Part 7

199 16 0
                                    

Svi su se skupili i doslovno,napravili ZOO od kuće.Sa Harryem,Zaynom,Liamom,Niallom I Louisom su došli i neke cure.Dve od njih su mi se činile normalne,a druge dve...neke kučke verovatno...
Ovi su pričali u vezi Arona i ostalih njegove vrste i smišljeli plan kako će ih se otarasiti i tako nešto.
Ja sam i dalje sedela na kauču i nezainteresovano  posmatrala.
Počela sam razmišljati o tome što mi je Dejmon sve rekao.Setila sam se da je i spomenuo da je Harry ubio onu Juliju il' kako god.Nije mi bilo jasno dal' je on to ozbiljno rekao il' šta.Dali je Harry sposoban ubiti nekoga...Sve ovo mi je bilo tako čudno,tako nestvarno...Saznam da mi je brat vampir te se u kući okupi celu čopor ljudoždera i gledaju te kao svoju hranu...bar one cure...Ja...stvarno...AHHHHHH! 
Ustala sam sa kauča i krenula u sobu i zamnom je krenuo Leo.Sagnula sam se te ga uzela u ruke i prošla rukom preko njegove glavice a on je zamjaukao.
"Gde ćeš?"-upita ma Dejmon.
"U sobu."-prevrnula sam očima te se polako penjala uz stepenice.Ušla sam u sobu i zalupila vratima,no to što sam videla na sred sobe mnogo me iznenalidlo,ali ne u pozitivnom smislu.Na sred sobe stajao je Aron sa malim smeškom na licu.Neko vreme sam ga gledala i  nisam mogla verovati da je u mojoj sobi.Kako je uopšte ušao? Zašto je ovde? Šta ako me planira ubiti? UHG! 
Proresla sam glavu kako bih se otarasila na stotine pitanja koje su mi se vrtele po glavi.On se glasno nasmejao kad je video kako ga uplašeno gledam.
"Šta je? Maca pojela jezik?"-približio se skroz do mene.
Tako me nervira sada.Mogla bih ga razneti na 4738939 delova. Sav strah koji je do sada bio u meni pretvorio se u bes.Veliki bes.Odjednom mi se sve zamaglilo pred očima.Sve mi je bilo crno.Osetila sam,kao da neko drugi upravlja mojim telom.Sve je bilo tako čudno...

Harry's POV
Rekao sam im da mislim da je Julijin duh u Mariji. Isprva su me svi gledali kao neku budalu,a posle je Dejmon pričao kako se nekad čudno ponaša i šta ja znam šta još.Nisam slušao.Imao sam neki čudan predosećaj.Ne znam zašto i zbog čega.Samoo...
Moje razmišljanje je prekinula Jessica koje je krenula ka meni.Odmah sam ustao jer sam znao da će mi se nabacivati i pričati neke njene gluposti.Uvek spominje našu "vezu" koja ni nije bila veza.Spavali smo par puta i ona misli da smo bili zajedno pa me uvek spopada sa time...
Izašao sam u hodnik te protrljao lice rukama.Stajao sam ispred velikih stepenica i raznmišlao da li da idem kod Marije ili ne...Ubrzo se od gore začulo,kao da je nešto palo.Potrčao sam stepenicama i našao se ispred vrata njena sobe.Polako sam otvorio vrata i ušao.Ono što sam video,ostavilo me bez texta.Bukvalno. 
Na stolici je sedeo Aron vezan nekim krpama i imao krv na faci. Ispred njega je stajala Maria.Bila je mnogo ljuta,video sam to iako mi je bila okrenula leđima.Aron je video da sam ušao i nekako uplašeno me gledao. Tada se Marija okrenula i na licu joj se pojavio veliki osmeh.
"Ooo Harolde! Odavno se nismo videli."
Ovo nije bila ona.Njene oči su bile tamno-crvene a dok je pričala imala je španski naglasak.Julia.
Gledao sam u nju bez ijedne reči.Prosta...reči nisu izlazile iz mojih usta.Ovo mi je bilo malo jezivo i..čudno.
"Što me gledaš tako?"-upitala me i dalje smejući se.
Protresao sam glavu kako bih se vratio iz mog razmišljanja.
"J-Julia?"
"Da,ja sam Harry."
"Ali kako..."
"Nemoj ni da me pitaš! Mnogo godina sam lutala,dok mi nije dosadilo.Pa sam odlučila da se uselim kod nekoga.."-pričala je tako smireno,opušteno i sa osmehom.Jaa..stvarno..sve ovo mi je bilo tako čudno...
"Useliti,jel'?"-upitao sam je tiho i zbunjeno.
"Da."-rekla je veselo.
Dok sam ja buljio u nju sa nevericom,pored mene je projurio Aron.
"ETO! TI I TVOJE GLUPOSTI!"-potrčala je za njim no onako,ljudski,sporo.
Ja sam polako krenuo za njom,chodao sam i dalje neverujući šta sam video.Iz hodnika se začula neka buka pa sam potrčao i za sekund bio tamo a ubrzo je do mene došla Maria i stavila lakat na moje rame kako bih se odmorila od trčanja.Duboko i teško je disala i psovala sebi u bradu.Ispred nas su stajai Dejmon,Zayn i Michael i držali Arona koji je klečio i oko njih su bili svi ostali.
"Šta ćemo sa njim?"-upitao je Brooklyn.
"Da ga ispitamo za sve šta zna i saznamo šta smeraju,pa ga spalimo na suncu?"-upitala je Maria veselo i sa osmehom.Svi su je pogledali kao poslednju budalu.
"Šta?"-upitao je Dejmon začuđeno.
"Zar još nekontate? To nije Maria.To je Julia."-rekao sam to hladno.
Svi su zaćutali i gledali u Mariju koja je i dalje držala lakat na mame ramenu,samo što je sada bila skroz ispravljena i sa osmehom ih gledala.
"Šta me gledate tako? Kao da sam iz ludnice izašla,brate!"-prevrnula je očima i prekrižila ruke na prsima.
"Julia?"-začuo se Zaynov hrapav glas te se i on pojavio.Mariji tj Juliji je nestao osmeh sa lica,gledala ga je i ništa nije govorila.Ubrzo je potrčala prema njemu i zagrlila ga. Ostao sam u čudu.Imao sam tako čudan osećaj,tog trenutka bih sigurno prosuo Zaynovu glavu.Stisnuo sam ruku u šaku i usmerio pogled ka Aronu.Dejmon je pogledao ka meni.
"U podrum."-rekao je i svi smo klumnuli.
Odvoli smo ga u podrum i svezali lancima.Cure su ostale gore a mi smo vi bili tu.Ovaj je klečao i buljio u pod.Pošto sam bio mnogo besan sada,krenuo sam ka njemu.
"ŠTA ČEKAŠ? GOVORI!"-proderao sam se na njega i svuda je odzvanjao moj glas.
Podigao je glavu ka meni.
"Šta da ti kažem?"
Sada me tako iznervirao! Pljusnuo sam ga šakom u lice.Okrenuo je glevu te ispljunuo krv koja je curila iz njegovih ustiju.Osetio sam snažne ruke na svojim leđima i odjednom sam se našao par metara dalje od Aron i svih tamo prisutnih.
"Daj se smiri,čoveče! Šta je s' tobom?"-upitao me Liam.
"Jaa...ja, ne znam Liam.Nešto čudno se dešava,stvarno ne znam šta mi je.Prvo Maria a sad je Julia tu..."-govorio sam skroz nepovezano.
"Šta? Maria? Sviđa ti se?"-upitao me i malo se nasmejao.
"Ne znam Liam.Sada kada je Julia tu...znaš nju kakva je."
"Da..."-pognuo je glavu i za neko vreme vretio u predhodni položaj.
"Ne znam šta da ti kažem...smislićemo nešto. 'Ajde se sad lepo smiri.Moramo saznati sve što zna ovaj i šta smeraju,pa posle ga slobodno ubij."-nasmejali smo se oboje.
Laim me potapšao po ramenu te smo se vretili ka ostalima.Liam stvarno pozitivno utiče na ljude.Uvek me uspe oraspoložiti...

CreepyWhere stories live. Discover now