*1

27 1 1
                                    

To moje nejlepší kámoška me drží nad vodou. Nebyt ji tak už sem mrtvá nemůžu tu byt sama. Řežu se každý den. Je to jako moje droga. Nejde odolat pokušení se divat jak vam tece krev z žíly.

*Ráno

Jako každý ráno me probudí budík. A moje "matka"..!

"Stello pojď dolů než ti dam facku ať už si tu!!!!!" Slyším ze zdola jak jinak. Před rokem mi umřeli rodiče a žiju u tety. Je to hrozna... Radši se ani nezmíním. Tak jakou výmluvu ted ze tu včera nebyla..? Nemoc. Nee spíš migréna. Uchechtnu se pro sebe.

"Co se směješ ty děvko?!!" řve na me teta. "Nesmeju!" zavrčím. Auuu. Zase mi dala facku! "Nemluv takhle se mnou!"

Naštvaně sem se zvedla a utíkala do školy.

"Winter zase pozdě! Co si o osobě myslíte?!" řve na me učitel.

"Je to děvka nic si nemyslí!" směje se Blaise.

Mlčky si sednu na svoje misto. "Zase pozde Winter! To si vyřešime po škole!" zasyčel mi Mike do ucha. To ne. Další nakládačka....

Zbytek dne probíhal lip.

*Po škole

"No nikam neutíkej!!!" křyčí na me Mike.
Utíkala jsem jako o život. Chci od něj...
"Notak beruško stůj!" křičí zase Mike.
Běžím dál jen pár metrů me dělilo od autobusu. Když v tom..
"Mám tě ! Tak pojď ty malá... Winter. " "Ne prosim nech ne prosim dnes jen dnes..." mumlala jsem.
Táhl mě lesem. Pořád jsem se třásla jako osika. Po nějake době jsem byla připravená se ho zeptat.
"Kam to jdeme..?" znělo to koktavě. Sakra.... "Neboj Winter dneska ještě neumřes" mrknul na mě tím svým kukadlem. Hodinu. Jednu MEGA dlouhou hodinu trvalo než jseme se dostali ke staré chatrči. Překvapilo me ze ještě stojí. Mike zaštrachá v kapse a vyndá klíč. Ten ovšem není potřeba. Ve dveřích stála Blaise.
"Ááá malá Winter. Co tady dělá miláčku? " zeptá se udiveně Mika.
"Neboj zlato budeme ji trošičku týrat.Možná i zaučovat. " zasmáli se oba na ráz. Já se ovšem neměla k odpovědi. Jen jsem zírala. Zírala na dva pošuky. Už se mi zdálo ze ke Mike milí , ale to byla asi jen představa.

Mike

Když jsem došel po hodině ukrutné cesty (ještě k tomu s Winter) čekalo me milé překvapení v podobě sexy Blaise. Sakra to je kost. Říkal jsem si v duchu.A bylo to tady. Kamarád už stal v pozoru. Tak jdeme zaučovat malou Winter. "Kolik ti je ?" abych nebyl pedofil. "16" odpověděla potichu přesto zřetelně. Výtečně. Tak jdeme na to !

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 08, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sorry , I'm not PERFECTKde žijí příběhy. Začni objevovat