Dar..ăăă....am tot facut fs-uri in ultima vreme..Pai...intr-o juma' de ora am facut vreo 10-15...nu mult.Acum am 252 de fs-uri.Si Dani m-a intrebat:
"Anto,tu cate bootcamp-uri faci intr-o zi?Pentru ca vad ca nu prea faci si stai numai pe vanilla."
E foarte adevarat,sincer.Intrebarea asta m-a lasat putin in ceata.Stau numai pe vanilla pentru ca vrreau sa fac nivel mare si pentru ca imi place sa fac fs-uri.Nu ca am hack sau ceva...normal ca n-am.Eu sunt cuminte si evoluez fara vreun ajutor.Singura,singuricaaaa.Salile de vanilla sunt preferatele mele deoarece acolo fac branze si lvl.Iar acolo nu sunt nevoita sa invii de sapte mii de ori pana se termina tura si pana cand reusesc.Acolo,mor o data,invii doar daca ma invie shamanul,si...cresc in evolutie..chiar daca m-am plictisit de aceleasi mape o data la 5 minute.Le stiu pe toate pe derost.Si chiar daca merg pe o sala care nu contine cuvantul "vanilla",tot asa e.Le stiu si pe alea.Dar era azi o mapa super raguta cu o barca,care daca te urcai pe ea trebuia sa ajungi la branza,pentru ca se misca pe apa.Apoi,trebuia sa "navighez" inapoi la mal ca sa ajung in gaura.Aia e singura mapa care imi place de pe alte sali decat vanilla.
OK...acum spun ce conversatie am purtat cu Milad:
[Antostarfigg] olee
[Miladuthappy] ce-ai ma esti pe stadion?
[Antostarfigg] da...oleeeeeee
[Miladuthappy] si cine joaca?
[Antostarfigg] rapidu cu steaua
[Miladuthappy] si..ce scor e?
[Antostarfigg] 3-0 pentru rapidu..oleeeeeee sarmalee
[Miladuthappy] nuuuuuuu vreau rapiduuuu
[Antostarfigg] pe bune?nu-s ma pe stadion.
Da,deci a fost o conversatie foarte "inteligenta" :))Adevarat,tin cu rapidul,dar nu prea imi pasa de parerea altora.
Asa,si acum strang branze pentru culoarea alba.Pentru ca acum ca am personalizari,ma fac alba toata,si imi pun (cand o sa am) culoarea alba.Sau,am mai vazut o chestie gen...par alb,bentita albastra inchis si tail albastru inchis cu culoare alba.Am vazut asta la o fata.Arata foarte bine asa si m-am gandit ca daca nu cheltui branzele poate reusesc s-o iau.
Am incercat sa mai ma fac si cu culoarea crem,pe care o am,si sa fac parul,tailul si bentita sau castile de aceeasi culoare cu aia crem.Dar nu am reusit.E foarte grea personalizarea asta.
Acum sunt verde toata si ma multumesc cu lucrul asta :)Arat ca o...iarba care se misca de colo colo.Si la mapele care au majoritatea verde reusesc sa ma camuflez,oarecum. :)))))
Ma tot schimbam si rezultatul de dinainte sa fiu verde a fost....zici ca eram Scufita Rosie,pe bune acum.Deci am foarte multe dovezi ca in 10 minute am tot schimbat vreo 6 personalizari.Daca nu eram hotarata,asta s-a intamplat :)
CITEȘTI
Transformice-cel mai frumos joc.
AcakBuna!Sunt Antostarfigg si va voi spune cum am aflat eu de Transformice-joc cu soricei. Eram la o prietena iar ea se juca acest joc.Am memorat cuvantul "Transformice" iar cand am ajuns acasa l-am cautat.Primul rezultat de sus era "Transfor...