Bayram şekeri tadında :')
Ay bu sabah mutluyum yahu
İyi okumalar, çok sevdiğim yorumlarınızı eksik etmeyin ❤️
Kızıl' ı sevin~İki gündür işe gitmeyen esmer oğlan için ailesi büyük endişe duyuyordu. En son eve geldiğinde yüzündeki hayal kırıklığı ve bedeninde apaçık teyit edilebilen titreme hali bir şeyler olduğunun kanıtıydı. Kimse sormaya cesaret edemese bile kesinlikle bir olay vardı.
Kim Jongin ailesinin tanıdığı kadarıyla duygusal bir insan değildi. Sevgilisinden ayrıldığı için olduğunu düşünseler bile kız arkadaşını bırakan oydu, üzülmesi yersiz kalırdı.
Onu yeterince tanıyamadıklarını düşünüyorlardı. Hoş, hayatlarının çoğu zamanını ayrı geçirmiş bir 'aile' olarak birbirlerini tanımamaları çok normaldi fakat bunu kendilerine yediremiyorlardı. Annesi kendi oğlunu tanıyamadığı gerçeğini kendine yediremiyordu. Eşi vefat ettiğinde oğlunun yüzündeki hayal kırıklığını bunca ay geçtikten sonra tekrar görmek onun da içini acıtıyordu.
"Jongin?"
Odanın kapısını çalıp bir ses alamadığı için içeri girdiğinde soğuk terler atan oğlunu görmüştü kadın. Ne yapacağını bilemeyerek yanına gelip dürtmüş, elini tutarak adını tekrar tekrar söylemişti uyanması umuduyla.
"Tanrım, neler oldu bu çocuğa böyle?" Sırtından kavrayarak zorlanarak da olsa yatakta dik durmasını sağladığında esmerin elini kıpırdatacak hali yoktu.
Yapabileceği en iyi şeyi yaparak alie doktorunu aradı. Doktor hemen geleceğini söyleyerek o gelmeden evvel kısaca kadına ne yapması gerektiğini anlatmıştı.
Üzerindeki kalın yorganı açtığında kendi gözlerinden yaşlar döküldü. Mantığıyla hareket eden birisi olarak evladı için duygusal olabildiğini fark ettiğinde şaşırmıştı. Sorun ne olursa olsun kafasında ölçüp biçerek yapardı ama mevzubahis oğlu olduğunda kuralını yıkmıştı.
"Soo..." Kadın mırıldanmaları işittiğinde daha net duyabilmek için kulağın yaklaştırmıştı.
Soo'nun kim olduğunu bilmiyordu. Belki de sevdiği başka bir kadın vardı ve sevgilisiyle bu nedenle ayrılmıştı.
Aklına düşen şüpheyle en son kavgasını anımsadı. Oğlunun erkek bir sevgilisi vardı ve bu yüzden büyük bir tartışma çıkmıştı.
Kadın eşcinselliğe karşı değildi ancak kendi oğlunun bir kadınla evlenip ona torun yapmasındansa erkekle beraber olup işleri zora sokmasını istemiyordu. Elalem ne derdi?
Doktor geldiğinde Jongin'in durumunu gözden geçirdi. Basit bir soğuk algınlığıydı ancak bu şekilde kalmaya devam etmesi kötü sonuçlar doğurabilirdi. Hangi hastalık türü olursa olsun erken müdahale hayat kurtarırdı.
Bazı ilaçlar verip esmerin annesini selamladığında hizmetçiler eşliğinde evden çıkmıştı doktor. Kadın ise oğlunun baş ucunda elini tutmuş oturuyordu. Ne ara bu hale geldiklerini sorguluyordu.
*******
Esmer oğlan nihayet kendine gelebildiğinde tavana bakarak hayatı sorguluyordu. Geçen günkü hasta hali hala üzerindeydi ancak fiziksellikten ziyade ruhsal bir çöküntü içerisindeydi.
"Kardeşim hiç uyanmasaydın?" Yatağının yanına Sehun tarafından en sevdiği çikolata bırakılmıştı. Bir çikolata, basit bir çikolata bile aklına ona dair her şeyin dolmasına yetiyordu.
Gözleri dolacak gibi olurken güçsüz görünmemek için odadaki oğlana sırtını dönüp uzanmaya devam etti.
"Şirkete gelmeyeceksin herhalde. Kız arkadaşından falan da ayrılmışsın, evliliğe gideceksiniz sanıyordum. Tüh, üzüldüm yani..." Tepkisi görmeye çalışırken parmak ucuna kalkan oğlan, esmerin birden ona dönmesiyle ayaklarının üzerine düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Short StoryKim Jongin porno yıldızıydı. Rüyalarına giren beyaz tenle oldukça dalgındı.