5. Karolina

245 24 0
                                    

 Sedėjau erdvėme tėvo kabinete ir bejausmiu žvilgsniu apžiūrinėjau jo darbo stalą kuris buvo nukrautas popieriais, kompiuteriu ir keliomis įrėmintomis nuotraukomis kurios patraukė mano dėmesį. Ištiesusi ranką paėmiau vieną rėmelį kuriame buvau aš su savo vyresniuoju broliu, kai man buvo keturiolika. Tuomet vilkėjau iki kelių languotą raudonai juoda sijoną ir baltus marškinėlius be rankovių. Tuomet turėjau ilgus plaukus kurie siekė mano užpakalį, o galai buvo nušviesinti. Šyptelėjau ir pirštų galiukais paliečiau brolio veidą. Jis vilkėjo paprastus džinsus ir juodus marškinius su kuriais jam tikrai tą dieną turėjo būti karštą, tačiau apglėbęs mane per liemenį jis juokėsi. Ta diena buvo viena geriausių mano gyvenime, kai kelios šeimos susitiko ir praleido savo atostogas gryname ore, prie laužo ir siaubo istorijų. Buvo smagus prisiminimas kuris kartais priverčia nusišypsoti, nes daugiau taip niekada nebus.

Atsidususi pastačiau rėmelį ant stalo ir susidėjusi rankas ant krūtinės užmerkiau savo pavargusias nuo nemigos akis. Esu tikra, dabar tėtis tikrai nepaleis manęs iš akiračio. Negaliu teigti, kad nekenčiu internato, visai ne, čia tarsi antrieji mano namai. Visgi daugiausia čia ir praleisdavau laiko, tačiau visą tai man jau buvo nusibodę ir tos pareigos kurias užėmiau pradėjo varginti ir aš troškau poilsio. Nėra lengva būti internatinės mokyklos prezidente, o dar kai tavo tėtis yra šios įstaigos direktorius kuris nenuleidžia akių ir stebi kiek vieną tavo žingsnį. Tačiau vis dėl to, nors mokomės internatinėje mokykloje kur visi turėtų būti lygūs, taip anaiptol nėra. Čia egzistavo kitos taisyklės, čia verda visiškai kitoks gyvenimas.

Jau buvau apsirengusi mokyklos uniformą, tačiau maniškė išsiskyrė nuo kitų. Vilkėjau baltą sijoną kurį pati pakoregavau, kad nebūtų per daug ilgas. Balti marškinėliai ir baltas švarkelis su juodomis juostomis ant viršaus. Taip pat juodas kaklaraištis ir ilgos juodos kojinės iki kelių, bei juoda avalinė. Vieni nešiojo sporbačius, kiti batelius, arba kaip aš aukštakulnius kuriuos dažnai pakeisdavau sportineis bateliais. Dar penki mokiniai iš voso internato turėjo tokias pat aprangas, trys vaikinai ir trys merginos . O kadangi dvi merginos jau spėjo išeiti iš internato man reikės pasirūpinti ir išrinkti dar dvi naujokės kurios turės užpildyti klase - A. Mūsų grupė yra atsakinga už visus organizuojamus renginius, šventes, ir svarbių žmonių priėmimus. Būtent Klasė - A kuria taisykles ir daro internato įvaizdį.

- Karolina, - prasivėrusios durys ir iki skausmo pažįstamas balsas privertė atsistoti nuo nepatogios kėdės ir atsisukti į savo vyresnį brolį Krisą.

Trumpi tamsiai rudi plaukai ir šviesiai rudos akys ant kurių buvo užsidėjęs keturkampius akinius. Jis lėtai užvėrė duris ir prisiartinęs prie manęs stipriai apkabino. Visą vasarą nemačiau savo brolio kuriam vos prieš dvi savaites sukako dvidešimt dveji metai. Jis vasarą praleido rašytojų stovykloje, jis dievino literatūrą ir net gi svajojo kada nors pats parašyti kokį nors kūrinį, tačiau kol kas jis norėjo pabaigti praktiką internate ir pradėti pilnai dėstyti mokiniams.

- Kaip gera tave matyti, Krisai. - Atsitraukdama šyptelėjau broliui ir nusibraukusi užkritusius savo tamsius plaukus stengiausi atrodyti laiminga. - Tai kaip sekėsi stovykloje? Ar tau ten patiko? Tikriausiai susipažinai su daugybę įdomių žmonių ar ne?

- Buvo nuostabu, būtinai viską papasakosiu kai būsime namuose. - Atsakė jis ir tuomet uždėjo savo rankas man ant pečių. - Užjaučiu dėl Italijos žinau kaip tu norėjai ten nuvykti. Labai apgailestauju.

- Iš kur tu žinai? - Nusipurčiusi jo rankas stengiausi įžiūrėti brolio akis, tačiau jis akimirksniu nusisuko ir viena ranka pradėjo kasytis galvą. - Tau tėtis pasakė?

- Ne tėtis, - lėtai ištarė ir aš apėjusi jį susidėjau rankas ant krūtinės ir neketinau dabar jo paleisti kol nepasakys iš kur sužinojo. - Žinai, man reikia susirasti tėtį, turiu su juo pasikalbėti ir aptarti naują mano tvarkaraštį. - Jis greitai išbėrė žodžius ir prisiartinęs pabučiavo į kaktą ir nuskubėjo prie durų. - Susitiksim namie.

Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora