23. Tönkre teszlek.

318 24 0
                                    

Haza értem és egyből a szobába mentem fel. Be mentem a szobába ahol Jungkook az ágyon feküdt és sírt. Azonnal odarohantam hozá, felhúztam az ölelmbe és szorosan megöleltem. Simogattam a fejét is nyugtatáskép. - Ne sírj életem. Itt vagyok. Jimin csak direkt idegesíteni akart téged mert utál engem. - Mondtam neki és abbahagyta a sírás. - Hol voltál? - Vált el tőlem és nézet a szemembe érzelemmentes arcal. - A-az mi-mindegy. - Mondtam neki. Vagyis dadogtam. - Nekem nem mindegy. Hol voltál? - Kérdezte nyugodt érzelem mentes arcal. Már nem szeret? - Úgy gondoltam hogy te jobban örülnél annak ha kibékülnék J hope-val. Ezért kibékültem vele és újra barátok vagyunk. - Adtam ki egy mosolyt. De ő elkezdet nevetni. - Igaza volt Jiminek. - Nevetet a képembe. - Szánalmas vagy V. - Mondta Nekem és fel kelt az ágyról. - Ne hívj V-nek. És szeretlek ezt te is tudod. - Fogtam meg kezeit. De ő elrántotta. - Eggyetlen eggyet kérek tőled. Takarodj ki végre az életemből. - Mondta undorral a hangján. Én itt bekönnyeztem. Miért kell neki folyton ezt csinálnia? - De-de Jungkook. É-én szeretlek. Ne-nem teheted e-ezt velem. - Sírtam el magam. - Azt mondtam takarodj el.
- Mondta halál komoly hangon. - Rendben. - Sóhajtottam és elkezdtem pakolni a holmijaim. Ő peddig mint egy örült kirohant a szobából.

Jaj Jungkook. Nem tudod mit tettél most evvel a húzásoddal. Meg fogod bánni hogy ezt teszed velem. Várj csak Jungkook. Várj.

Amikor elpakoltam mindent el mentem. Ott hagytam őt. Végleg el mentem. Kiszáltam az életéből. Jó csak vicceltem. Nem száltam ki az életéből. Én leszek az aki tönkre teszi őt. A legnagyobb ellenségem jelen pillanatban Jeon Jungkook.
Jajj Kook. Nem tudod milyen fájdalmat tettél a szívembe. De ezt vissza fogod kapni. Emlékezen a világ erre: Jungkook szerettelek. De tönkre foglak tenni! Ha kibékülünk akkor az is csak egy álca lesz. (:

..............

- Hát te? - Kérdezte Hoseok nagy szemmekel. - Össze vesztem Kook-al és kidobott. - Nevettem el magam és rántottam meg a vállam amin furán nézett. - Taehyung jól vagy? - Kérdezte J hope fel húzva eggyik szemöldökét.

- Persze hogy jól vagyok. Most vagyok a legjobban. - Nevettem el magam és be mentem. - Itt maradhatok? - Kérdeztem és le dobtam a cuccaimat aztán lefeküdtem a kanapéra. - Persze. - Mondta és még mindig furán nézett.

- Taetae te ennek örülsz? - Kérdezte fintorogva tőlem. - Minek? - kérdeztem mert nem tudom mire gondol. - Annak hogy már nem vagytok eggyüt Kookal. - Válaszolta.

- Hát persze hogy örülök. - Kacagtam aztán folytattam tovább. - Tönkre teszem az életét. Én leszek a gecinek a legroszabb rémálma. De kell idő. - Mondtam aztán el kezdtem szédülni és nagyon fáj a fejem. 1 perc után éreztem ahogy hirtelen magával ragad a sötétség.
Mi történik?
....
....
....
....
....
....








Bocsi hogy rövid rész lett. 🥺💜

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Where stories live. Discover now