Laura: Dur.
Ross durup Laura'ya baktı.
Laura: Vanessa'ya hala hafızam kayıpmış gibi yapıcam.
Ross: Niye?
Laura: Ya işte senin sayende olduya alınır benim sayemde olmadı diye.
Ross: Tamam sen bilirsin.
Vanessa kapıdan başını uzattı.
Vanessa: Dışarısı soğuk içeri girin!
Ross ve Laura içeri girdi.
Laura: Wow! Eviniz harikaymış.
Ross: Öyledir.
Laura Ross'a bakıp gülümsedi. İçini çekip gözlerinin içinde kayboldu. Ross'dan aynı şekilde. Riker gelip aralarına girdi.
Riker: Ne oluyor?
Laura: Ne olabilir ki?
Riker: Bilmem sadece sordu. Neden bağırsın ki?
Laura: Bağırmadım.
Rocky: Emin ol bağırdın.
Laura: Özür dilerim Rocky.
Rocky: Benden değil Riker'dan.
Laura: Ah pardon hala adlar ezberimde değil. Özür dilerim Riker.
Riker: Sorun yok.
Rydel: Laura istersen otur ayakta kaldın.
Laura: Sağol diyip koltuğa geçti. Biraz orda uzandı.
-Mutfakta-
Vanessa: Bütün fotoğrafları kaldırdık demi?
Rydel: Evet yani ben yukardakileri topladım.
Vanessa: Bende burdakileri.
Ross: Hıhh şeyy.
Vanessa: Ne?
Ross: Laura bi fotoğraf görmüş olabilir.
Rydel ve Vanessa: Ne!
Ross: Evet arabada bizim fotoğrafımız varmış. Yere düşünce gördü.
Vanessa: Off peki bişey hatırladı mı?
Ross: Hayır. Hatırlamaya çalıştı olmadı bende elinden fotoğrafı çekip aldım.
Vanessa: Tamam. Dikkatli ol tamam mı?
Ross: Tamam.
Ross dolabı açıp Gogurt aldı. Sessizce oturma odasına geçti. Kimse yoktu. Gogurt'u Laura'ya uzattı.
Ross: Al aşkım.
Laura Ross'a baktı. Yine aynı şekilde gözlerinin içinde kayboldu. Ross Laura'nın yanına oturdu.
Ross: Laura bu böyle nasıl gitcek? Sana sarılmadan duramam ben.
Laura: Lütfen biraz sabret. Bende aynı şekilde hissediyorum. Şuan sana sarılmamak için kendimi zor tutuyorum.
Ross: Sarıl...
Laura: Ya biri görürse?
Ross: Sadece bir sarılma. Sadece bir kere kokunu içime çekiyim.
Laura etrafına baktı. Ross'a sarıldı. Laura Ross'un saçılma oynamaya başladı. Ross kokuyu içine çekti. Vanilya ve bal kokuyordu. Laura çekildi. Çekilir çekilmez Vanessa içeri girdi.
Vanessa: O Gogurt mu?
Laura: Belki?
Vanessa: Tamam. Hadi yemeğe oturalım. Ross bütün yemek boyunca Laura'ya baktı. Aşk oyunun içinde olunca o pek iyi rol yapamazdı. Laura ise zar zor Ross'a dil çıkartıyor. Lynch ailesinin önceden anlattığı hikayeleri yeni dinlemiş gibi şaşırıyor veya gülüyordu. Vanessa Stormie ve Rydel masayı toplamaya başladı.
Stormie: Hey Emilie nerde?
Ryland: Anne kaç kere söyledim bizden uzak oturuyorlar yüzüme vurma. Ama yarın onla beraber olucam.
Stormie: Pardon Ryland.
Ross: Hey Laura film izlemek ister misin?
Laura : Olur ne izliyecez?
Ross: Romeo ve Juliet.
Laura Ross'a bakıp gülümsedi.
Vanessa: Bunların arasında bişey var ama hadi bakalım.
Rydel: Inan bana film izlerken belli olur. Ross'un en sevdiği film ve çok romantik.
Vanessa evet anlamında başını salladı. Filmi izlemek için onlarda salona geçtiler. Vanessa Riker'ın yanına kıvrıldı. Rydel yere Ellington'un yanına oturdu. Rocky Ryland bir yere oturdular. Bridgit Debby'le We Day için geziye çıkmıştı. Laura büyük koltuğun en sağına oturdu. Ross aynı koltuğun en soluna oturdu. Vanessa ve Rydel birbirine baktılar. Film başlayalı baya olmuştu. Ross ve Laura kendilerini zor tutuyordu.
Laura: Işığı kapasak ya?
Ross: Aynen!
Riker: Bağırmayın! Tamam kapıyorum. Riker ışığı kapattı. Ross ve Laura herkesin filme dalması için beklediler. Herkes filme dalmıştı. Laura Ross'un kollarının altına girdi. Yanağına kocaman bir öpücük kondurdu. Herkes yavaş yavaş uyku moduna geçiyordu. Laura Ross'un ayağına yattı. Vanessa yatağa gitmek için kalktı. Ross hemen Laura'yı kaldırdı. Vanessa arkasını döndü.
Vanessa: Hadi herkes yatağa.
Laura: Ben nerde yatıcam?
Vanessa: Burda.
Laura tamam anlamında başını salladı. Ross'u kollarıyla itip koltuğa yattı. Herkes uymuştu. Iki kişi hariç Ross ve Laura. Laura sessizce merdivenden yukarı çıktı. Ross'un kapısını yavaşça açıp içeri girdi. Ross'un yanına gitti. Yorganın altına girdi. Ross'a sarıldı. Ross garip bir şekilde gülümsedi.
Ross: Hormonlar...
Laura gülmeye başladı.
Laura: Ross...
Ross: Ne elimde olan bişey değil.
Laura: Haklısın yere incek misin?
Ross: Yok böyle iyi.
Laura: Neyse.
Ay tam üstlerine vuruyordu. Laura Ross'un saçıyla oynamaya başladı. Ne zaman bi romantik an olsa saçıyla oynuyordu.
Ross: Bu saç alışkanlığı nerden?
Laura: Bi bilsem. O arabada öpüştüğümüzde elim saçına gitti. Yumuşacıktı. Orda başladı her halde. İstemiyosan yapmam.
Ross: Sorun yok. Bence daha güzel oluyor.
Ross içini çekti. Laura'nın gözlerinin içine bakıp öpmeye başladı. Laura geri çekildi. Sadece bişey demek için.
Laura: Seni seviyorum.
Ross: Bende seni seviyorum.
#Storyofmylife#
Hi! Haha hikayede adım geçiyo :D tamam sustum. Nasıldı? Vote ve Commetları unutmayın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
story of my life
Fiksi PenggemarMerhaba günlük yine sıkıcı hayatım ile Laura Marano. Ama bi hafta içinde bütün hayatım değişti. Yeni ev ortamı, yeni iş, yeni arkadaşlar, yeni aşk...Bundan sonra adım artık Laura Marie Marano.