02

10K 235 158
                                    

*Kaylee's POV*

Ik loop het schoolplein en zucht. Het is nog zo vroeg en stil. Waarom is het zo stil? Ik kijk op mijn mobiel en ben een kwartier te vroeg. Wtf! Tim zei dat het al vet laat was. Ik krijg hem nog wel! Ik loop naar binnen en zie al een paar eerste jaars zitten. Ik zit in mijn tweede jaar van de 3. ''Ohh Kaylee je bent toch vroeg ik moet je even spreken!'' Zegt mevrouw de Bruin en ik rol met mijn ogen en loop achter haar aan naar haar lokaal. Mevrouw de Bruin is trouwens onze mentor. 1.08 is haar standaard lokaal. Ik ga zitten en kijk mevrouw de Bruin afwachtend aan. ''Even over gister... Ik wil dat je het doet en anders word het vierkant rooster!'' Zegt ze. Straight to the point zal ik maar zeggen. ''WAT?! Dat kunt u niet maken!'' Zeg ik met grote ogen van verbazing. ''Jawel dat kan ik wel!'' Zegt ze. De bel gaat en ik zucht. ''Aan jou de keus Kaylee!'' Zegt ze. We hebben eerste uur van mevrouw de Bruin dus ik ga naar mijn plek achterin. 

Als de bel is gegaan voor de pauze loop ik snel naar 1.08 om te kijken of mevrouw de Bruin er nog is. Gelukkig is ze er nog. Ik loop naar haar bureau en ze kijkt verrast op. ''Hey Kaylee! En heb je je keuze gemaakt?'' Vraagt ze en ik knik. ''Liever dan een vierkant rooster!'' Zeg ik lachend en mevrouw de Bruin glimlacht. Ze kan lief en streng zijn. ''Wat moet je dan eigenlijk allemaal doen?'' Vraag ik voorzichtig. ''Nou gewoon het zelfde als normaal alleen loopt Mark een weekje mee om te kijken hoe het hier gaat, misschien helpt het hem om sneller vrienden te maken!'' Zegt ze en ik knik en loop naar de aula. ''Hé! waar kom jij vandaan?'' Vraagt Luke en ik zucht. ''Jongens ik moet die nieuwe begeleiden voor een week! Dat moet anders krijg ik vierkant rooster! Hij moet een volle week met ons meelopen!'' Zeg ik en Calum kijkt me grijnzend aan. ''Bekijk het van de zonnige kant! We kunnen hem van alles laten doen!'' Grinnikt hij. ''Ja dat is waar!'' Zeg ik lachend en Mark komt aangelopen. ''Hallo jongens! En meisje natuurlijk!'' Zegt hij blij en ik wissel blikken met Ashton. ''Hallo Markie boy welkom bij de groep!'' Zegt hij grijnzend en hij slaat een arm om hem heen. Je zal wel denken wat doen jongens op een kapper/visagisten opleiding. Nou op deze school kan je meerdere richtingen op. 

De allerlaatste bel gaat. EINDELIJK! Ik loop het lokaal uit en kom Micheal tegen. ''hey keetje! Komen jullie vanmiddag naar de schoolband repetitie?'' Vraagt Micheal vrolijk en ik knik. ''Ja gezellig!''  Zeg ik blij. ''Mark kom je ook?'' Vraagt Micheal grijnzend en ik grinnik. Die is wat van plan. ''Ehh... Nee sorry ik kan niet! Ik moet weg sorry! Doei!'' Zegt Mark en hij snelt weg. ''Wow wat is er met hem?'' Vraagt Calum die er ook is bij komen lopen met de rest. ''Hij moest weg!'' Zegt Micheal droog. ''Rare gast! Verbergt hij iets ofzo?'' Vraag ik. ''Zou kunnen lijkt het wel op!'' Zegt Luke en hij speelt met zijn lippiercing. Dat doet hij altijd als hij nadenkt. Zo schattig. 

*Ts Vrijdag*

Pfff eindelijk de week met Mark is voorbij. We hebben veel grappen uitgehaald bij hem. ''Stop! Je bent irritant met je hyperheid!'' Roept Mark geïrriteerd. ''Nou zeg!'' Zeg ik terug en ik ga gewoon door met bewegen en shit. ''Ik leef thuis al met 5 jongens in een...'' Zegt Mark en hij stopt snel. ''Shit!'' Vloekt hij zacht. ''Heb je broers?'' Vraag ik en Mark ontwijkt mijn blik. ''Nee ik ehh... Nee ik eh...'' Stottert Mark en ik frons. ''Gast wat is je geheim? We hebben al de hele week door dat je iets verbergd en voor mij zijn er geen geheimen!'' Zeg ik serieus en nogsteeds hyper. Ik ben altijd hyper eigenlijk... ''Er zijn wel geheimen voor je... Shit! Nu doe ik het weer!'' Mompelt hij. ''Ik bedoel er zijn geen geheimen voor je bedoel ik!'' Zegt Mark en ik frons. ''Wacht je kent me een week en er zijn geheimen van jou kant voor mij? Wat is er aan de hand?'' Vraag ik en ik zie dat Mark eht benouwd krijgt. ''Dude geheimen of leugens zijn hier in onze groep niet! Zeg op dude!'' Zegt Calum en we kijken allemaal naar Mark. We staan op het schoolplein eigenlijk ging ik zo snel mogelijk naar huis en vieren dat ik van Mark af ben, maar nu ben ik toch wel nieuwschierig. ''Ik moet ehhh... gaan bye!'' Zegt Mark en hij snelt weg. ''Ik hoor hem Maandag wel uit!'' Zegt Micheal en ik grinnik. Ik ga naar huis bye!'' Zeg ik en ik rij naar huis met mijn scooter. Als ik thuis kom zitten mijn ouders en broer zitten op de bank. ''Hey!'' Gil ik blij. ''Weekend!'' Gil ik er blij achteraan. ''Wow wat is er mis met jullie? Het is weekend wees blij en hyper!'' Zeg ik en Tim grinnikt. ''Dude jij bent altijd hyper weekend of niet!'' Zegt Tim lachend en ik ga zitten. ''Waarom zijn jullie zo depressief?'' Vraag ik grinnikend. ''Kaylee we moeten je even wat vertellen...'' Zegt mijn vader zenuwachtig. 

We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu