Hoşgeldiniiiiz,hoşgeldiniz. ^^
Keşke dün gelseydiniz,Bay Gökkuşağı bize eşlik etmişti. Renkli kişiliğiyle bizleri epey eğlendirmişti doğrusu. Olsun efenim,üzülmeyiniz. Bayan Yağmur'un davetli olduğu bir gün gelin,onun peşinden Bay Gökkuşağı mutlaka gelecektir. Aralarında tatlı bir atışma oluyor her zaman. İzlemesi pek keyifli. Tabi Başmasalcı her seferinde gelip atışmayı bozuyor ama olsun.Aman dikkat edin oradaki basamak biraz çürük. Buradan düşerseniz eğer,öhömm..şey..
Her neyse,şimdi bunları düşünmeyelim.
Aaa bakın,yaramaz bir ateşböceği.
Hey ! Küçük dostum,arkadaşlarının yanına dönmelisin. Ateş dansı yapmakiçin akşam yanınıza uğrayacağım bir ara.Hah ! İşte efenim,geldik.
Durun önce radyoyu ayarlamalıyım,ben masalımı anlatırken bize eşlik etsin.Biraz eski moda bir alet ama anca bunu bulabildik. Hala teknoloji konusunda sıkıntılarımız var.
Şarkının adı: Aselin Debinson-Somewhere Over The Rainbow. ^^
Eveeet,siz buyrunuz. Bulutlardan oluşmuş yumuşacık koltuğunuz sizleri bekliyor. Lütfen rahatınıza bakın.
Ne içersiniz? Ne ikram edelim size?
Yağmur suyu?
Peki ya kar suyu? Anlıyorum,hasta olmak istemiyorsunuz.
O zaman biz size Bay Gökkuşağının dükkanındaki meyvelerin karışımından ikram edelim.
Ve hazırsanız,başlayalım. ^^^ Kırmızı Balon ^
***
Başını yukarı doğru kaldırdı ve bir süre öylece kaldı.
'Ne yapmak istiyorum,biliyor musun?' dedi bakışlarını gökyüzünden ayırmadan.Ellerini cebine koydu genç adam.
Kıza doğru döndü. Hafif rüzgar kızın saçlarının arasından geçip mistik bir hava katıyordu.Kızın saçlarından yayılan kokuyu yavaşça içine çekti.Bu büyüyü bozmamak için bir süre sessiz kaldı ve kızı izledi.Uzaklardan gelen tiz sesler büyüyü bozdu ve ''Ne yapmak istiyorsun?'' diye sordu genç adam.Kız, bakışlarını gökyüzünden ayırıp oğlana belli belirsiz gülümsedi.
''Bir balon olmak,şişmek ve uçmak.Sonra avazım çıktığı kadar bağırıp sönmek ve bir yerlere düşüp öylece kalmak.''
Sözlerini bitirince endişeyle oğlanın yüz ifadesini inceledi.Söylediklerinin ona bir anlam ifade etmeyeceğini biliyordu ama oğlan, kızın söylediklerini saçma bulmadı. Kızın her sözü oğlan için birer hazineydi çünkü.Ama bu sözler onu korkuttu. Ve kıza yaklaşarak onun karşısına geçti. Kızın tam gözlerinin-o kahverengi halenin içindeki dipsiz kuyuya-baktı. O dipsiz kuyuya baktıkça boğuluyordu.Ama hiç şikayet etmiyordu. Hatta baktıkça boğulmak,boğuldukça bakma istiyordu. Zira bir boğulma ancak bu kadar güzel olabilirdi. Genç adam kısa bir nefes aldı.Söze başlayacağı sırada göz bebekleri titreşti.
''Bir balon olma.'' dedi. Sesi üzüntüden titriyordu. ''İçindekileri atmak istiyorsan burada bağır,ben dinlerim.Hiçbir şey demeden dinlerim. Yeter ki beni bırakıp gitme.''
Sonra kollarını kıza sıkıca sardı ve o ferahlatıcı çiçeksi kokuyu içine çekti.
Kız ise oğlana sarılmadı. Genç adam bu hareketi kırıcı bulsa da fazla sorgulamadı ve öylece kalmaya devam etti.Çünkü ona dokunabildiği zamanlar kısıtlıydı. Hatta o kadar azdı ki...Kız ayak uçlarında yükseldi. Genç adamın kalp ritmi hızlandı. Ama tutuşunu gevşetmedi. Aksine daha da sıkılaştırdı. Kız biraz daha yükselince oğlanın kulağına:
''Ben balon olursam sen de benim ipim olursun.O zaman hiç ayrılmayız ki.'' dedi.
Sesi,ürkekti.Bir kuşu kaçırmak istemezcesine kısıktı.Genç adamın gözünden bir damla yaş aktı. Sonra bir damla daha kızın ipeksi saçlarında yerini aldı. Gözden düşen bir damla ancak bu kadar memnun olabilirdi yerinden.
Ve bu saatten sonra sözcüklerin ne bir önemi kalmıştı ne de yeri vardı.
Sözcükler başlarını eğmiş,anlayışla birbirlerine bakıyorlardı. O andan sonra konuşan kalpler oldu.
Ve hatta gözyaşları...
o büyülü ana ay,yıldızlar,bulutlar ve eşsiz manzara eşlik etti.
Bir de küçük bir çocuğun elinden kaçmış kırmızı bir balon...
***...deyiiiip masalımı bitiriyorum.
Ve güzel dinleyecilerim bu saatten sonra da benim söyleyeceğim sözcüklerin hiçbir önemi yok. Zira şu an evren bu iki aşığın güzelliğine şahitlik ederken bize bir şey söylemek düşmez.
En kısa zamanda yeniden bekliyorum.
Biz her zaman buradayız.
Buraya gelmek için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz.
Ha bu arada kendinize bir iyilik yapın ve bir balon alın. Ha ben sevmem diyorsanız-ki Aaaa ! çok ayıp ! Balon hiç sevilmez mi?-o zaman bir çocuğa hediye edin.Karşılığı mı?
Aman canım bir işi de karşılıksız yapıverin.
Hiii ! Başmasalcı bakıyor.
Öhöm öhömm...
Karşılığı tabiki kocamaaan bir gülümseme olacaktır.Ve o gülümsemenin size nasıl iyi geldiğini görüp farkettiğinizde bize bir mesaj atın,olur mu?
Haaaayır hayır hiç masraflı değil.Sadece gökyüzüne bakın ve 'Balonya,teşekkürler.' deyin yeter.Biz anlarız.Çünkü işimiz bu.^^
Görüşmek üzereeee.
Ayy ! Aman efenim,dikkat edin o basamağa.
Haydi güle güleeee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balonya-ASKIDA-
Short StoryEvet,hoşgeldiniz. Her yer rengarenk balonlarla çevrili gördüğünüz gibi. Buranın adı '' Balonya. '' Ve ben de buranın masalcısıyım. İşim kolay gibi görünebilir lakin davulun sesi uzaktan hoş gelir. İnsanlara masal anlatmak sanıldığı kadar kolay d...