•}[01]{•

513 68 30
                                    


12102020 ~ 1725

~~~

"ONU BANA ATARSAN KAFANA TÜKÜRÜRÜM!"

Hyunjin bağırarak Seungmin'in kendisine hedef aldığı kar topundan kaçarken bağırmış ve arkadaşının kahkahalarına neden olmuştu.
Etrafta Hyunjin dışında herkes birbirini kar manyağı yapıyordu.

Hyunjin efendinin eli kara değmeye görsündü. Buz kesilmiş gibi kızaran parmaklarıyla eldivensizliğin verdiği ekstra boşluğunda yerini soğuk hava kaplamıştı.

Burnunu çekereken olduğu yerde dikilip brolarına eğer ona kar topu atarlarsa sonlarının ölüm olacağına dair tehtidler yağdırıyor bir yandan da başkalarından seken toplardan kaçmaya çalışıyordu.

Jisung Hyunjin'in haline gülmeden edemiyordu. Yaklaşık yarım saattir yaptığı tek şey soğuk havaya isyan etmekti.

"Hyunjin!"

Hyunjin'e selenmesiyle anında başkalarında olan gözleri kendi gözleriyle kesişmişti. Sırıtıp elinde sıkıştırarak sertleştirdiği topu kafasına tam isabet attığında gerisi Hyunjin'in küfürler eşliğinde kendisini kovalaması ve onunda gülmekten koşamaması olmuştu.

Öyle çok gülüp koşmuştu ki neredeyse terlemişti. Zemindeki soğuk karı umursamadan bedenini karların üzerine bıraktığında Hyunjin üşüyen ellerini umursamadan aldığı karı Jisung'un suratına yapıştırmıştı.

Fakat bu Jisung için sorun değildi. OLAN HYUNJİN'İN ELLERİNE OLMUŞTU.

"HASTA OLACAĞIM SENİN YÜZÜNDEN! İT MİSİN LAN SEN ŞEREFSİZİN OĞLU"

Jisung kahkaha atmaya başladığında küfür etmemek için zor duruyordu.

Soğuktan ve çıplak elle dokunduğu karlar yüzünden maf olan ellerini gencin gözüne sokarken Jisung gözüne kadar sokulan ellerin daha fazla üşümesine kıyamamış ve eldivenelrini çıkarıp Hyunjin'in harbiden donan ellerini tutmuştu.

Sonrada tuttuğu ellerden destek alarak ayaklanmış ve gülümseyerek özür dilemişti.

~~~
13102020 ~ 2259
Syglr
Svglr
Sınav haftamda beklettiğim fici yayımladım artık 473839292 yıl sonra yb gelir hadi eyvHA BU ARADA KAPAKTAKİ ŞİRİN ÇOCUĞU TANIMAK İSTEYENLER ÖZELE GELSİN LFLFKDLDLDLDM

Uzak dur Han Jisung, ısınmak istedim yanmak değil / hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin