Daugiau negu dvi valandas tarsi nieko kito neturėčiau ką veikti, varčiau aplankalų krūvas su merginų aprašymais. Reikėjo išrinkti penkias geriausias merginas iš paskutinės klasės, o tuomet Leo galės pats išsirinkti kurios jam patinka labiausiai. Tačiau jaučiausi tokia pavargusi ir išsekusi jog net nesivarginau skaityti tų ilgų aprašymų kuriuose buvo aprašytą apie kiekvieną merginą būtiniausia informacija.
Jau trečias kavos puodelis ir ant žemės besimėtantys aplankalai varė mane į neviltį. Atrodė, visos merginos kurių duomenys perskaičiau netinka į mūsų nedidelę grūpelę. Man reikėjo ypatingų merginų, tokių kurios mokėtų priimti atsakomybę, bei stengtūsi ne tik dėl savęs, bet ir dėl visų kitų. Tačiau visos merginos atrodė vienodos ir niekuo neišsiskyriančios. Kartais pagalvoju, kad Leo mėgaujasi mane kankindamas, jis užverčia mane darbais, o pats nepajudina nė piršto. Suprantu, kad jis ir pats turi daugybę darbo, jau ilgą laiką jis ne tik mokosi, bet ir dirba savarankiškai, net gi sudaro kontraktus su kitomis įmonėmis, aš nesu kvaila ir suvokiu kaip tai yra sunku, tačiau klasė - A turi dirbti iš vien, o ne tik aš viena.
- Nesamonė, - numečiau dar kelis aplankalus nuo stalo ir susiėmiau už skaudančios galvos. - Prakeiktas Leo! - Surikau ir giliai įkvėpusi bandžiau nusiraminti.
Pradėjau rinkti aplankalus nuo žemės ir mano akis patraukė vienos merginos nuotrauka. Šviesaplaukė mergina, mėlynomis akimis, tačiau atrodė pasipūtusi ir išdidi. Tokių merginų aš labiausiai nemėgau nes jos visada mano, kad gali gauti ką panorėjusios ir yra viršesnės bei geresnės už visus kitus.
- Ema Mongomer, - perskaičiusi tai iš karto prisiminiau šią pavardę ir suraukusi antakius atsitiesiau ir atsisėdau ant kėdės.
Mongomeriai buvo vieni turtingiausių šalyje išgaunantys naftą, net keturiose didžiulėse šalyse jie pirmavo, Ši šeima turėjo didžiausias kompanijas ir aš negalėjau patikėti, kad jų dukra atvyko mokytis būtent į šį internatą. Tokia kaip ji turėtų mokytis geriausioje visų šalių mokykloje, o vėliau net gi pradėti lankyti geriausią universitetą, tačiau ji čia, mano tėvo internate. Peržvelgusi jos bylą pastebėjau, kad jie labai aktyviai ir daug aukoja šiam internatui ir tuomet supratau kodėl. Alekso Mongomerio žmona Lilijana ankščiau mokėsi čia, tačiau ji mirė. O dabartinė jo žmona Marina irgi čia baigė dvi paskutines klases. Todėl dabar viskas aišku.
Perverčiau kitą puslapį ir tai ką perskaičia man visai nepatiko. Bausta daugybę kartų už taisyklių nesilaikymą, daugybę nusižengimų ir net gi mokyklos turto sugadinimas. Daugybę praleistų pamokų ir netinkamas elgesys su mokytojais. Tai ką ji tuomet čia veikia? Mano, kad atvažiavo atostogų?
Numečiau aplankalą prie krūvos kuri man atrodė netinkama ir atsidususi pakėliau tuščią kavos puodelį. Man reikia dar kavos nes kitaip pradėsiu miegoti, o jau puse trijų ir aš tikrai nespėsiu šiandien grįžti namo nes manęs dar laukė neperžiūrėtos krūvos aplankalų.
- Karolina? - Pakėliau galvą ir prie durų pastebėjau savo brolį Krisą. - Galiu užeiti? - Pasiteiravo jis ir aš išvydusi du puodelius karštos kavos iš karto linktelėjau. - Pamaniau, kad puodelis kavos tau pravers. - Šyptelėjo jis ir prisitraukęs kėdę atsisėdo priešais mane.
- Ačiū Krisai, - šyptelėjau apglėbdama puodelį. - Jaučiuosi nusikalusi nuo kojų, - pasiskundžiau ir atverčiau kitą aplankalą.
Jaučiau brolio įsmeigą žvilgsnį į mane tačiau stengiausi nekreipti dėmesio. Turėjau darbo ir ne tiek daug liko iki tol kol turėsiu pateikti Leo mano manymu tinkančias merginas.
Šis darbo kabinetas kuris priklausė tėčiui dabar atrodė siaubingai dėl išmėtytų aplankalų. Jis labai retai čia lankydavosi, arba tiksliau šį kabinetą paliko man su Leo. Mums irgi reikėjo kabineto kuriame galėtume dirbti, nors ir turėjome sodą į kurio dalį galėdavo patekti tik Klasė - A, tačiau kartais norėdavosi tiesiog ramybės, todėl ši vieta buvo kaip tik.
YOU ARE READING
Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)
RomanceInternatas - Elitinė mokykla kurioje egzistuoja kitokios taisyklės. Šeši išrinkti mokiniai priklausantys klasei A. Talentingi, protingi ir už viską atsakingi. Ema Mongomer, aikštinga blondinė. Viola Heil, - švelni bei jautri mergina. Karolina Saliva...