Bölüm 9 -Sahil

2.1K 98 14
                                    

Sabah birinin kolumu dürtmesi ile uyandım .Dürtmek dedim değilmi o deşmek olmalıydı.

"Oha kolumu deştin hayvan ."

"Sanada günaydın çabuk hazırlan"

" niye ? "

"Sahile gidicektik hani "

"Oha la unutmuşum çekil .Su yeşili mayom nerde sahil çantam yok."

"Sakin ol  . Mayon dolapta çantanda şurda " dedi hızlıca hazırlanıp çantayı topladım  Ayça hala oturuyordu 

"Hadi geç kalıcaz "dedim bana saati gösterdi satte baktığımda saatin 08:30 olduğunu gördüm daha gitmemiz yarım saat vardı .

"O zaman ben dışarıda bekliyorum " diyerek dışarı çıktım servis yeni geliyordu kendi kendime şarkı mırıldanmaya başladım 

Multideee

Well I guess it’s been a while 

Since I’ve seen the sunshine 
Since I have smiled 
And me, who’s so well versed 
Is feeling so damn empty 
Is at a loss for words 
Forgot what it’s like 
To just to feel okay 
I’m praying for the day 
When there is no more rain 

And I don’t wanna do anything but cry 
Oh, and I don’t wanna do anything but cry 

(I don't wanna do anything but cry)

Bi anda arkamdan ses duyunca arkama döndüm Ayçaymış. Dur aklıma bir espiri geldi AyÇa Güneşça afhasjkdhsf- Tağam lan ne vuruyon nys .Döndüm arkamı bi tane geçirdim kafasına böyle şlakkk diye ses çıktı safhlşdg .

"Ne vuruyon at kafası" dedi 

"Ödüm götüme kaçtı amk ne diye sesiz geliyon nyse otobüse binelim hadi" diyerek otobüse dalıyorum yani bildiğiniz dalıyorum et görmüş aslan gibi zaten pek kişide yoktu geçtim en arkaya yanımada ayça geldi sonra vurdum kafayı uyudum böyle götümü yaya yaya oh mis neyse grşrk ....

*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*

"Kalk lan ."

"Anne beş dakka daaha ."

"OHA ŞU Derek DEğilmi ?"

Neğğğğ Derekmi Hani Derek Hale olan derekk.

"Nerde Deerek nerdeeeğğğğ"

"Ahahheheheahahahhihihihihihhohohohohhuhuuh"

"O nası gülüş amk ."

"Yine yedin ya bunuda."

"Bnim dereğe zağafım var derek deme bağa döverim seniiii."dedim  evet Derek haleye aşığım adam çok karizmatik .

"Kalk mal geldik ."

"Tağam "

Çantayı Koluma takarım bebekte 3 5 tur atarım olmadı bide cigara yakarım  gör- Ne yapıom bn amk iyice uçtum .Çantamıda alıp dışarı çıktık sahile doğru ilerledim boş bir şezlonga havlumu serip güneş kremimi sürdüm güneş gözlüklerimi takıp şezlonga uzandım bir süre sonra Ayça yanıma geldi neymiş deniz süpermiş denize girelim falan Üstümdeki şortu ve tişörtü çıkartıp şezlanga atıyorum birlikte denize giriyoruz ben koşarak balıklama dalıyom ( oNası oldu lan :D skjşasld) nyse kafamısudan çıkarıp Ayçaya bakıyom kıyıda duruyo .

"Gelsene ."

"Su soğuk."

"Mal valla mal suya girince alışıon ."

"Girmem ."

"Ayça köpek gelio koş gız koş ." diyorum tabi bi panik oluo bunun köpeklere fobisi var denize atladı işte budda :D askghkdsjf.

 "ehuhuhuuhuhuhuuhuhuhu-öhööhöhöhööh."

gülerken su yuttum amk .Ayça sırtıma vurmaya başladı Böyle gavura vurur gibi geçiriyo .

"Tamam lan senin sayende böbreklerim çıktı  hadi şu sınır ipine kadar yarışa varmısın " dedim 

"Varım lan " dedi bu malda :D slajfd

Suyun dibine doğru daldım hızlı şekilde yüzdüm nefesim tükenmek üzereyken yukarıya çıktım baya derin bir yerdi ayçanın bağırmasıyla ona döndüm ipleri baya geçmişim böyle bnde şaştım lan Ayça korkuyla bağırmaya başladı noluyo la diye arkamı dönmemle aramda 1 metre kalmış jetsikiye baktım kendimi hızla kenara savurmaya çalıştım ama pek berceremedim o anda koluma jetsiki girdi yani cidddi ciddi girdi anam kolum acıyo .tabi ben bastım çığlığı anam böyle ağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ diye benden güzel banshee olur lydia ile kanki kanki gezeriz falan .

Suyun üstünde durmaya çalıştım ama beceremedim yüzmeye çalıştım olmadı daha çk debelendim diye biliriz yavaş yavaş dibe batmaya başlayınca korktum ve bağırmaya  başladım .

" Yardım edin!!!!"

Bn böyle bağırırken boğulmaya başladım kedin ölcm burda sonrası karanlık

《《《《《《《《《《》》》》》》》

Barışa gçlm

Ayçanın yardım edin lütfen diye bağırmasını duyunca hemen üstümdeki tişörtü çıkarıp fırlattım ve denize atladım Hızla Ayçanın yanıba gittim o anda busenin bağırışını duydum ipleri gçip hızla ynna gttm baygındı ve çok su yutmuş olmalıydı kıyıya glince hemen kumsala yatırdım ve kalp masajı yapmaya başladım işe yaramayınca suni tenefüs yapmam grktiğini anladm derin nefes alıp dudaklarımızı birleştirdim ve nefesimi üfledim Buse öksürmeye başladı  hemen ayçanın verdiği suyu ona uzattım birkaç yudum içip geri verdi .Bir anda çığlık attı sonra kolunu tutu koluna baktığımda kolunun kırıldığını anladım .

~,~♡~'~♡~·~♡~_~ ♡~¤~ ♡~¿~♡

Sahilden döneli uzun bir süre oldu sahilde küçük bir klinik varmış çk garip orda kolumu alçıya aldılar e tabi girdi göt kadar jetsiki tabi kırılcak lan. yarın barış ile ödev için çalışacağız Şarkı Faydee -Can Let Go olarak seçtik çalışmadan sonra ise Diğer Müzik kampına gidip yarışlar yapacağız .Ben uyuyacağım an uykum geldi ...  

←→↑↓←→↑↓←→↑↓←→↑↓←→↑↓←→↑↓

Selam qarkadşlar inşallah beğenirsiniz geç oldu biliyorum ve size söylemem gereken birşey var bu kitabı 2 kitap olarak ayıracağım Bu kitap Müzik kampı Olacak 2.sinde ise müzik okulu maceraları olucak nyse hepinizi öpüyorum ....

Müzik Okulu ♚ ♛Müzik kampı♔ ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin