za cega ce mi to,a on se samo nasmejao.Otvorila sam je i ugledala mnogo novca i cek za put u Pariz.Jako sam zagrlila mog ujaka i poljubila sam ga.On je onda otisao a ja...odmah sam zvala moje drugarice i rekla sam im da imamo para za Milisens i cek za put.Sve tri smo bile oduuusevljene.Sutradan smo se spakovale i krenule na dalek put.Usle smo u veliki avion.Dok smo leteli gledala sam kroz prozor i razmisljala o mnoim stvarima.Jedna od tih stvari je bilo..... kako je moj ujak zaradio te pare ? Odakle to njemu? Kada je od nas pozajmljivao vise puta i cak sam cula kako prica sa mojim ocem ds nema para.Bila sam pomalo zabrinuta.

Bezbedno smo stigli do Pariza.Kuca Milisens je bila predivna,sa puno rozih detalja i sljokica.Usle smo unutra i gledale sve te lepe stvari.Raspakovale smo se i pocrle na kreiranjem nase prve haljine.Haljinu kada smo zavrsile izgledala je prelepo.Svaka devojka bih pozelela takvu haljinu.Nesto je bilo u toj modnoj kuci sto je cinilo ove haljine tako posebnim,samo mi nismo znale sta.Tako smo mi nekoliko meseci pravile haljine.

Jednog jutra neko nam je zakucao na vrata.Otvorile smo i videle napoznatiju kreatorku u Francuskoj.

Aaaaaaa veistale smo ...biel smo presrecne

Zstrazila je od nas da spremimo haljine za revije .

Naravno pristale smo

Revija je bila sutradan

Nasi snovi su se ostvarili.

Na reviji su se svi odusevili nadim kreacijama i imale smo posle toga mnogo posla,jer su svi hteli da imaju jednu nasu kreaciju.

Postale smo popularne u Parizu

Kasnije smo shvatile tajnu Milisensa a tajna je ...................
Kraj prvog dela
Be Continuited

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't stop dreamingWhere stories live. Discover now