-Hát te? - Kérdezte Hoseok. - Össze vesztem Kook-al és kidobott. - Nevettem el magam amin furán nézett. - Taehyung jól vagy? - Kérdezte J hope.
- Persze hogy jól vagyok. Most vagyok a legjobban. - Nevettem el magam és be mentem. - Itt maradhatok? - Kérdeztem és lefeküdtem a kanapéra. - Persze. - Mondta és még mindig furán nézett.
- Taetae te ennek örülsz? - Kérdezte fintorogva. - Minek? - kérdeztem vissza mert nem tudom hogy miről beszél. - Annak hogy már nem vagytok eggyüt Kookal. - Válaszolta.
- Hát persze hogy örülök. Tönkre teszem az életét. Én leszek a gecinek a legroszabb rémálma. De kell idő. - Mondtam aztán nem tudtam már levegőt venni. Mintha valami vagy valaki meg akartba fujtani. El kezdtem szédülni és éreztem ahogy hirtelen magával ragad a sötétség.
Mi történik?.......
( J hope szemszöge )
Amikor Taehyung ide jött szinte majdnem ki eset a szemem úgy bámultam. A szemei ki sírtak voltak de mégis folyton nevetet. Sápadt volt mint aki mingyárt össze esik. Be engedtem és lefeküdt a kanapéra. Látszott rajta hogy valami nincs rendben rajta. Csukódott le a szeme de mégis próbálta nyitva tartani. Remélem nincs baja. Habár hogy valami van vele annak 99% esélye van. El kezdtünk beszélgetni és azért még párszor megkérdeztem hogy
jól van e. Meg kérdeztem hogy ennek örül e és fura volt a válasza. Azt mondta örül neki és tönkre teszi az életét. Amikor ezt kimondta már láttam rajta hogy valami télleg nincs rendben. Oda akartam menni de adígra legurult a fotelból. Elájult.Ki hívtam a mentőket és azonnal elvíték. Azt mondták súlyos a dolog. Amikor ezt meghallottam azonal hívtam Yoongiékat, és Jungkook-ot. Tudom hogy Kook szereti őt. Tudni kell neki róla.
Amikor elmondtam hogy mi történt azt mondta nem érdekli és kinyomta a telefont. Erre nem számítottam. Ennyire utálja Tae-t? Mert ez már biztos hogy nem szereti. Elvégre Taehyung életéről van szó.Yoongiék azonnal a kórházba mentek. Énis elindultam. Amikor oda értem Sugát láttam hogy Jimin-t öleli sírva. Suga keservesen sír Jimin karjaiban aki MOSOLYOG. Jimin örül hogy ez történik Tae-vel?
Köcsög. Rm és Jin szomorúan nézik Yoongit aki majdnem eltikad annyira sír. - Sziasztok. Mi van Taehyung-al? - Kérdeztem aggódva. - Taehyung elvileg valami gyógyszert szedett be amitől most élet halál közöt van. - Mondta Rm. Taehyung begyógyszerezte magát? - De a-az nem le-lehet. E-ehnnyire me-megviselhette vo-volna a történtek? - Kérdeztem. - Azt se tudjuk hogy mi történt. - Mondta Jin - Jungkook már nem szereti Taehyung-ott. - Válaszoltam. - Jungkookie szakított Taehyung-al. - Mondtam és le ültem egy székre mert szédülni kezdtem. Remélem hogy jól lesz Tae. - Ja akkor már értem. - Mondta Rm.- Te miért nevetsz Jimin? - Kérdeztem. - Ja semmin. - Mondta Chim. - Ja te is nagyon kárörvendező vagy. Semmit sem ártott neked de te mégis a halálát kívánod! - Kiabálta könnyes szemekkel Jiminek Suga.
- De csinált rosszat. Szinte halálra vert téged. - Mondta mosolyogva. - Marha vicces vagy. Nem tudta hogy én vagyok! - Kiabálta Suga. - Tudod mit Yoongi? Menny a francba! - Kiabálta Jimin aztán elfutott a kórházból.
Mennyi rosz fog még történi?
....
....
....
....
....Itt a kövi rész.
Bocsi a hibákért. Remélem azért tetszik.💜
ESTÁS LEYENDO
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
TerrorKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...