Hinatu probudila hra světel ranního slunce na tváři. Zamrkal a protřel si oči. Podepřel se v loktech a porozhlédl se po pokoji. Všiml si dveří, které byly pravděpodobně vchod do koupelny, takže vstal, přešel ke dveřím a opatrně je otevřel.
Kdepak koupelna, byl to druhý pokoj. Opatrně do něj vešel a zavřel za sebou. Pokoj byl vybaven docela jinak než ten, v kterém spal. Ten byl vybavený tak nějak... Normálně. Tenhle pokoj obsahoval obrovitánskou postel s čalouněným čelem a s podivnými kovovými poutky na všech rozích postele. Pár těch poutek bylo rozmístěno ještě různě po pokoji jinak tu kromě pár dveří nebylo nic zvláštního. Hinata se tedy vydal na prozkoumávání dveří. Za prvními dveřmi byla chodba. Hinata vyšel z pokoje, aby se podíval na sousední dveře. 10 a 11. Tenhle byl 10B. Vrátil se zpátky a přešel ke dveřím číslo dvě. To byla konečně koupelna.
Vlezl do ní a opláchl si tvář v umyvadle. Podíval se na sebe do zrcadla a nemohl se ubránit smíchu. Všechno, co mu včera Yachi s Kiyoko napatlaly na tvář se tak nějak rozmazalo. Kolem očí měl černou šmouhu a po tvářích mu vedly tmavé cestičky od slz.
Všechno smyl, a vydal se k posledním třetím dveřím. Za nimi byla malá čtvercová tmavá místnost, která mu doslova vyrazila dech (v tom špatném smyslu).
Kolem zdí byly regály s nejrůznějším obsahem. Kondomy, lubrikanty, pouta, bičíky, vodítka, provazy, stuhy... všechno na co si člověk v sexshopu vzpomene.
Hinata za sebou prudce zabouchl dveře a nadzvukovou rychlostí vyletěl z té malé komnaty na chodbu. Zavřel za sebou dveře, opřel se o ně a s pohledem upřeným do podlahy zavřel oči a pomalu vydechl.
Po nějáké chvíli se ozvalo zakašlání. Hinata otevřel oči a v zorném poli měl cizí nohy obuté v černých polobotkách. Vzhlédl a uviděl Tetsuroa, který se dneska vymódil do obleku.
Dneska asi nikoho unášet nebude. Pomyslel si Hinata a potichounku se uchechtl.
Tetsurou nadzvedl jedno obočí.
,,Něco k smíchu?"
,,Nene, vůbec." Odpověděl Hinata a upravil si od spánku pokrčený župan. Kuroo se pochybovačně zatvářil a rozešel se směrem k hlavní místnosti.
,,Pojď se mnou. Čeká tě další kurýrování od Yachi a Kiyoko." Hinata nic nenamítal a i přesto, že byl bosý, se za ním rozešel.
...
Yachi s Kiyoko z něho vydrhly se špínou asi i kůži. Celého ho naparfémovaly namazaly a sám Hinata ani neví, co s ním všechno udělaly. Nehty mu odlakovaly a nalakovaly znova na černo a napatlaly obličej úplně stejně jako včera. Daly mu nový župan, nové spodní prádlo a nové sandály a po asi 6 hodinách intenzivní péče ho vyvrhly ven na chodbu. Tam na něho čekal Tetsurou opřený o stěnu.
,,Tak, teď máš do šesti volno. Potom si tě vyzvednu." Řekl Tetsurou a odporoučel se někam dopryč.
Hinata si povzdychl a poprvé za celý den se začal klepat. A klepat se nepřestal.
...
Bylo 17:50 a za deset minut si Kuroo měl vyzvednout Hinatu. Skoro po celou dobu jeho "volna" ho musel Suga uklidňovat, jinak by se asi od třesu rozsypal.
9 minut.
8 minut.
7 minut.
Po uplynutí asi pěti minut přišli hlavním vchodem nový zákazníci. Oba dva vysocí hubení a pohlední. Jeden s jemně vlnitými vlasy hnědými jako čokoláda a pronikavýma očima stejné barvy. Druhý s rovnými vlasy temnýma jako havraní peří a hlubokýma očima s barvou Atlantiku. A oba dva si to mířili přímo k nám.
Iwaizumi, který s námi seděl, se kysele zátvářil.
,,Oikawa? Zase?" Řekl a podepřel si bradu rukou. Sugawara se lehce zasmál.
,,Vypadá, že má dneska dobrou náladu. Co myslíš? Budeš to ty, nebo já?"
,,Netuším. Možná se přišel podívat na dražbu." Hinata vykulil oči a přitulil se víc k Sugawarovi.
,,Oikawa? Nemyslím si, že by utrácel peníze za dražby." Iwaizumi jen pokrčil rameny a znuděně zavřel oči.
,,Iwa-chaaaan! Co ten znuděný výraz? Vždyť jsem vás přišel navštívit!" Řekl ten hnědovlasý a sedl si těsně vedle Iwaizumiho. Černovlasý si sedl vedle hnědovlasého a upřel svůj pohled do podlahy.
,,Tak, koho si dneska budeš přát, Oikawa-sama?" Zeptal se Suga. Oikawa se opřel o sedačku.
,,Dneska máte ode mě volno, chlapci. Přišel jsem se podívat na dražbu. Předpokládám, že hvězda akce bude ta malá zrzavá věc co se k tobě tulí, Suga-chan. Jsem Oikawa Tooru! Rád tě poznávám!" Řekl energeticky Oikawa a nátáhl k němu ruku.
,,Malíčku, je čas." Hinata otočil hlavu na Tetsurou a stiskl Sugovi ruku. Suga mu zašeptal tiché "drž se" a vstal. Nátahl ruku k Oikawovi a potřásl si s ním rukou.
,,Hinata Shoyo." Řekl, ale svůj pohled věnoval tomu černovlasému s hlubokýma modrýma očima. Jak jen se jmenoval? Kageyama?
Ahoj lidičky!
Tak, překonala jsem svojí lenost a je tu další kapitola!
V příští kapitole proběhne 100000000% dražba, ale neručím za něco "peprnějšího". Na to si hold ti nadrženější z nás budou muset dost možná ještě chvilku počkat.
Takže, v příští kapitola se teda konečně bude lámat chleba a dozvíte se kdo bude náš vítězce a prozradím vám, že Kageyama to nebude. No jo, dávám Králi hřiště načas.
Nezapomeňte na vote a napsat nějaký milý komentář!
Miluju vás!
♥ Vaše Ayaya ♥
ČTEŠ
Únos (kagehina) [ZRUŠENO]
FanficHinata dostal hlad. A proto si šel jako vždy v téhle situaci něco koupit k Ukai-sanovi. Ovšem dostane se z téhle večerní procházky zpátky do bezpečí domova?