Nem tudom muszáj-e köszönni a saját naplómban, de én megteszem, mert ez most más. Ez az első és egyetlen oldal, mely szavakat fog tartalmazni ebben a kis fekete szarban. Bocs, elragadtattam magam. Szóval....
Szia, bárki is vagy, aki most e sorokat olvassa. Őszintén, igazából remélem, hogy rajtam kívül senki más nem fogja ezt látni, és majd előbb utóbb a tűz martaléka lesz, de mindegy is. Magam sem tudom miért írom ezt, csak úgy éreztem valahová ki kell adnom a sok gondolatot, ami nem hagy nyugodni egy ideje. És mivel a legjobb barátomnak hitt személy nem elérhető, papírt használok. Biztosan nem vagyok normális, igen Louis, nem vagy az. Szuper, most, hogy ezt tisztáztuk talán végre a tárgyra is térhetnénk. Mivel ez egy levél szerű valami, az emberek konkrét személyeknek szoktak ilyet címezni, nem? Mert nekem lenne jó pár szavam, jó pár emberhez.
Kezdjük azzal, ami a legjobban fáj.Anyu. Bár előtted mindig erősnek mutattam magam, tudnod kell.... A fenébe is, itt folynak a könnyeim miközben ezt írom. Jó, legyünk észnél. Ha most látnál, talán nevetnél azon, hogy a fiad mennyire szerencsétlenül fest, de tudod anyu, nem érdekelne. Nem azért, mert fájdalmat szeretnék okozni neked, hanem mert tudnám, igazad van. Mindig igazad volt, én pedig oly sokszor harcoltam veled a saját verziómat a fejedhez vágva. Hiszen tudod anyu, az nem úgy volt, nem én voltam. Francokat nem, mindig úgy volt és mindig én voltam, csak akkoriban egy igazi kis seggfej voltam, legalábbis az egyik énem biztosan. Tudod, sok minden változott azóta, hogy elmentél. Nagyon sok minden. Engedd meg, hogy meséljek egy kicsit, mint régen. Ha volt időm. Tudom, nagyon sokszor lógva hagytam a dolgokat, hogy majd, majd. Annyira sajnálom anyu, tényleg. Nem tudom pótolni az elveszett időt, de kérlek, hallgass meg. Hátha te is mosolyogsz egy kicsit odafenn, és Fizzy is. Nekem csak az számít, hogy ti rendben legyetek. Tehát mint mondtam, ebben az elmúlt 4 évben oly sok minden történt, hogy számba sem tudom venni. Képzeljétek, idén ünnepeltük a banda 10. évfordulóját. Sajnos nem volt olyan, mint mi és a rajongók szerették volna, mert decemberig köt minket az a kurva szerződés. Bocsánat anyu, hogy így fogalmazok, de ideges leszek. Bár tudom, Fizzy melletted odafenn már nevet. Imádja a stílusom. Szóval igen, meg van kötve a kezünk, de ettől függetlenül igyekeztünk hozni valamit amitől mi és a fanok is kicsit jobban érzik magukat. Például raktunk ki posztokat, és egymás képei alá is írtunk. Valamiért nekünk ez jutott. Oh, tényleg. El is felejtettem, jött egy nagy világjárvány (igazából nagy baromság), az összes határ lezárva, se ki, se be. Nagy szívás, ha engem kérdezel. Bár talán ez segített egy kicsit újra összekovácsolni a bandát. Van egy csoportunk is, elég sűrűn írunk bele. Igazából nem tudom miért nem járunk össze, most Niall, Liam és én is Londonban vagyunk, de nem láttuk egymást. Pedig annyi alkalmunk lett volna rá. De amióta van ez a vírus, olyan, mintha megállt volna az élet. Kivéve a kedvenc fiúdnál, amit mondjuk nem értek, hogy miért nem én vagyok, de ezen most nem akadok fent. Harry igazán felszabadult lett, megtalálta önmagát, és én nagyon büszke vagyok rá. Persze a többiekre is, de Harold szó szerint nem áll le. Nem is meséltem, de igazi színész lett, szerepelt egy elég híres háborús filmben, a Dunkirkben. Igazából nem tetszett annyira, de pszt anyu, neki erről nem kell tudnia. Azóta újabb szerepet kapott, és klipet forgat, járja a világot. Kiadott két szuper albumot, bezsebelt egy csomó díjat és képzeld, rólad is írt dalt. Az Only Angel nevet adta neki, mert tudjuk jól anyu, hogy egy angyal vagy. Liam igazán tartalmasan töltötte az idejét, ő is kiadott egy albumot, ahogyan Niall, Zayn és nem mellesleg én is, de erről majd később. Szóval, ő igazából egyszerre több dologba is belefogott. Többek között YouTuber lett, meg videókat rak arra a hülye Tiktokra, aminek bár semmi értelme, imádják. Aztán képzeld, eljegyezte az új barátnőjét, Mayat. Igazán helyes lány, nagyon egymáshoz valók, én szurkolok nekik. Közben saját Show műsort is vezet, és bár ő nem tudja, az összes adásra vettem jegyet és néztem, sőt, a múltkor még a livejaban is benne voltam, aminek látszólag örült. Képzeld, megfenyegettem, hogy megdobálom tojással a lakását ha még több dolgot elárul az évfordulóval kapcsolatban. De ismered, ha valami miatt izgatott lesz, akkor belendül. Bár anyu, ha engem kérdezel, Liam csak unta magát. Aztán persze ott van Nialler, szintén túl két albumon, és ha az előbb azt mondtam volna, hogy Liam unja magát, akkor nem tudom, hogy Niall mit csinál. Kiunja magát az életből. Van ilyen? Lehetséges? Mindegy, a lényeg, hogy majdnem minden este liveolt és zongorázott, vagy gitározott a fanoknak, máskor meg hetekre eltűnt. És nem mellesleg megzúzta a bokáját, ami miatt hetekig hordott egy extra ronda szürke merevítőt. Azzal indokolta, hogy részegen futott. Igen anyu, szerintem is ugyanolyan bolond, mint amilyennek te megismerted. Fizz, nagy hírem van. Zayn is apuka lett, bár Liam után, de tudom, hogy te tudtad. Igazad volt, mert csodaszép kislánya lett Gigitől. Te már tudtad. Ő is hasonlóan két albummal vigyoroghat, bár most jött ki az új dala, mégis úgy érzem, a Good Years a kedvencem tőle, mert tudom anyu, hogy az rólam és a bandáról szól. Te nem tudhattad, de nagyon csúnyán összevesztünk, miután te elmentél. Haragudtam rá, hogy otthagyta a bandát, de ami mégjobban fájt, hogy nem jött el a fellépésre, amin az összes többi fiú ott volt. Nem hívtam őket, nem kértem, hogy jöjjenek, de amint megtudták mi történt, ott voltak. Utánad egy nappal, anyu. Lementem a színpadról, ők pedig ott álltak és egyikünk sem beszélt, csak megöleltek. Tudtam, hogy mellettem vannak, de Zayn nem jött el, ahogyan a temetésre sem. Sajnálom anyu, mert tudom, hogy szeretted, és ő is téged. Nem tudom mi oka volt rá, de már nem neheztelek, csak fáj. Viszont összességében büszke vagyok rájuk, és tudom anyu, hogy te is az lennél.
YOU ARE READING
Louis Tomlinson
Short Story| Novella | Egyetlen oldal egy mélyen eldugott fekete kis notesz soraiban. Csak egy oldal, tele fájdalommal, megbánással. Nem más, mint egy erősnek hitt férfi könnyei a papíron. Szavak, betűk sokasága, mélyről jövő tettek leírva. Louis Tomlinson na...