1.12 Başka Bir Yol❈

334 46 89
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 14.10.2020 (00:10)

Bölüm Şarkısı:  Fletcher - Princess

Lussamus Krallığı - Reme

Venira

Gümüş kadehimdeki şarabımı yudumladıktan sonra karşımdaki adama gülümsedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gümüş kadehimdeki şarabımı yudumladıktan sonra karşımdaki adama gülümsedim. Vali Drant'ın yanındaydım. Onunla olan ilişkimizi canlı tutmaya çabalıyordum. Omae yolumuzdaki değerli bir dostumuzdu. Bize destek verecekti. Azamet'i sevmiyordu, Azamet yönetiminden nefret ediyordu. Azamet akıllı bir adam olsaydı Drant'ı bu sınır şehrine vali yapmazdı. Reme'ye vali olmak resmen sürgün cezasıydı. Azamet'e karşı geldiği içindi. Bizimle Omae'ye dönecekti ve görmesi gereken saygıyı görecekti. Yönetimde saygı duyulacaktı. Abrek kral olmalıydı. Drant ve bizim için olması gereken buydu. Peki Abrek kral olacak mıydı?

Bana göre olacaktı. Gördüğüm görülerden biliyordum. Rüyalarımda da şahit oluyordum. Abrek kral olacaktı. İstesin veya istemesin onun kaderinde bu vardı. Şimdilik hayır diyordu, olmayacağım diyerek mızmızlanıyordu fakat olacaktı. Taç başında olacaktı, Cupuer Kartalı'nı uçuracaktı. İsteyerek olmasını istiyordum. Bir şey istemeden başarılı yürütülemezdi. Kral olduktan sonra bu tacı taşımanın sorumluluğu vardı. Bana göre yapabilirdi. Sonuçta o bir Cupuer idi. Tacın sorumluluğunu taşıyabilirdi. Kurucumuz Oztavin'in izinden giderse başarırdı. Ah, babam başta olsaydı her şey farklı olurdu. Kral olması gereken kişi oydu. O yaşıyor olmalıydı. Hala zihnimde onun şen kahkahaları vardı. Beni havaya kaldırıp sevmesini buruk bir tebessümle hatırlıyordum. Anneme aşkla bakan mavi gözleri biliyordum. Onun hatırasına tutanarak bir şeyler yapmaya çabalıyordum.

Reme'ye bakarak "Güzel günler göreceğiz, Vali. Cupuer Kartalı, sahibine geri dönüyor." dedim.

Drant "Buna inanıyorum, Prenses. Omae'de aldığım her haberde insanların Prens Tyber'in çocuklarını aralarında görmek istediği yönde. İnsanlar sizi görmek istiyorlar çünkü sizin kurtuluşu getireceğinize inanıyorlar."

"Azamet taht ve taç için yaratılmış birisi değil. O ancak içmeyi bilir, yetimlerin hakkını yer. Fakat adalet var. Adalet öyle güçlü bir kılıçtır ki direk öldürür." dedim. Şarabımı yudumlamıştım. Azamet'in pis yüzü aklıma gelince iğrenmiştim. Amcamdan nefret ediyordum."Azamet ölecek."

"Ölmeyi hakketti. Uğursuzluk getirdi. O başa geçtiğinden beri bu ülke refaha ulaşamadı. Çevremizdeki ülkelerin yanında zayıf kalıyoruz. Kuzeyde Naymahaen var. Askeri güçleri bizden biraz iyi. Kadın veya erkek ayırt edilmeden orduda da yer alıyorlar. Doğumuzda ise Saevthas var. Askeri güç olarak bizden çok üstünler ama Naymahaen'den daha çok korkutuyor. Onlar gerçekten yılanların ülkesi."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin