''AYNI SINIFTAYIZ?'' BÖLÜM 5

29 5 6
                                    

Ya neden benim olduğum grubu seçiyor, bu çocuğun benle derdi ne?

''Çocuklar tüm okul grup olarak ayrılıyor, çalınan para çok büyük bir miktar ve başka şerirden özel olarak bu işin mesleğini yapan insanları çağıracağız ve bu işlem uzun sürebilir bu yüzden geceyi burada geçirebilirsiniz.''

1-2 Saat tamam da 1 gece nedir ya. Ateş yakışıklı, karizmatik, tatlı bir çocuk her kez onunla 1 gece geçirmek isteyebilir, ama ben istemem çünkü çok kendini beğenmiş, ukala çocuğun teki. Ben duygularımdan kurtulmaya çalışırken yanımdan gelen ''piştt'' sesini duyunca hızla kafamı yan tarafa çevirdim. Ve bana çapkın bir gülümsemeyle bakan Ateşi gördüm.

''Bu gece birlikteyiz istersen biraz yaramazlık için , bize  özel oda ayarlata bilirim.''

Bunları söylerken dudağıma bakması içimdeki bombanın fitilini çekmesi demekti. Kendini beğenmiş ukala.

''Olur. babana söyle bize özel oda ayarlatsın, falan mı dememi bekliyorsun?''

İlk dediğime inanmış gibiydi , ama son söylediğimi duyunca sinirlendiği çok belliydi. Çünkü, alnında beliren damar ve çene kasından belli olan dişlerini sıkışı her şeyi belli ediyordu.

''Merak etme artık sen istesende seninle yatmıyacağım.''

Cümlesini bitirdiği an alaycı bir gülümsemeyle konuşmaya başladım.

''Ya neden öyle diyorsun ama Ateş, bak üzdün beni şimdi''

''Bana bir gün yalvaracaksın küçük''

Yalvaracaksın mı? Küçük mü? hangisine kızacağımı şaşırıyorum artık. Tam konuşacakken müdür kafasını dosyalardan kaldırıp 2. grup yani bizim grubumuz için konuşmaya başlamıştı, eşyalarımızı almamızı ve  diğer sınıfa geçmemizi söyledi. Bende hemen sıramın altından hırkamı aldım ve ayağa kalkıp müdürün sözünün bitmesini bekledim.

''çocuklar ailelerinizi aradım ve yedek kıyafet getirmelerini söyledim. Kıyafetleri bana teslim edicekler. 2. grup hazırsa çıkabilir. Ateş size gösterir sınıfın yerini.''

Ateş nerden biliyor ki sınıfın yerini? aklımdaki soruları silip sınıftan çıktım. Bu olduğum durum çok saçma, yani en azından bana öğle geliyor. Ateş benim önümdeydi ben onun arkasındayım diğerleride benim arkamda sırayla ilerliyorduk. Ateş büyük bir sınıfın kapısını açtı ve biz de içeri geçtik. En arka sıra, ayın iyi görünebileceği bir yer seçtim ve oturdum. Tam yan sıraya da Ateş oturdu ve sürekli bana bakıyordu. E biz bu sınıfa geldik ve şimdi ne olucak ne yapacağız?

                                                                          DEVAMI 6. BÖLÜMDE


LİSEDEKİ İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin