Nihahah niha nihahahahah- tamam iyiyim
Bu arada bu bölüm senin için bibiyim doğum günün kutlu olsun thiawm
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
"Lanet olsun..."
Ashton Calum'a yardım ettiğinden beri, yani üç gündür aleti yumuşamıyordu. Defalarca mastürbasyon yapmıştı, soğuk suyla duş almıştı, hatta bir süre Calum'dan uzak bile durmuştu ama sonuç olarak hala erekte bir penisle çaresiz durumdaydı. Daha yeni boşalmış olmasına rağmen hala sertti.
Üstünü düzeltip ellerini yıkadıktan sonra banyodan çıktı. Gecenin bir yarısı sırf bu yüzden uykusundan uyandığına inanamıyordu.
"Ash?"
Calum gözlerini ovuşturarak yatakta doğruldu. Uykulu sesi ve sevimli pijamaları Ashton'ın kalbini acıtıyordu. Yatmadan önce çıkarmayı unuttuğu saç bandı kaymış, yastıkların arasına düşmüştü. Alt dudağını sarkıtıyordu.
"Neden uyanıksın Bebeğim? Yoksa kabus mu gördün?"
"Hayır..."
Ellerini ona doğru uzattı. Bunun anlamı şuydu: sarılmak istiyordu.
Ve Ashton boku yemişti.
"O zaman kötü bir şey olmadı?"
"Uh uh."
Yanına yattı. Belinden aşağısını Calum'a değirmemek için elinden geleni yapıyordu ama Calum sanki inatla daha çok yaklaşıyordu. Minik burnunu yavaşça Ashton'ın omzuna sürterken kollarını boynuna sarmıştı. Anlaşılan bugün normalde olduğundan daha fazla ilgiye ihtiyaç duyduğu günlerden biriydi.
Harika. Gerçekten harika.
"İyi misin? Biraz umm, gergin görünüyorsun Ash..."
"İyiyim."
Calum'ın yanağını okşadı. Neyse ki biraz öncekinden bile daha sert olduğunu fark etmemişti. Ya da en azından fark etmiyor gibi yapıyordu. Parmak uçları buklelerinde geziniyordu. Hatta Ashton'a sessizce şarkı bile söylüyordu. Bu belki dikkatini aletinden başka bir şeye vermesine yardımcı olurdu. Fakat çok yakınlardı, kasıklarının birbirine değmesi an meselesiydi ve-
"Ash?"
"Efendim?
"Seni seviyorum..."
"Aww, ben de seni Pup."
.
.
."Cal nerede?"
"Sana da merhaba Luke. İyiyim, sorduğun için teşekkürler. Sen nasılsın?"
Luke gülümsememeye çalışarak gözlerini devirdi.
"Buraya senin için gelmedim..."
"Yukarıda 'pijama partimiz' için hazırlanıyor-"
"Üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm! Kapıyı açmaya gelemedim, şey... Ojelerin kuruması uzun sürdü de."
Calum heyecanla merdivenlerden aşağı iniyordu. Ashton minik bedeninde mükemmel duran sevimli pijama takımının şortu koştuğu için toplandığından bacaklarının iç kısmının biraz ortaya çıkmış olduğunu gördüğünde sertçe yutkundu. Lanet olasıca penisi yine seğiriyordu. Minik yavru köpek yanakları pembeleşmeye başlarken şortu tekrar aşağı indirdi. Bebek mavisi simli tırnakları giydikleriyle ve dudaklarına sürdüğü açık pembe nemlendiriciyle uyum içindeydi. Ashton onu ilk kez oje sürerken görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pup // Cashton
FanfictionCalum'ın masum kahverengi gözleri bir yavru köpeği andırıyordu.